וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: דרום קוריאה

4.6.2002 / 16:26

מול נבחרת פולנית חלשה, הציגה המארחת השניה (או אולי הראשונה?) של המונדיאל משחק מצוין, שנגמר (רק) ב-0:2 וניצחון ראשון אי פעם בגביע העולם

מול איצטדיון מלא בקהל מקומי השיגה היום נבחרת דרום קוריאה ניצחון היסטורי במונדיאל, אחרי שגברה 0:2 על פולין במסגרת המשחק הראשון בבית ד'. הנבחרת המארחת שלטה במשחק, והציגה כדורגל מאורגן מול נבחרת פולנית, שלא ממש היתה במשחק.

המשחק נפתח בהזדמנות של הנבחרת האירופית, כשקז'ינובק הגיע למצב טוב מצד שמאל, אבל בעט החוצה. המשחק התפתח ונהיה שקול, כשבדקה ה-19 בעיטה אדירה של סאול קי יון מ-20 מ' חלפה סמוך לשער.

השער הראשון נכבש בדקה ה-26, כשלי יונג לון מצא את וואנג סון-הונג ברחבה, והדרום קוריאני עם כדור מדויק מרגל שמאל, העלה את נבחרתו ליתרון ראשון במשחק.

בדקה ה-37 דודק היה צריך להוציא שוב את הכדור מהשער, לאחר שיו סנג-צ'ול כבש, אחרי שקיבל מסירה מנבדל ברור. השופט אוסקר רואיז הקולומביאני שרק, והשער נפסל.

מחצית שניה: צ'ול כובש את השני

עם פתיחת המחצית השניה ערכו שתי הקבוצות חילופים, כשבפולין נכנס קרישאלוביץ' במקום זורבסקי. בדרום קוריאה החליף חוס הידינק את סון הונג באן ג'ונג וואן. בדקה ה-51 עוד חילוף בנבחרת הפולנית כשתומאש קלוס נכנס במקום יאצק באק.

יו סנג-צ'ול העלה את דרום קוריאה ליתרון כפול, כשבדקה ה-53 בעט כדור אדיר מחוץ לרחבה. יז'י דודק יכל רק לשפשף את הכדור, שהקפיץ את היציעים בבוסאן בפעם השניה במשחק.

בדקה ה-60 חילוף נוסף בקוריאה כשלי צ'ון סו החליף את כובש השער השני יו סנג צ'ול. בדקה ה-64 ערכה הנבחרת הפולנית את החילוף האחרון, כששלחה למגרש את מרצין זבליאקוב במקום רדוסלאב קלוז'ני.

הנבחרת המארחת היתה קרובה בדקה ה-77 לשער שלישי, לאחר שאן ג'ונג-וואן הצליח להשתחרר ובעט כדור חזק מ-20 מ', שחלף ליד הקורה. חמש דקות אחר כך הגיע וואן למצב מצוין נוסף, אבל באחד על אחד מול דודק הצליח השוער הפולני להדוף.

דודק הציל שוב את נבחרתו, כשבדקה ה-89 הדף שני כדורים מסוכנים, אבל זה לא שינה את תוצאת המשחק, ודרום קוריאה רשמה ניצחון ראשון אי פעם במונדיאל.

הרכבים פותחים:

דרום קוריאה: לי וון-ג'ה, הונג מיונג-בו, קים טאה-יונג, צ'וי ג'ין-צ'יאול, קים נם-איל, פארק ג'י-סונג, יו סנג-צ'ול, לי יול-יונג, סונג צ'ונג-גוג, וואנג סון-הונג, סאול קי-יון

פולין: יז'י דודק, תומאש ואלדוך, מיקאל זבליאקוב, יאצק באק, תומאש האז'יטו, רדוסלאב קאלוז'ני, מארק קוזמינסקי, פיוטר שבירז'בסקי, יאצק קז'ינובק, מאצ'יי זורבסקי, עמנואל אוליסאדבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully