וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויון 2:2 דרמטי בין פראגוואי לדרום אפריקה

2.6.2002 / 12:27

פנדל של פורצ'ון בדקה ה-90 השווה עבור האפריקאים את תוצאת המשחק, אחרי ששער עצמי של סטרוביי צימק יתרון 0:2 מוקדם של סנטה קרוז וארסה

המשחק בין נבחרת פראגוואי לנבחרת דרום אפריקה הסתיים בשוויון 2:2, לאחר שסיבוסיסו זומה המהיר ספק הוכשל ברחבה בדקה ה-89, וקווינטון פורצ'ן ממנצ'סטר יונייטד הבקיע את הפנדל כדי לחלק את הנקודות באיצטדיון בוסאן ספורט קומפלקס בקוריאה.

המשחק נפתח בקצב מהיר, כשכבר בדקת הפתיחה נפל סנטה קרוז ברחבה של ארנדסה, במה שנראה כספק הכשלה, אבל השופט הסלובקי מישל לובוס השאיר את המשרוקית בכיס. מיד אחר כך היה זה תורה של דרום אפריקה לאיים על השער של פראגוואי, אבל השוער טברלי לא התרגש, והרגיע את המשחק.

בדקה ה-27 ערכה דרום אפריקה את החילוף הראשון במשחק, כשמקדונלד מוקאסי נכנס במקום פייר איסה, שנפגע ברגלו. פראגוואי הגיעה לעוד מספר מצבים, כשהמסוכן שבהם היה בדקה ה-31 עם נגיחה של סנטה קרוז הפעלתן, אבל ארנדסה שוב הדף את הכדור.

בדקה ה-39 נכבש השער הראשון במשחק מנגיחה של סנטה קרוז, שכבש מהגבהה של פרנססיקו ארסה. שתי דקות אחר כך היה קרוב החלוץ של באיירן מינכן לשער נוסף, אבל ארנדסה שוב היה במקום.

מחצית שניה

המחצית השניה נפתחה עם לחץ דרום אפריקאי, שבדקות הפתיחה הגיעה למספר הזדמנויות. אבל דווקא פראגוואי היתה זו שכבשה, כשבדקה ה-55 של המשחק פרננסיסקו ארסה בעט כדור חופשי מדוייק מ-20 מ' ישר אל חיבורי השער הדרום אפריקאי.

אבל הנבחרת האפריקאית המשיכה ללחוץ, ואחרי מספר מצבים מסוכנים, השער המצמק הגיע. בדקה ה-63 בעט מוקונה אל השער, ואסטניסלאו סטרוביי מפראגוואי, שניסה להרחיק את הכדור, הטעה את השוער וכבש את השער העצמי הראשון בטורניר.

לאחר השער ערכה פראגוואי שני חילופים, כשבדקה ה-66 דייגו גאבילאן נכנס במקום אלבארנגה, ובדקה ה-73 מורינגו החליף את חורחה קמפוס. דרום אפריקה השיבה בחילוף משלה, כשבדקה ה-78 בני מקארתי יצא וג'ורג' קומאנטארקיס נכנס.

דרום אפריקה המשיכה ללחוץ, והגיעה למספר בעיטות מסוכנות. בתגובה החליף מאלדיני את סטרוביי בחואן קרלוס פרנקו. בדקה ה-89, כאמור, השתלם הלחץ כשזומה פתח סילונים בצד שמאל של הרחבה ולשוער פראגוואי ריקרדו טברלי לא הייתה ברירה אלא להשתטח לפניו. טברלי בקושי נגע בזומה, אבל השופט הצביע על הנקודה הלבנה ופורצ'ן לא שגה.

הרכבים פותחים

פראגוואי: ריקרדו טברלי, פרנסיסקו ארסה, סלסו אז'אלה, קרלוס גמארה, דניס קאניזה, חוליו סזאר קאסרס, אסטניסלאו סטרוביי, גווידו אלבארנגה, רוברטו אקונה, רוקה סנטה קרוז, חורחה קמפוס

דרום אפריקה: אנדרה ארנדסה, בראדלי קארנל, פייר איסה, ארון מוקואנה, סיריל נזאמה, לוקאס ראדבה, קווינטון פורצ'ן, תבוהו מוקואנה, מקבת סיבאיה, סיבוסיסו זומה, בנדיקט מקארתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully