וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין גברה 0:2 על הפועל באר שבע

סכנין חזק בצמרת אחרי ניצחון גדול בבירת הנגב. אחמד קאסום כבש ראשון (42), חאמד גנאים השלים (94). ראדי הורחק (56)

הפועל באר שבע הגיעה הערב (שבת) למגרשה הביתי בוסרמיל עם שלושה ניצחונות רצופים ובמטרה להמשיך את התקופה הטובה, אולם מי שיצאה מחייכת מבירת הנגב היא בני סכנין, שהשיגה ניצחון גדול 0:2 משערים של אחמד קאסום בדקה ה-42 וחאמד גנאים בדקה ה-94 ונצמדה אל הצמרת הגבוהה של הליגה.

באר שבע השתפרה מאוד בחודש החולף, תחת המאמן החדש גיא לוי ואף הצליחה להעפיל אל מעל לקו האדום. מאור מליקסון, שהגיע למשחק וזכה לעידוד מהקהל המקומי, ניסה לתמוך באדומים. סכנין מצידה, קיוותה להמשיך ולנצל את חולשתן של הגדולות ולשמור על מקומה בצמרת הליגה.

האורחים הגיעו לוסרמיל ללא רגשי נחיתות וכבר מהרגע הראשון הם השתלטו על כר הדשא וגרמו לאוהדי באר שבע להיזכר ברגעים הרעים של קבוצתם העונה. בדקה ה-23 אוהד קדוסי, שפגש את קבוצתו הקודמת, זיעזע את המשקוף עם נגיחה ובדקה ה-42 זה כבר נכנס אחרי שקרן של מהראן ראדי הגיע לרגליו של אחמד קאסום, ששלח את הכדור פנימה. 11 דקות לתוך המחצית השנייה סכנין הסתבכה כשמהראן ראדי חבט באיציק וקנין ללא כדור לאחר ויכוח והורחק. באר שבע ניסתה ללחוץ, אבל לא מצאה את הרשת ורגע לפני השריקה, עמוק בתוספת הזמן, חאמד גנאים כבש את השני וסידר לסכנין נסיעה שמחה בחזרה לצפון.

מהלך המשחק

סכנין פתחה בסערה ובשלוש הדקות הראשונות ראדי ואלקיים בחנו את לויטה, אבל השוער הצליח להדוף את שני הניסיונות. אלקיים המשיך להיות פעלתן ובדקה ה-23 מצא את הראש של קדוסי, שנגח למשקוף. שלוש דקות למחצית, הלחץ של סכנין סופסוף הניב פירות. קרן של ראדי עלתה לרחבה והגיעה היישר לרגלו של אחמד קאסום, שמתוך תיבת החמש ירה לרשת הגבוהה והעלה את סכנין ליתרון.

בדקה ה-56 סכנין ספגה מכה, כשמהראן ראדי ראה אדום לאחר פגיעה ללא כדור בוקנין, שהאשים אותו בביזבוז זמן. מרגע ההרחקה באר שבע הגבירה את הלחץ, אבל לא מצאה את הרשת של סכנין. ארבע דקות לסיום אזורוב היה חייב להכפיל את התוצאה לאחר שחטף כדור ברחבה מאבי יחיאל, אבל מקרוב ומול לויטה הוא שלח את הכדור מעל לשער. עמוק בתוספת הזמן אקסברד יכול היה להשוות, אבל מחמישה מטרים נגח מחוץ למסגרת. עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-94, באר שבע עלתה כולה למעלה ואחמד קאסום גנב את הכדור, יצא למתפרצת ועבר את דוידזאדה. הוא העביר את הכדור לחאמד גנאים והמחליף גילגל פנימה את השני כדי להבטיח את הניצחון.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, איציק וקנין (יוסי שבחון, 60), וויליאם סוארס, סיראז' נאסר, מוטי מלכה (יוסף אבו לאבן, 75), דובב גבאי, עידו אקסברד.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עלא אבו סלאח, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, אחמד קאסום, אוהד קדוסי (חאמד גנאים, 61), קוסטדין אזורוב (פיטר אמבמבה, 90).

לדף המשחק

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully