וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד לגווימארס, נקודה לקוסטה ריקה

9.6.2002 / 14:00

מדפורד הישיש בישל, פארקס כבש ושני חילופים שביצע מאמן קוסטה הביאו לו את השוויון מול טורקיה. אמרה הטורקי כבש בדקה ה-56

נבחרות טורקיה וקוסטה ריקה התמודדו באיצטדיון אינצ'ון מונהאק שבדרום קוריאה במסגרת ג' על הכרטיס הנוסף לשמינית הגמר, לאחר שברזיל הבטיחה מעשית את הכרטיס לשלב הבא לאחר הניצחון אתמול על סין (0:4). המשחק הסתיים בתיקו 1:1, מה שישאיר את ההכרעה בין השתיים למחזור המשחקים האחרון.

טורקיה פתחה בהרכב הכולל את שני הכוכבים הגדולים שלה האקאן שוקור וחסן שאש. האקאן אונסאל ואלפאי אוזאלאן מורחקים ולא ישחקו. קוסטה ריקה פתחה עם פאולו וונצ'ופה בחוד, רולאנד פונסקה, שאיכזב מול סים, פותח על הספסל. רונאלד גומז, שכבש מול סין במשחק הראשון ובישל שער נוסף, עלה בהרכב.

מחצית ראשונה: קצב טוב, מעט הזדמנויות

בדקה התשיעית הגיע וונצ'ופה להזדמנות ראשונה במשחק, אבל בעט מעשרה מטרים את הכדור גבוה מעל השער של רושטו.

בדקה ה-23 הגיע חלוץ טורקיה, חסן שאש, לשתי הזדמנויות בתוך רחבת קוסטה ריקה, אבל הוא השתהה והגנת קוסטה ריקה הצליחה לחלץ את הכדור.

בדקה ה-34 מגיעה ההזדמנות הטובה במשחק. וולטר סנטנו מקבל כדור מול רושטו, אבל משבעה מטרים בועט גבוה מעל השער. טורקיה נושמת לרווחה.

בעשר הדקות האחרונות של המחצית התפתח משחק מהיר, משער לשער, שהתאפיין בחוסר דיוק ליד הרחבות. קוסטה ריקה ביזבזה הזדמנות בדקה ה-45 לאחר כדרור מיותר ברחבה של רונאלד גומז. יילדיריי בשטורק הטורקי התבלבל בצד שני על סף הרחבה של קוסטה ריקה, 0:0 בסיום המחצית הראשונה.

מחצית שנייה: טורקיה כובשת, קוסטה ריקה משווה

במחצית השנייה עולים שני המאמנים עם אותם הרכבים. בדקה ה-46 נגח האקאן שוקור לאחר הגבהת קרן, הכדור חמק ליד קורת השער. מיד לאחר מכן מקבל שוקור הזדמנות מצויינת מול ארי לוניס, שוער קוסטה ריקה, אבל החלוץ הטורקי משגר את הכדור מעל השער.

בדקה ה-50 מגיעה קוסטה ריקה להזדמנות הטובה במשחק. רונאלד גומז מטעה שני מגינים ברחבה הטורקית, אבל שולח כדור מ-16 מטר החוצה.

בדקה ה-56 עולה טורקיה ליתרון. חסן שאש עוצר כדור בחזה על סף רחבת קוסטה ריקה ומשאיר אותו לאמרה בלוזוגלו שמגיע מאחור. אמרה מנסה לעבור מגן אחד, מסתבך, אבל מצליח לדחוק בבעיטה שטוחה לפינה הימנית, 0:1 לטורקיה.

בדקה ה-66 חילוף ראשון במשחק. הרנן מדפורד הוותיק מחליף בקוסטה ריקה את וולטר סנטנו. מדפורד, ששיחק במונדיאל 90 ונחשב לאחד הכוכבים הגדולים בכדורגל בקוסטה ריקה, ינסה לעזור לנבחרתו בהשגת השיוויון.

בדקה ה-74 יוצא האקאן שוקור כשבמקומו נכנס אילהאן מאנסיז. קוסטה ריקה משלימה את שני החילופים הנותרים שלה. ווינסטון פארקס מחליף את ווילמר לופז, סטיבן ברייס נכנס במקום הארולד וואלאס (דקה 77).

החילופים של מאמן קוסטה ריקה מוכיחים את עצמם ארבע דקות לסיום יוצאת קוסטה ריקה להתקפה מצד ימין בסיומה שולח הרנאן מדפורד כדור רוחב לווינסטון פארקס, שכובש מול שער ריק משלושה מטרים, 1:1.

בדקה ה-91 מצליח ווינסטון פארקס לעבור את רושקו, אבל מול שער ריק הוא בועט לא טוב והכדור יוצא החוצה. התוצאה בסיום 1:1 מורידה את קוסטה ריקה צוהלת מהמגרש.

ההרכבים

קוסטה ריקה: אריק לוניס; הארולד וואלאס, מאוריציו רייט, לואיס מרין, גילברטו מרטינז, קרלוס קסטרו, ווילמר לופז, מאוריציו סוליס, וולטר סנטנו, רונאלד גומז, פאולו וונצ'ופה.

טורקיה: רושטו רצ'בר; אמרה אסיק, פתיח אקייל, אומיט אוזאט, ארגון פנבה, טוגאי קרימוגלו, אמרה בלוזוגלו, אומיט דבאלה, יילדיריי בשטורק, חסן שאש, האקאן שוקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully