וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ניצחון לארגנטינה

2.6.2002 / 14:24

אנגליה ושבדיה נפרדו בתיקו 1:1 והשאירו את ארגנטינה בודדה בראש בית ו'. קמפבל העלה את האנגלים ליתרון במחצית הראשונה, אלכסאנדרסון השווה בשניה

המשחק השני "בבית המוות" (ו') בין אנגליה לשבדיה הסתיים בשיוויון 1:1 באיצטדיון סאיטמה ביפן. המשחק נפתח בלחץ של הנבחרת האנגלית, שלא הניב מצבים מסוכנים. בקהאם, שפתח בהרכב, נגע בכדור כבר בדקת הפתיחה של המשחק, ונראה כמי שלא סבל כלל מפציעה.

בדקה ה-23 כבש סול קמפבל את השער הראשון במשחק, כשנגח מתוך רחבת החמש כדור קרן מדוייק ששלח אליו, מי אם לא, דייויד בקהאם.

המצב הראשון של השבדים הגיע רק בדקה ה-29, כשהנריק לארסון בעט כדור חופשי מ- 24 מ', אבל הכדור היה לא מדויק, ולא הגיע כלל אל המסגרת. עשר דקות אחר כך שלח אלבאק כדור חזק אל השער האנגלי, אבל דייויד סימן היה במקום.

מחצית שניה: שבדיה משווה

המחצית השניה נפתחה בשליטה שבדית. בדקה ה-51 היה אירוע מעורר מחלוקת, כשאלבאק הגיע אל הרחבה, ריו פרדיננד תיקל אותו, והחלוץ השבדי מצא את עצמו על הדשא, אבל השופט לא שרק. בדקה ה-56 שבדיה ערכה את החילוף הראשון שלה, כשאנדראס סוונסון החליף את מאגנוס סוונסון.

שבדיה המשיכה ללחוץ, ובדקה ה-59 כבשה את שער השיויון. אנגליה הרחיקה לא טוב בהגנה, ואלכסנדרסון השבדי השתלט על הכדור, ובעט כדור מדויק אל תוך שערו של סימן. דקה אחר כך קיבל לארסון את ההזדמנות שלו להגדיל את התוצאה, אבל הפעם השוער היה במקום.

בדקה ה-62 ערך אריקסון את החילוף הראשון שלו כשהוציא את הקפטן דייויד בקהאם, והכניס במקומו את קירון דאייר. עשר דקות אחר כך יצא דאריוס ואסל הצעיר, שהפגין יכולת טובה במחצית הראשונה, וג'ו קול נכנס במקומו. בדקה ה-79 קיבל אמיל הסקי את ההזדמנות להעלות את אנגליה ליתרון, אבל בעט סמוך אל המסגרת.

שבדיה ביצעה חילוף נוסף, ואנדריאס אנדרסון החליף את אלבאק. אנגליה ושבדיה המשיכו ללחוץ זוו על זו, כשבדקה ה-91 קיבל לארסון הזדמנות מצוינת להכריע את המשחק, לאחר שאשלי קול טעה בהגנה, אבל השבדי בעט סנטימטרים ספורים מהמסגרת.

הרכבים פותחים:

אנגליה: דייויד סימן, סול קמפבל, ריו פרדיננד, אשלי קול, דני מילס, דייויד בקהאם, פול סקולס, אואן הרגריבס, דריוס ואסל, אמיל הסקי, מייקל אואן

שבדיה: מגנוס הדמן, אולוף מלברג, יוהאן מיאלבי, אנדראס יאקובסון, טדי לוצ'יץ, פרדריק ליונגברג, טוביאס לינדרוט, ניקלאס אלכסנדרסון, מגנוס סוונסון, הנריק לארסון, מרקוס אלבאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully