וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ראשל"צ סיימה ב-1:1 עם עירוני רמה"ש

יוסי אופיר העלה את רמת השרון ליתרון בדקה ה-2 אבל עמירן שקלים השווה בדקה ה-62. הכתומים עם משחק 15 ללא ניצחון

בפעם הקודמת שפגשה הפועל ראשון לציון את עירוני רמת השרון, היה זה המחזור השלישי בליגת העל, הכתומים הגיעו עם שני ניצחונות והשלימו את השלישי שלהם עם ניצחון בדרבי מול העולה החדשה. אלא שהערב (שבת) רשמה ראשון את משחקה ה-15 ברציפות ללא ניצחון הפעם עם 1:1 מול רמת השרון, והיא תקועה עמוק מאוד בתחתית. דווקא בערב שבו שלטו לאורך מרבית המשחק, לא הצליחו הכתומים לשבור את הרצף הנוראי, ועם יכולת חלשה כל כך בחלק הקדמי, נדמה שהקבוצה בדרכה הבטוחה בחזרה לליגת המשנה.

בראשון לציון היו שסימנו את המשחק הערב כנקודת אל חזור, כששום תוצאה מלבד ניצחון לא יכולה להתקבל, אבל במקום זאת קיבלו האוהדים המקומיים עוד הופעה בינונית של שחקניהם, שמותירה אותם בבוץ התחתית. האורחים הכריעו את המשחק כבר בדקה ה-2, אז העלה יוסי אופיר את רמת השרון ליתרון מוקדם, למורת רוחם של האוהדים המקומיים, שהחלו לקלל את המאמן ולדרוש את פיטוריו. השער שלח את שחקני ראשון לציון ללחוץ את שערם של האורחים, ובדקה ה-62 הלחץ הזה הפך לשער שיויון, כשעמירן שקלים מצליח להכניע את גל ניר. פייגנבוים ניסה חילופים התקפיים במטרה להכריע את המשחק, אבל דווקא ראשון היתה זו שהרבתה לסכן את שערם של האורחים, אך לא הצליחה למצוא את הרשת, והשתיים התחלקו הנקודות.

מהלך המשחק

ראשון קיוותה לנצל את הביתיות ולפתוח טוב, אבל האורחים היו אלה שהכו ראשונים, כבר לאחר 60 שניות. רמת השרון קיבלה קרן, ברוך דגו הגביה אל הרחבה ומצא את ראשו של יוסי אופיר שנגח אל הרשת כדי להעלות את האורחים ליתרון 0:1. קבוצתו של יחזקאל ניסתה להתאושש ולתקוף את שערו של ניר, שהרחיק לא טוב, אבל אסי בלדוט שעט על הריבאונד לא הצליח לבעוט אל המסגרת. המארחים המשיכו לשלוח את הכדורים אל רחבת רמת השרון, אבל פשוט לא הצליחו לייצר מצבים קורצים, וירדו אל ההפסקה בפיגור.

הלחץ של הכתומים על שערו של גל ניר נמשך גם עם פתיחת המחצית השניה, אבל השוער של האורחים המשיך להציג יכולת טובה, כשעצר בעיטה חופשית טובה של בלדוט, אבל בדקה ה-62 לא היה יכול גם ניר לעצור את הסחף. עמירן שקלים קיבל כדור חוץ, פרץ מהאגף הימני והכניע את ניר כדי לקבוע 1:1 ולשמח מעט את האוהדים המקומיים. ראשון קיוותה להמשיך את המומנטום והמשיכה לשלוט בשדה אבל לא הצליחה לנצל את המצבים, והאורחים כמעט וניצלו זאת בדקה ה-85, כשבעיטה נהדרת של ברוך דגו מצאה את המשקוף. עד לסיום המשיכו המארחים ללחוץ ללא הצלחה, והאוהדים המתוסכלים ראו את קבוצתם שוב יורדת ללא ניצחון.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד, גל ספיר, דור הלוי, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, איתי אלקסלסי (אסף כהן, 81), קובי מוסא, הילאל מוסא (ליאור ברטקובסקי, 36), אסי בלדוט, דיוויד גומז.

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר (רן יצחק, 63), עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, אלן מסודי (בן מלכה, 46), ברוך דגו, אורן ניסים (אוסקר גררו, 77).

לדף המשחק

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully