וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקה גרמנית

11.6.2002 / 16:12

סימכו על הגרמנים שיידעו להוציא את המיטב ממשחק עבש ורווי בכרטיסים (16 צהובים, 2 אדומים). 0:2 על קמרון (בודה וקלוסה) שלחו את אלופת אפריקה הביתה ואת גרמניה לשמינית

זהו. אלופת אפריקה סיימה את תפקידה במונדיאל. דרום-אפריקה וסנגל ינסו להמשיך במקום שבו היא נעצרה. קמרון ניכנעה 0:2 לנבחרת גרמניה, במשחק חם שכמותו מעולם לא שוחק במונדיאל (16 כרטיסים צהובים, שני כרטיסים אדומים), ואולי בכלל. את ההצגה ללא ספק גנב השופט שהפריז בשליפת כרטיסים, רובם לא מוצדקים, ושילהב את האווירה המתוחה. גרמניה עולה לשמינית הגמר מהמקום הראשון עם 7 נקודות.

המשחק נפתח בשליטה גרמנית. בדקה ה-7 מונף הכרטיס הצהוב למארק ויויאן-פו הקמרוני. בדקה ה-9 סופג כרסטן יאנקר כרטיס צהוב. בדקה ה-13 הזדמנות ראשונה במשחק לקמרון. סלומון אולמבה מצא את עצמו באחד על אחד מול אוליבר קאן, התבלבל, ואיבד את ההזדמנות. המומונטום במשחק עובר לנבחרת הקמרונית, כאשר הגרמנים מגלים משחק די אדיש. נרשמו שתי הזדמנויות מצוינות לקמרונים שהיה מעורב בהם הקפטן ריגוברט סונג.

בדקה ה-37 נותרת גרמניה בעשרה שחקנים: בדקה ה-37 נשלף לקארסטן ראמלו כרטיס צהוב, ושלוש דקות מאוחר יותר הכשיל את סמואל אטו על סף רחבת ה-16, ספג צהוב שני, והשאיר את גרמניה בעשרה שחקנים.

בדקה ה-42 סופגים סונג וקאן כרטיס צהוב הדדי. דקה אחת מאוחר יותר נזקף כרטיס צהוב גם לצ'אטו הקמרוני. השופט הוסיף זמן פציעות של שתי דקות. במהלך המחצית ספג דיטמאר האמן כרטיס צהוב, ובדומה לראמלו הוא יחמיץ את המשחק הבא של גרמניה.

מחצית שניה

בפתיחת המחצית החליף מרקו בודה את כרסטן יאנקר. חמש דקות מפתיחת המחצית מעלה בודה את הגרמנים ליתרון: כדור מצויין ששולח מירוסלאב קלוסה אל מעבר להגנה הקמרונית הציב את בודה בעמדת בעיטה לשער. בודה לא התבלבל וקבע 0:1 לגרמניה.

המשחק חזר נרגע מעט והתנהל בלי שנרשמו אירועים של ממש, למעט מניין הכרטיסים שהלך וגדל: כרטיס צהוב לג'רמי מקמרון בדקה ה-55. כרטיס צהוב לאולמבה בדקה ה-57. כרטיס צהוב לסופו בדקה ה-60. כרטיס צהוב לציגה בדקה ה-72, ולפרינגס בדקה ה-74. בדקה ה-77 נותרת קמרון בעשרה שחקנים: סופו יוצא בדקה ה-77 בכרטיס אדום (צהוב שני).

בדקה ה-78 ניצל מירוסלאב קלוסה את ההזדמנות הממשית היחידה שהיתה לגרמניה מאז שער היתרון. מלך השערים של גרמניה נגח מ-6 מ' כדור מדוייק שמרים באלאק מצד ימין, שערו החמישי במונדיאל, מעלה את נבחרתו ל-0:2 וסותם את הגולל על תקוות הקמרונים.

הרכבים פותחים

קמרון: בוקאר אליום, פייר וומה, ריגוברט סונג, ריימונד קאלה,
סלומון אולמבה, ג'רמי, ביל צ'אטו, מארק-ויויאן, פו לאורן, סמואל אטו, פטריק מבומה

גרמניה: אוליבר קאן, תומאס לינקה, כריסטוף מטזלדר, כריסטיאן ציגה, מיכאל באלאק, טורסטן פרינגס, דיטמאר האמאן, קארסטן ראמלו, ברנד שניידר, מירוסלאב קלוסה, קרסטן יאנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully