וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבכי, ארגנטינה, תבכי

7.6.2002 / 16:03

נבחרת ארגנטינה לא יכלה היום למשחק בונקריסטי למופת של האנגלים במחצית השניה, ונוצחה 0:1 מפנדל של בקהאם בדקה ה-44. ארגנטינה חייבת ניצחון על שבדיה בכדי להישאר איתנו

אנגליה גברה 0:1 על ארגנטינה במשחק המדובר ביניהן בבית ו', המכונה "בית המוות", במסגרת המחזור השני בשלב המוקדם של הגביע העולמי.

שתי הנבחרות פתחו טוב והתקפי. בדקות הראשונות הארגנטינאים היו טובים יותר, אבל מהדקה ה-10 האנגלים העבירו את רוב מהלכי המשחק למחצית המגרש של ארגנטינה. בדקה ה-19 נפגע קשר אנגליה, אואן הארגריבס, והוחלף ע"י טרבור סינקלייר.

בדקה ה-23 פרץ מייקל אואן מימין ומול שלושה מגינים ארגנטינאיים הצליח לשחרר בעיטה מצויינת, שעברה את השוער אבל ניתזה החוצה מעמוד השער השמאלי. שתי דקות אחר כך נגח גבריאל באטיסטוטה לעבר השער האנגלי, אבל סימן היה במקום.

בדקה ה-43 הכשיל מאוריסיו פוצ'טינו את אואן בחלק השמאלי של הרחבה וקולינה שרק לפנדל. דייויד בקהאם ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה ודייק, 0:1 לאנגליה.

עם פתיחת המחצית השניה הוציא ביאלסה, מאמן ארגנטינה, את חואן ורון והכניס במקומו את פאבלו איימאר. בדקה ה-56 החליף טדי שרינגהאם הוותיק את אמיל הסקי בעמדת החלוץ בשורות אנגליה. שלוש דקות אחר החליפה גם ארגנטינה חלוץ בחלוץ, כשבאטיסטוטה יצא ובמקומו נכנס הרנן קרספו. החילוף האחרון של ארגנטינה התבצע בדקה ה-64, כשקלאודיו לופז נכנס במקום קילי גונזאלס.

רמת המשחק בתחילת המחצית השניה היתה טובה יותר מאשר בראשונה. שתי הקבוצות תקפו, כשאואן, ושרינגהאם האנגלים ניסו לטווח את המסגרת אבל לא הכניעו את השוער. עם זאת, בערך מהדקה ה-65 החלה אנגליה להסתגר וכמעט שלא שלחה שחקנים להתקפה. ארגנטינה לחצה והאנגלים החלו בבונקר, בשביל לשמור על היתרון היקר. לארגנטינה היו מספר הזדמנויות טובות, אבל השוער סימן, במשחק טוב, היה תמיד במקום. אנגליה ביצעה את החילוף האחרון שלה בדקה ה-80, כשהמגן השמאלי ווין ברידג' החליף את מייקל אואן, כדי לחזק את המגמה ההגנתית של אנגליה.

המשחק נערך באיצטדיון סאפורו ביפן. השופט היה פיירלואיג'י קולינה האיטלקי.

ההרכבים הפותחים

ארגנטינה: קבאז'רו, פלאסנטה, סמואל, פוצ'טינו, זאנטי, סורין, אורטגה, ורון, סימאונה, באטיסטוטה, גונזלס.

אנגליה: סימן, קמפבל, פרדיננד, קול, מילס, בקהאם, סקולס, באט, הרגריבס, הסקי, אואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully