וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה טוב שיש ערב הסעודית

2.6.2002 / 0:05

ערב הסעודית היא בדיוק מה שגרמניה הפצועה היתה צריכה במשחק הפתיחה שלה. זה נגמר ב-0:8 משקף, ופתאום גם ה-7:1 שאנחנו חטפנו לא נראה כל כך נורא

גרמניה פתחה את הגביע העולמי ה-15 בתולדותיה בצורה מצוינת. כבר מפתיחת המשחק חניכיו של פלר לחצו על שערו של אל דאייה, כשבדקת הפתיחה החמיץ יאנקר ממצב מצוין. יאנקר המשיך בלחץ, ובדקה השמינית כבש שער שהשופט פסל, בטענה לעבירה של החלוץ הגרמני. הנבחרת של פלר המשיכה לסכן את ערב הסעודית, והפעם היה זה תורו של מירוסלאב קלוסה להחמיץ, פעם בנגיחה ופעם בבעיטה מקרוב.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-20, כשהנבחרת הגרמנית פרצה מהאגף, והכדור הגיע למיכאל באלאק. באלאק בבישול מצוין מצא את קלוסה, שנגח מקרוב וקבע 0:1. השער השני של גרמניה היה כמעט שיחזור של השער הראשון, כשבדקה ה-25 קלוסה שוב כבש בנגיחה מבישול של באלאק מהאגף השמאלי.

השער השלישי שוב הגיע מאגף שמאל, כשבדקה ה-40 הגביה כריסטיאן ציגה אל מיכאל באלאק, שנגח מקרוב לפינה הימנית של השוער הסעודי. דקה לסיום המחצית הראשונה היה זה תורו של יאנקר לכבוש, לאחר שקיבל את הכדור מהאגף הימני, ובבעיטה מקרוב קבע את תוצאת המחצית.

מחצית שניה: גרמניה כובשת עוד רביעיה

עם פתיחת המחצית השניה ערכו שתי הקבוצות חילופים, כשבגרמניה יינס ירמיס נכנס במקומו של קארסטן ראמלו. בערב הסעודית ערך המאמן חילוף כפול כשעבדול עזיז אל חאתרן ואיברהים אל שהראני נכנסו במקומם של חמיס אלוארן אל דוסארי ונואף אל טמיאת.

המחצית השניה נפתחה במשחק פחות מסודר מצידם של הגרמנים, שקצת הורידו את הלחץ. עם זאת, השליטה במשחק נשארה באופן בלעדי של הגרמנים, כשמנגד ערב הסעודית עברה רק פעם אחת את קו החצי של יריבתה האירופית.

בדקה ה-66 ערך פלר חילוף נוסף ושלח למשחק את אוליבר בירהוף במקומו של קרסטן יאנקר. ארבע דקות אחרי החילוף כבש קלוסה את שערו השלישי במשחק, שוב בנגיחה. בדקה ה-73 היה זה תורו של תומאס לינקה, שנגח מכדור קרן של ציגה.

פלר ערך את החילוף השלישי שלו בדקה ה-76, כשהכניס את אוליבר נויביל במקומו של כובש השלושער, מירוסלאב קלוסה.

השער השביעי היה כולו של אוליבר בירהוף, כשבדקה ה- 84 בעט משלושים מטר כדור שטוח ומדויק לפינה השמאלית של השער. ברנד שניידר חתם את התוצאה בדקה ה-90 של המשחק עם כדור עונשין נהדר מ-20 מ' שנכנס לחיבורי השער של הסעודי האומלל.

הרכבים פותחים

גרמניה: אוליבר קאן, תומאס לינקה, כריסטוף מטזלדר, כריסטיאן ציגה, מיכאל באלאק, טורסטן פרינגס, דיטמאר האמאן, קארסטן ראמלו, ברנד שניידר, מירוסלאב קלוסה, קרסטן יאנקר

ערב הסעודית: מוחמד אל-דאייה, עבדאללה סולימאן, חוסיין סולימאני, אחמד דוחי אל דוסארי, רדהא טוקאר, מוחמד נור, נוואף אל-טמיאת, חמיס אלוארן אל דוסארי, איברהים אל שהראני, סמי אל-ג'אבר, אל חסן אל-יאמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully