וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין אפס, צרפת הולכת הביתה

11.6.2002 / 11:25

אפס שערים, אפס ניצחונות ואפס מלחמה בשלושה משחקים, שולחים את אלופת העולם ואירופה הגאה הביתה לפריס. דנמרק, שניצחה 0:2 (רומדאל ותומאסון), עולה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית א'

אלופת העולם ואלופת אירופה, נבחרת צרפת, חוזרת הביתה אחרי שלב הבתים. הצרפתים, שהגיעו למונדיאל כמועמדים להניף שוב את הגביע, מסיימים אותו עם שני הפסדים ותיקו אחד וללא שערים. דנמרק עולה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית א'.

צרפת פתחה את המשחק בלחץ על השער הדני אבל לא הגיעה להזדמנות ממשית. בדקה ה-16 הגיע דויד טרזגה למצב טוב מול סורנסן, אבל בעט חלש במקום למסור לווילטורד הפנוי. ארבע דקות לאחר מכן זידאן הגיע למצב מצויין מול השוער הדני אבל מעד ולא הגיע לכדור.

בדקה ה-22 הגיעה דנמרק להזדמנות הראשונה במשחק כשרנה הנריקסן הגביה כדור מדוד לרחבה, כיסוי גרוע של וינסנט קנדלה, שתופקד כמגן ימני, הותיר את דניס רומאדל חופשי לחלוטין. לבארטז לא היה סיכוי ודנמרק עלתה ל-0:1, צרפת נקלעה למצב בו צריכה להבקיע שלושה שערים ולא לספוג על מנת להעפיל לשמינית הגמר.

צרפת נכנסה ללחץ, טרזגה הגיע למצב טוב בדקה ה-30 אבל סעט חלש לידיו של תומאס סורנסן. בדקה ה-37 בעט זידאן כדור קשתי מסוכן מ-20 מ' שהיה קרוב, אבל רק קרוב. הצרפתים המשיכו ללחוץ ובדקה ה-41 בעט סילבאן ווילטורד כדור מסוכן שנעצר אצל סורנסן.

מחצית שניה: תומאסון קובר את צרפת

בפתיחת המחצית השניה החליף יורגנסן את גונקיאר. המחצית החלה בלחץ צרפתי: קרן של זידאן בדקה ה-50 מצאה את הראש של מארסל דסאי, שנגח לעמוד. למאר הלך על כל הקופה והכניס בדקה ה-53 את ג'יבריל סיסה במקומו של כריסטוף דוגארי.

כמו במחצית הראשונה, צרפת תוקפת ודנמרק כובשת - בדקה ה-57 יצאה דנמרק למתפרצת קטלנית, בסופה העביר יספר גרונקיאר מסירת רוחב משמאל לימין, דסאי נפל ברחבה ויון דאל תומאסון כבש את שערו הרביעי במונדיאל והעניק לנבחרתו של מורטן אולסן יתרון 0:2. למאר הכניס במהלך של הרגע האחרון את מיקו במקום ויירה. בדקה ה-71 בעט סיסה כדור שהפתיע את סורנסן, אבל לא נכנס, שתי דקות לאחר מכן בעט טרזגה ממצב מצויין למשקוף.

בוגלונד החליף את פולסן בדנמרק בדקה ה-77, שתי דקות לאחר מכן החליף נילסן את טופטינג. למאר הכניס את יורי דז'ורקף בדקה ה-83 במקומו של ווילטורד. סיסה ניסה עוד לעשות משהו בתוספת הזמן, אבל זה לא עזר וצרפת חוזרת הביתה.

הרכבים

דנמרק פתחה עם: סורנסן, לאורסן, הלבג, הנריקסן, יינסן, גראבסן, פולסן, טופטינג, יורגנסן, רומאדל ותומאסון.

צרפת פתחה עם: בארתז, דסאי, ליזארזו, תוראם, קאנדלה, מאקללה, ויירה, זידאן, דוגארי, ווילטורד וטרזגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully