וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקוד של שבת בצהריים

8.6.2002 / 16:24

במשחק קלאסי של "לא כוחות", הביסה ברזיל את סין 0:4 משערים של רוברטו קרלוס, ריבאלדו, רונאלדיניו ורונאלדו ועלתה לשמינית הגמר. סין תחפש נק' היסטורית מול טורקיה

בסיומו של משחק בו כבר כמה דקות מהפתיחה השאלה היחידה שנותרה פתוחה היא "כמה ייגמר?", הביסה ברזיל את סין 0:4 והבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר מבית ג'. עשרות אלפי הסינים שלטו ביציעי איצטדיון סוגוויפו, אך במשחקם השני אי פעם בטורניר הגמר של הגביע העולמי, הכי הרבה לו יכלו לקוות היה שער כבוד. גם זה לא קרה, וסין שאיבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא, תחפש נקודות ראשונות או לפחות שער ראשון במונדיאל במשחקה הבא, מול טורקיה ביום חמישי. ברזיל תשחק באותו יום מול קוסטה ריקה.

שתי הנבחרות פתחו את המשחק במרץ רב, ברזיל לחצה ושחקני סין ניסו בהתלהבות לצאת למתפרצות מסוכנות. בדקה ה-15 נפסקה בעיטה חופשית לזכות ברזיל כ-30 מ' מהשער הסיני ורוברטו קרלוס בעט כמו שהוא יודע חזק ופנימה.

לאחר השער נכנסה ברזיל לקצב כעבור ארבע דקות פרץ קאפו מצד ימין של הרחבה הסינית ובמקום למסור לרואנדלו שהיה פנוי במרכז, בעט כדור חזק, שנהדף על ידי השוער הסיני, ג'יאנג ג'ין. הברזילאים המשיכו לרקוד ובדקה ה-32 שלח רונאלדיניו כדור למרכז הרחבה, שם חיכה ריבאלדו בכדי לכבוש את השני שלו במונדיאל ושל ברזיל במשחק 0:2.

שתי דקות לסיום המחצית הראשונה רונאלדו ורנאלדיניו החליפו מסירות, שהסתיימו אצל רונאלדו, שפרץ לרחבה והוכשל בבירור על ידי דו וויי ורונאלדיניו ניצל את הפנדל בכדי לקבוע 0:3 במחצית.

מחצית שניה: רונאלדו כובש, ברזיל ממשיכה לטייל

בפתיחת המחצית השניה נכנס דנילסון במקומו של רונאלדיניו. המחצית השניה התחילה בצורה רגועה יותר מהראשונה עד הדקה ה-55, קאפו שוב פרץ מצד ימין ושלח כדור לרונאלדו, שצריך היה רק לגעת ולקבוע 0:4. שלוש דקות לאחר מכן הצליח קאפו לעבור את השוער הסיני ולגלגל את הכדור לכיוון השער, דו וויי הציל את החמישי מהקו.

בדקה ה-61, מיליארד סינים תפסו את הראש כשג'ונז'ה ז'או בעט כדור חזק לקורה של מרקוס. גם האוהדים הברזילאים עמדו והריעו למהלך. דקה לאחר מכן נכנס יאנג פו במקומו של מה מינגיו. מילוטינוביץ' ביצע חילוץ נוסף בדקה ה-66 כששאו ג'יאיי נכנס במקומו של קי הונג. בדקה ה-70 גם סקולארי ערך חילוף כשריקרדיניו נכנס במקומו של ז'וניניו פאוליסטה, רונאלדו עוד הספיק לפרוץ לרחבה ולהחמיץ פעמיים לפני שהוחלף על ידי אדילסון.

ברזיל הורידה הילוך וטיילה במגרש עד שיעברו הדקות, סין ניסתה לעשות היסטוריה ולכבוש שער ראשון במונדיאל. בדקה ה-85 פרץ קו בו את הגנת ברזיל, אבל נעצר אצל מרקוס.

בסיום: 0:4 קליל לברזיל, שנראית טוב יותר ממשחק למשחק. סין סיימה את דרכה במונדיאל. נשאר לה רק לעשות היסטוריה ולכבוש שער ראשון במשחק האחרון מול טורקיה.

הרכבים

ברזיל פתחה עם: מרקוס, רוברטו קרלוס, קאפו, רוקה ג'וניור, אנדרסון, לוסיו, רונאלדיניו, ז'וניניו פאוליסטה, ריבאלדו, ג'ילברטו סילבה ורונאלדו

סין פתחה עם: ג'יאנג ג'ין, וו צ'נגיינג, לי ווייפנג, דו וויי, שו יונלונג, מה מינגיו, לי טיי, קי הונג, לי שיאופנג, ג'ונז'ה ז'או והאו האידונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully