וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחצית אחת הספיקה

3.6.2002 / 16:23

צמד של כריסטיאן ויירי במחצית הראשונה הספיק לאיטליה לנצח 0:2 נבחרת אקוודורית קצת בהלם, והעניק לה ניצחון ראשון במונדיאל

המשחק השני בבית ז' בין איטליה לאקוודור הסתיים בניצחון 0:2 לנבחרת האיטלקית. כצפוי, אלסנדרו דל פיירו לא פתח בהרכב, כשטראפטוני העדיף על פניו את ויירי בחוד, ולצידו את טוטי ודוני.

איטליה פתחה את המשחק מצוין, ואחרי מספר החמצות כבשה בדקה ה-7 את השער הראשון: כדור מצוין של טוטי מצא את כריסטיאן ויירי, שבעט אל השער וקבע 0:1 לאיטלקים.

אקוודור לא נשברה מהשער של ויירי, והגיעה מספר פעמים לרחבה של בופון, אבל ההתקפות שלה היה חסרות תכלית, ולא סיכנו את השער האיטלקי.

בדקה ה-27 איטליה כבר הוליכה 0:2, אחרי מבצע אישי של ויירי, שכבש את השער השני שלו במשחק. ויירי ניסה לכבוש שוב, כשבדקה ה-37 ניסה לתפוס את השוער האקוודורי לא מוכן, ובעט מ-50 מ'.

מחצית שניה: איטליה ממשיכה ללחוץ

עם פתיחת המחצית השניה ביצעה אקוודור את החילוף הראשון במשחק, כשקרלוס טנוריו החילף את אלכס אגווינאגה. החילוף לא ממש שינה את מהלך האירועים והאיטלקים המשיכו לשלוט. בדקה ה-50 טוטי היה קרוב לשער שלישי לטובת האיטלקים. דקה אחר כך הגיע מצב מסוכן מצידה של הנבחרת הדרום האמריקאית, אבל הכדור של מנדז נבעט גבוה מעל השער. בדקה ה-57 הגיע תורו של טומאסי לאיים על השער, אבל סאביוס הדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-60 ביצעה אקוודור חילוף נוסף, כשוולטר איובי נכנס במקומו של אדווין טנוריו. אנג'לו די ליביו היה החילוף הראשון של טראפטוני, כשבדקה ה-64 נכנס במקומו של דוני.

בדקות הבאות איטליה הורידה את הקצב, והאירוע המשמעותי ביותר היה כניסתו של אלסנדרו דל פיירו בדקה ה-74 במקומו של פרנצ'סקו טוטי, שבישל את השער הראשון, והיה מהבולטים בנבחרת האיטלקית.

בדקה ה-85 התבצע החילוף האחרון של הנבחרת מאקוודור, כשניקולאס אסנסיו נכנס במקומו של קלבר צ'אלה.

הרכבים פותחים:

איטליה: ג'יאנלואיג'י בופון, פאביו קנבארו, פאולו מאלדיני, אלסנדרו נסטה, כריסטיאן פנוצ'י, לואיג'י די ביאג'יו, כריסטיאנו דוני, דמיאנו טומאסי, ג'יאנלוקה זמברוטה, כריסטיאן ויירי, פרנצ'סקו טוטי

אקוודור: חוסה סבאיוס, אוליסס דה לה קרוז, איבאן הורטאדו, ראול גוורון, אוגוסטו פורוסו, אלכס אגווינאגה, אדיסון מנדז, אלפונסו אוברגון, אדווין טנוריו, קלבר צ'אלה, אגוסטין דלגאדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully