וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום האמריקאי

5.6.2002 / 13:54

פתיחה חלומית לארה"ב עם ניצחון 2:3 גדול על פורטוגל, כשכבר אחרי 35 דק' היתה ביתרון 0:3. פורטוגל צימקה, אבל זה לא הספיק. שני שערים עצמיים נכבשו במשחק

המשחק שסגר את הסיבוב הראשון בין ארה"ב לפורטוגל הסתיים בניצחון של הנבחרת האמריקאית 2:3. האמריקאים, שהגיעו למשחק בעמדת האנדרדוג, הפתיעו את עצמם ואת כל העולם כשתוך 35 דק' היו כבר ביתרון 0:3 על פורטוגל. פיגו וחביריו הצליחו לצמק את התוצאה, אבל זה לא הספיק, וארה"ב רשמה ניצחון גדול במשחק הפתיחה שלה במונדיאל 2002.

השער הראשון במשחק נכבש אחרי ארבע דקות, כשג'ון אובריאן ניצל טעות של השוער הפורטוגלי באייה, שהרחיק לא טוב את הכדור, ובבעיטה מקרוב קבע את היתרון.

שתי דקות אחר כך ארה"ב היתה קרובה לשער שני במשחק. סטיוארט בעט בעיטה חופשית, השוער הפורטוגלי הדף את הכדור, מקברייד האמריקאי השתלט על הכדור החוזר, אבל בעט אותו החוצה.

פורטוגל הצליחה להגיע לרחבה של פרידל, אבל היתה לא מדויקת, כשמנגד הנבחרת האמריקאית השתלטה על המשחק. מול הלחץ האמריקאי שחקני פורטוגל נראו בהלם מוחלט.

בדקה ה-29 ארה"ב הגדילה את היתרון שלה, כשלנדון דונובן בעט כדור מצד שמאל. הכדור פגע בז'ורז'ה קוסטה, הפתיע את באייה, ונכנס לשער.

האמריקאים המשיכו בלחץ, ובדקה ה-36 התוצאה היתה כבר 0:3. מקברייד קיבל הגבהה מצוינת מטוני סאנה משמאל, ומקרוב נגח מדויק פנימה.

כעבור שלוש דקות צימק בטו את התוצאה, כשהשתלט על כדור לא מדויק שהרחיקה ההגנה של פרידל, והוריד את פורטוגל למחצית עם פיגור של שני שערים בלבד.

מחצית שניה: לחץ של פורטוגל

עם פתיחת המחצית ערכה ארה"ב חילוף כשג'ונס החליף את סטיוארט. המחצית נפתחה בקצב מהיר, עם הזדמנויות משני הצדדים. הטובה שבהן הגיעה בדקה ה-56, כשז'ורזה קוסטה רשם החמצה גדולה. קוסטה קיבל כדור קרן מפיגו לרחבת החמש, אבל בעט מקרוב החוצה.

הלחץ של פורטוגל נמשך, ובדקה ה-62 הגיעה לשתי הזדמנויות בהגנה האמריקאית, אבל פרידל הציל את ארה"ב פעמיים.

בדקה ה-69 רוי ז'ורז'ה יצא ופאולו בנטו נכנס במקומו. כעבור שתי דקות היה זה תורה של ארה"ב לכבוש שער עצמי, לאחר שפאולטה בעט מהאגף, וג'ף אגוס האמריקאי הטעה את פרידל.

בדקה ה-74 חילוף נוסף בפורטוגל, כשז'ורז'ה אנדרה החליף את ז'ורז'ה קוסטה. דקה אחר כך חילוף אמריקאי, כשמקס מור החליף את דונובן. בדקה ה-80 החילוף האחרון בפורטוגל, ונונו גומש נכנס במקום רוי קוסטה.

דקות הסיום של המשחק התנהלו בלחץ פורטוגלי, אבל עמידה נכונה של ארה"ב עצרה את ההתקפות של הנבחרת האירופית, ונתנה לה ניצחון גדול על פורטוגל.

הרכבים פותחים:

ארה"ב: בראד פרידל, ג'ף אגוס, פרנקי היידוק, פבלו מסטרואני, אדי פופ, טוני סאנה, דמרקוס ביזלי, לנדון דונובן, ג'ון אובריאן, ארני סטיוארט, בריאן מקברייד

פורטוגל: ויטור באייה, ז'ורז'ה קוסטה, פרננדו קוטו, בטו, רוי ז'ורז'ה, רוי קוסטה, ארמנדו פטיט, ז'ואאו פינטו, פאולטה, לואיס פיגו, סרג'יו קונססאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully