וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארץ הנבחרת העולה

9.6.2002 / 16:26

מדינה שלמה חוגגת ניצחון יפני ראשון אי פעם בטורניר גביע העולם. אינאמוטו הבקיע בדקה ה-51 את השער שעשה היסטוריה, ושם את המארחים בעמדה טובה לעלייה ועוד מהמקום הראשון

נבחרת יפן גברה על רוסיה 0:1 במשחק ביניהן, שנערך במסגרת הסיבוב השני בבית ח'. היפנים, כפי שראינו במשחקם הראשון בטורניר, השתמשו גם היום במהירות ובטכניקה הטובה שלהם, מה גם שקהל פטריוטי גדול ביציעים דחף אותם להילחם על כל כדור.

ב-15 הדקות הראשונות הצליחו הרוסים, שעדיפים פיזית, להשתלט על מרכז השדה, לנצח ברוב המאבקים על הכדור ואף ליצור הזדמנויות לכיבוש. אבל היפנים לא נלחצו. החלוצים היפנים המהירים, נקאטה וסוזוקי, ביחד עם הקישור, היו מסוכנים מאוד ובעטו לכיוון השער הרוסי, כשבדקה ה-28 הביאה פריצה של המגן משמאל לבעיטה מסוכנת, שנהדפה לעבר הידטושי נקאטה, שבעט מעל השער. הקהל ביציעים הרגיש שהנבחרת שלו מתחממת והגיב בווליום אדיר.

היפנים המשיכו להיות מסוכנים, אבל הרוסים הצליחו למנוע מהם הזדמנויות של ממש ותקפו גם הם בחזרה. הקצב של המשחק ירד במקצת לקראת המחצית.

בתחילת המחצית השניה המשיכו היפנים בתנופה התקפית והראו שוב שמולם אי אפשר לנוח לרגע. בדקה ה-51 הוגבה כדור לעבר הרחבה הרוסית, ההגנה חשבה שמדובר בנבדל, אבל הנבדל היה פאסיבי ולא נשרק. ג'וניצ'י אינאמוטו היה במיקום מצויין, עבר את קו ההגנה ומול השוער בעט מדוייק לרשת, 0:1 ליפן והקהל בשמיים.

יפן המשיכה להיות מסוכנת והרוסים אמנם ניסו להגיב, אבל נראה כי הם לא עומדים בקצב של המארחים התזזיתיים. בדקה ה-70 בעט נקאטה טיל אדיר מ-25 מטרים בערך ופגע במשקוף השער.

ליפנים היו מספר הזדמנויות עד לסיום, שלא נוצלו, אבל כששרק השופט לסיום, חגגו האלפים ביציעים והשחקנים על המגרש את הניצחון הראשון אי פעם של יפן במונדיאלים.

המשחק נערך באיצטדיון הבינלאומי בעיר יוקוהאמה שביפן לעיני 70 אלף איש. שפט מרקוס מרק הגרמני.

ההרכבים הפותחים

יפן: סאייגו נראזאקי; קוג'י נקאטה, צ'וניאסו מיאמוטו, נאוקי מאטסודה, הידטושי נקאטה, שינג'י אונו, קאזויוקי טודה, טומוקאזו מיוג'ין, ג'וניצ'י אינאמוטו, טקאיוקי סוזוקי, אטסושי יאנאגיסאווה.

רוסיה: רוסלן ניגמטולין; יורי ניקיפורוב, ויקטור אונופקו, יורי קובטון, איגור טיטוב, אנדריי סולומאטין, מראט איזמאילוב, איגור סמשוב, ואלרי קרפין, אלכסיי סמרטין, רוסלאן פימנוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully