וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובניה חוזרת הביתה

8.6.2002 / 11:24

שער של נומבטה העניק לדרום אפריקה ניצחון 0:1 על סלובניה, היריבה שלנו במוקדמות יורו 2004, שסגר את סיפור המונדיאל של אוסטרץ וחבריו. בישראל יכולים להיות מרוצים

נבחרת דרום אפריקה השיגה היום ניצחון היסטורי במונדיאל, כשגברה על סלובניה 0:1 במסגרת בית ב' באיצטדיון דייגו בקוריאה. הניצחון הציב את הנבחרת האפריקאית בעמדה מצוינת לקראת העפלה אפשרית לשמינית הגמר, כשבמשחק הבא מול הספרד תיקו יספיק לה כדי להעפיל לסיבוב הבא. מנגד, סלובניה, יריבתה של ישראל במוקדמות יורו 2004, איבדה כל סיכוי לעלות לשמינית הגמר, ולאור היכולת שהפגינה היום, בנבחרת ישראל יכולים להיות רגועים.

השער הראשון במשחק נכבש כבר בדקה הרביעית. ארון מוקואנה הגביהה בעיטה חופשית מאגף שמאל, וסיאבונגה נומבטה, שהיה לא מכוסה בהגנה, כבש עם הברך. אחרי השער המשיכה דרום אפריקה לשלוט במשחק, ובדקה ה-19 הגיעה למצב מסוכן נוסף. מקראתי קיבל מסירה מפורצ'ון בצד שמאל של הרחבה , אבל הזוית היתה קשה, והשחקן בעט לידיו של השוער.

בדקה ה-25 קיבלה סלובניה בעיטה חופשית, אבל אסימוביץ' בעט החוצה. אסימוביץ' קיבל הזדמנות נוספת מספר דקות אחר כך, לאחר שבתום התקפה מסודרת בעט מ-20 מ', אך הכדור היה לא מדוייק וחלף סמוך למסגרת. הנבחרת האפריקאית קיבלה בעיטה חופשית בדקה ה-35, אבל פורצ'ון בעט גבוה מעל השער.

בדקה ה-41 החליף מילאן אוסטרץ' את סימרוטיץ', שנראה כי נפגע בקרסול.

מחצית שניה: אין שינוי

המחצית השניה נפתחה בקצב איטי, אבל בדקה ה-50 הגיעה דרא"פ למצב מצוין. מקארתי קיבל את הכדור סמוך לרחבה, עשה סיבוב במקום, ושלח כדור חזק למסגרת. השוער סימאנוביץ' היה במקום, והדף לקרן. כעבור חמש דקות דרא"פ היתה קרובה שוב לשער שני, לאחר שקווינטון פורצ'ון בעט משמאל, אבל השוער הדף את הכדור בקצות האצבעות.

בדקה ה-60 ביצעה סלובניה את שני החילופין האחרונים שלה. נאסטיה צ'ך נכנס במקומו של אסימוביץ', וספאסויה בולאיץ' החליף את אלכסנדר קנאבס.

אחרי שני מצבים מסוכנים של מקארתי ושל הנבחרת האפריקאית, ניסתה סלובניה לצאת קדימה, אבל היתה לא מדוייקת, ולא הגיעה למצב מסוכן.

בדקה ה-70 הגיע סוף סוף המצב המסוכן הראשון של סלובניה במשחק, כשנאסטיה צ'ך נגח מקרוב, אבל ארנדסה היה במקום. דקה אחר כך ביצעה דרא"פ את החילוף הראשון שלה, ודלרון באקלי נכנס במקומו של כובש השער, סיאבונגה נומבטה.

בדקה ה-80 התבצע החילוף השני בדרום אפריקה , וג'ורג' קומאנטארקיס החליף את בנדיקט מקארתי.

בעשר הדקות האחרונות הגבירה נבחרת סלובניה את הלחץ, אבל דווקא דרא"פ היתה קרובה לכיבוש, לאחר שהחמיצה התקפה מתפרצת. ג'ונו ערך את החילוף השלישי שלו בדקה ה-85, וג'אבו פולה נכנס במקומו של פורצ'ן.

הרכבים פותחים:

דרום אפריקה: אנדרה ארנדסה, סיריל נזאמה, בראדלי קארנל, ארון מוקואנה, מקבת סיבאיה, קווינטון פורצ'ון, תבוהו מוקואנה, סיאבונגה נומבטה, סיבוביבו זומה, בנדיקט מקארתי, לוקאס ראדבה

סלובניה: מרקו סימאנוביץ', זליקו מילינוביץ', מועמר ווגדאליץ', אלכסנדר קנאבס, דוני נובאק, אלש צ'ך, מיראן פאבלין, מלדאן רודוניה, מילנקו אסימוביץ', אמיר קאריץ', סבסטיאן סימרוטיץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully