וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע גברה 0:1 על בית"ר ירושלים

בן שושן החטיא פנדל (30) ומיד לאחר מכן ריקן ספג כרטיס אדום (31). העונש בא בדמות שער ניצחון דרמטי של אקסברד (83)

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

האם בית"ר ירושלים בדרך לרדת לליגה הלאומית? הצהובים-שחורים ספגו הערב (שבת) הפסד רביעי בחמשת משחקיהם האחרונים, הפעם 1:0 ביתי מול הפועל באר שבע משער דרמטי של עידו אקסברד בדקה ה-83. עוד לפני כן עמית בן שושן הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-30, כשלאחר ההחמצה לא חלפו פחות מ-60 שניות לפני שאבי ריקן הורחק באדום ישיר לאחר עבירה מכוערת על איציק וקנין.

עידו אקסברד שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
איזה שער יקר. אקסברד/ברני ארדוב

לדף המשחק

בית"ר ירושלים עלתה הערב למשחק הביתי בטדי מתוך ידיעה שלאור התוצאות האחרונות בתחתית, היא נמצאת בסכנה מוחשית וממשית להתקרב למקום ממנו יורדים ליגה בסיום העונה. השחקנים של יובל נעים, שהגיעו למשחק עם רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, הפנימו את המסר ופתחו את המשחק בצורה נחושה. בדקה ה-30 הם היו מאוד קרובים לעלות ליתרון, אלא שאוהד לויטה הדף בצורה נהדרת פנדל של עמית בן שושן. לא חלפה דקה מרגע החמצת הפנדל ובית"ר התפרקה. איציק וקנין האורח ניסה לצאת למתפרצת ואבי ריקן בעט בירכו בצורה פראית. מנשה משיח לא היסס ושלף את הכרטיס האדום הישיר לריקן.

למחצית השנייה, באר שבע כבר עלתה במטרה לחזור לדרום עם כל שלוש הנקודות. וקנין, יוסי שבחון, מוטי מלכה ועידו אקסברד החמיצו בלי הרף, כשמילה טובה מגיעה בהחלט לשוער בית"ר אריאל הרוש, שסיפק כמה הצלות מדהימות, כולל אחת יוצאת דופן מנגיחה של שבחון. אלא שבסוף, בדקה ה-83, הרוש טעה ויצא לא טוב להרמה של סיראז' נאסר, מה שאיפשר לאקסברד להכניס את הראש ולקבוע ניצחון שלישי רצוף ודרמטי במיוחד לבאר שבע. אין ספק שגיא לוי הכניס רוח רעננה בקבוצה מהדרום, שממשיכה לטפס מקרקעית הטבלה. לאחר הסיום, בדרכו לחדר ההלבשה, הקהל המקומי ליווה את מאמן בית"ר יובל נעים בקריאות "תתפטר, תתפטר".

במחזור הבא באר שבע תנסה לשמור על רצף הניצחונות כשתארח את סכנין בעוד שלבית"ר מחכה משחק קשה בחוץ מול עכו.

מהלך המשחק

דקה 10: הזדמנות ראשונה לאורחים. כדור חופשי של אילוז עלה מפינת הרחבה והגיע לראש של אקסברד, שממצב לא נוח נגח חלש לידיים של הרוש.

דקה 13: פיליאבסקי השתלט על כדור שחזר מהגנת באר שבע, הכין את הגוף וירה פצצה מ-25 מטרים, שחלפה ליד החיבורים.

דקה 30: מתפרצת קטלנית של בית"ר. בן שושן העביר לכהן, שמצא את אבי ריקן. גביש תפס אותו ברחבה והשופט שרק לכדור עונשין. בן שושן לקח אחריות וירה חזק למרכז השער, לויטה הציל בצורה נפלאה.

דקה 31: כרטיס אדום! איזה טירוף בטדי. לא עברו 60 שניות מהחמצת הפנדל של בן שושן ואבי ריקן עצר מתפרצת של באר שבע בבעיטה מכוערת במיוחד לירכו של איציק וקנין. משיח שלף לו את האדום ללא היסוס.

דקה 44: בסיומה של התקפה טובה של באר שבע, הכדור עלה לרחבה, נאסר הקדים את דסה ונגח מקרוב, אבל הרוש הציל בצורה נהדרת ואת הריבאונד שלח שבחון החוצה. חלפה דקה וסוארס ווקנין ניסו גם הם את מזלם, אבל האדומים נותרו ללא שער.

דקה 56: וקנין השתחרר יפה והניף את הרגל מ-20 מטרים, הרוש הדף לקרן. הקרן עלתה לרחבה וגביש נגח חזק מחמישה מטרים, הרוש המשיך להציל את בית"ר עם הדיפה מדהימה.

דקה 67: עוד כדור לרחבה הצהובה, עוד ניסיון בראש, הפעם של שיבחון, עוד הדיפה של הרוש, שהתעופף מצד לצד וסיפק את אחת מהצלות העונה. משחק ענק לשוער.

דקה 69: טעות ראשונה של הרוש, שיצא לא טוב ואיפשר למלכה לנגוח מעליו. למזלו, דסה היה שם כדי להציל מהקו. אין סוף להחמצות של באר שבע.

דקה 77: מוטי מלכה ניסה את מזלו מ-20 מטרים, הכדור חלף סנטימטרים מהקורה השמאלית של הרוש.

דקה 83: גול! נאסר הגביה, הרוש הרס את כל המשחק הגדול שלו עם יציאה רעה מאוד ואקסברד נגח מקרוב פנימה. באר שבע בדרך לעוד ניצחון.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, אנדריי פיליאבסקי, מיגל פורטיז'ו, שי חדד, דן איינבינדר, אבי ריקן, ברק משה (עדן נחמני, 85), אבירם ברוכיאן (קובי מויאל, 66), סטיבן כהן (אופיר עמרם, 78), עמית בן שושן.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אביתר אילוז, איבן גארידו, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, איציק וקנין, וויליאם סוארס, סיראז' נאסר, יוסי שבחון (יוסף אבו לאבן, 83), דובב גבאי (מוטי מלכה, 64), עידו אקסברד (לוטם זינו, 89).

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully