וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד בשמינית הגמר

7.6.2002 / 13:56

מוריינטס, שנכנס במחצית, נגח צמד, היירו השלים בפנדל וספרד חזרה מפיגור לניצחון 1:3, שהבטיח עליה לשלב הבא. צ'ילאברט, שהבטיח הרבה, קיים מעט מאוד

נבחרת ספרד גברה על פראגוואי 1:3 במסגרת בית ב', במחזור השני של השלב המוקדם.

המשחק היה מהיר והתקפי מתחילתו. בדקה ה-10 זכתה פראגוואי ביתרון מוקדם, שהגיע משער עצמי של פויול. השוער חוסה לואיס צ'ילאברט, שהבטיח לפני המשחק כי יבקיע צמד מול ספרד, הגביה כדור לעבר רחבת ספרד. פרנסיסקו ארסה בעט לעבר השער הספרדי, איקר קסיאס הדף את הכדור היישר לרגלי המגן שלו, קרלס פויול, שהבקיע את ה-0:1 לפראגוואי.

גם כשספרד היתה בפיגור, היא בהחלט היתה טובה יותר מיריבתה והגיעה ליותר הזדמנויות, על ידי שליטה בקצב, החזקה עדיפה בכדור ומציאת החלוצים, במיוחד ראול, במצבים קורצים. נראה היה כי ספרד תצליח לתרגם את יתרונה לשוויון, לאור שליטתה בשדה.

מאמן ספרד, חוזה אנטוניו קמאצ'ו, ביצע שני חילופים עם פתיחת המחצית השניה. השינוי השתלם מהר מאוד: בדקה ה-53 הבקיע מוריינטס הטרי את השוויון 1:1 מכדור קרן שהרים דה פדרו. צ'ילאברט לא הגיב בזמן.

המהפך הספרדי עמד באוויר. בדקה ה-69 עשה זאת מוריינטס, עם השני הפרטי שלו תוך 25 דקות משחק: הרמה מצויינת נוספת של דה פדרו מצאה את מוריינטס, שלא התקשה להרשית מול יציאה גרועה של צ'ילאברט.

בדקה ה-79 ניסה צ'ילאברט לחפות על הטעות שלו ולהשוות את המשחק, כשבעט בעיטה חופשית אלכסונית לשער מימין. הבעיטה היתה מצויינת ונעצרה בזינוק טוב של קסיאס. כמו אחרי כל בעיטה חופשית שלו, צ'ילאברט רץ בטירוף בחזרה לשער שלו כדי לא לספוג בבעיטה מרחוק. אבל תוך מספר דקות הוא אכן ספג שוב - בדקה ה-82 השופט פסק על בעיטת פנדל לזכות ספרד, ופרננדו היירו בעט מדוייק ימינה וכבש, כשצ'ילאברט קופץ שמאלה, 1:3 לספרד.

המשחק נערך באיצטדיון גביע העולם בעיר ג'אונג'ו שבדרום קוריאה, לעיני 24,000 צופים. השופט הוא גמאל גנדור ממצרים.

הרכבים

נבחרת ספרד: איקר קסיאס, פרננדו היירו, קרלס פויול, מיגל נדאל, חואן חואנפראן, חואן קרלוס ולרון, דה פדרו, לואיס אנריקה, רובן בראחה, דייגו טריסטאן, ראול

נבחרת פראגוואי: חוסה לואיס צ'ילאברט, פרנסיסקו ארסה, סלסו אז'אלה, קרלוס גמארה, דניס קאניזה, חוליו סזאר קאסרס, קרלוס פארדס, דייגו גאבילאן,רוברטו אקונה, רוקה סנטה קרוז, חוסה קרדוסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully