וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא שם

10.6.2002 / 11:23

דרום קוריאה "שכבה" על ארה"ב, החמיצה פנדל והשוותה ל-1:1 רק בדקה ה-78. משחק כזה היה צריך להביא את המארחת לשלב הבא. צריך

68 אלף צופים חזו במשחק בין דרום קוריאה וארצות הברית, כמעט כולם אוהדי הנבחרת המקומית. שתי הנבחרות ידעו שניצחון יבטיח כמעט סופית על העליה לשמינית הגמר, בסיום 1:1. תוצאה טובה דווקא לפולין ופורטוגל, שתי הקבוצות הנוספות בבית ד'.

דרום קוריאה יכול להצטער על התוצאה לאחר שהגיעה להרבה הזדמנויות מצויינות מול השער של ארה"ב. שוער ארה"ב, בראד פרידל, אחראי במידה רבה לשער אחד בלבד אותו ספגה נבחרתו. דרום קוריאה עוד הספיקה להחמיץ פנדל במחצית הראשונה והזדמנות מצויינת להכריע את המשחק בדקה ה-90. ארה"ב עשתה את שלה עם שער אחד במחצית הראשונה ונקודה אחת במשחק שבו בעירק התגוננה

מחצית ראשונה: ארה"ב כובשת, דרום קוריאה מחמיצה פנדל

בדקה התשיעית הזדמנות מצויינת לדרום קוריאה. סאול קי-יון מקבל כדור מעל הגנת ארה"ב אבל בועט את הכדור מעל השער.

בדקה ה-14 עוד הזדמנות לדרום קוריאה. פארק ג'י-סונג מגיע מול השוער פרידל, אבל בועט למרכז השער והשוער האמריקאי לוקח את הכדור בקלות.

בדקה ה-21 מגיעה ארה"ב למצב ראשון מול השער של דרום קוריאה. לנדון דונובן בועט פעם אחת, בריאן מקברייד מנסה להגיע לכדור אבל מאחר.

בדקה ה-24 עולה ארה"ב ליתרון. קלינט מאתיס מקבל כדור מצד שמאל, נכנס לרחבה הדרום קוריאנית וללא הפרעה בועט לצד ימין לפניה הנמוכה, 0:1 לארה"ב.

דקה 36. קרן לדרום קוריאה. וואנג סון-הונג מצליח להגיע לכדור שעולה מצד שמאל, אבל נוגח גבוה מעל השער.

בדקה ה-38 מבצעת דרום קוריאה חילוף ראשון במשחק. פארק ג'י-סונג יוצא, לי צ'ון-סו נכנס.

בדקה ה-40 מקבלת דרום קוריאה הזדמנות מצויינת להשוות את התוצאה, לאחר דחיפה ברחבה האמריקאית של ג'ף אגוס על וואנג סון-הונג. השופט אורס מייר משוויץ קובע פנדל. לי יול-יונג לוקח את הבעיטה לפינה השמאלית, פרידל מזנק ועוצר. אין שינוי בתוצאה.

סיום המחצית הראשונה. ארה"ב יורדת ביתרון 0:1, למרות שדרום קוריאה החזיקה יותר בכדור והגיעה ליותר הזדמנויות.

מחצית שנייה: דרום קוריאה משיגה שוויון

דרום קוריאה פותחת בסערה את המחצית השנייה. בדקה ה-47 בועט סאול קי-יון ופרידל עוצר מצויין. דקה לאחר מכן מציל פרידל בעיטה של וואנג סון-הונג.

בדקה ה-78 משיגה דרום קוריאה את השוויון. אן ג'ונג-וואן שנכנס כמחליף בדקה ה-56 נוגח לאחר בעיטה חופשית. הכדור נכנס לפינה הימנית, פרידל לא זז, 1:1.

בדקה ה-90 הזדמנות גדולה לדרום קוריאה להכריע את המשחק. לי צ'ון-סו פורץ משמאל, מגיע לקו הרוחב ומוסר מצויין לצ'וי יונג-סו שבועט מחמישה מטרים מעל השער.

סיום המשחק. שתי הנבחרות עם 4 נקודות כל אחת, מובילות את הבית כשהן עדיין ללא הפסד. התוצאה טובה לפוטוגל ופולין שנוצחו במשחק הראשון שלהם בטורניר.

ההרכבים:

דרום קוריאה: לי וון-ג'ה; הונג מיונג-בו, קים טאה-יונג, צ'וי ג'ין-צ'יאול, קים נם-איל, פארק ג'י-סונג, יו סנג-צ'ול, לי יול-יונג, סונג צ'ונג-גוג, וואנג סון-הונג, סאול קי-יון.


ארצות הברית: בראד פרידל; ג'ף אגוס, פרנקי היידוק, אדי פופ, טוני סאנה, דמרקוס ביזלי, לנדון דונובן, ג'ון אובריאן, קלאודיו ריינה, בריאן מקברייד, קלינט מאתיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully