וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין גברה 0:3 על בית"ר ירושלים

הקבוצה של יובל נעים הושפלה בדוחא בתום משחק חד צדדי. קדוסי (7), דמאו (61) ואזורוב (85) כבשו. צפו בתקציר

ספורט 5

המפגש הטעון בין בני סכנין לבית"ר ירושלים התנהל במעמד צד אחד. סכנין גברה ללא קושי 0:3 על הקבוצה של יובל נעים בזכות שערים של אוהד קדוסי (7), ג'ואל דמאו (61) וקוסטדין אזורוב (85). האמת, התוצאה, שהעלתה את סכנין למקום החמישי, לא אמורה להפתיע. סכנין של העונה היא קבוצת כדורגל מצוינת שהוכיחה כי מקומה בצמרת מוצדק. בית"ר ירושלים? קבוצה מוגבלת ללא עומק וללא כלים שאם לא תתחזק משמעותית בינואר תמצא עצמה נאבקת בחלק התחתון עד תום העונה.

וקצת מספרים. בית"ר לא ניצחה בדוחא מאז מרץ 2006 (0:3 עם לואיס פרננדז על הקווים) ולא כבשה באצטדיון הצפוני מאז ספטמבר 2007. עבור סכנין הנפלאה היה זה ניצחון ליגה שמיני ברציפות בדוחא (כולל חמישה העונה - הקבוצה היחידה בליגת העל שמושלמת במגרשה) ומתוך שמונת המשחקים הללו, בשבעה שמרה הקבוצה על רשת נקייה.

שחקני בני סכנין חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
משחק במעמד צד אחד. סכנין חוגגת/אדריאן הרבשטיין

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

המגמה הייתה ברורה משריקת הפתיחה. סכנין עלתה בטירוף, התנפלה על האורחת, שיחקה עם המון התלהבות והשתלטה בקלות על מרכז השדה. כבר אחרי שבע דקות הגיע הראשון. אבירם ברוכיאן (בלט בחולשתו) איבד כדור במרכז השדה, אורי שטרית השתלט ובישל מצוין לאוהד קדוסי, שניצל סגירה לא נכונה של אריאל הרוש בפינה הקרובה. גם ההמשך היה כולו של סכנין. הקבוצה של דורה הציגה כדורגל דינמי, הניעה כדור מהר ופירקה את ההגנה הצהובה. חמש דקות לאחר השער קוסטדין אזורוב בעט פנימה, אבל השער נפסל בטענת נבדל מוצדקת.

בית"ר לא הצליחה להיכנס למשחק ולא סיכנה את שער סכנין. ברוכיאן נעלם במרכז המגרש, סטיבן כהן ניסה, אבל לא היה מסוכן ובהיעדרו של עמית בן שושן, ליובל נעים פשוט לא היה שחקן חוד ראוי. הבעיה הגדולה יותר מבחינת נעים היא שההתלהבות והמוטיבציה שאפיינו את תחילת הקדנציה שלו נעלמו כלא היו. בית"ר הציגה כדורגל אפאטי ויצאה בזול.

המחצית השנייה הייתה המשך ישיר של הראשונה. סכנין עשתה ככל העולה על רוחה על המגרש בראשות מהראן ראדי הבלתי נלאה שממשיך להיות האיש המרכזי של סכנין העונה. מבצע אישי של חאלד חלאיילה הסתיים בשער נאה של דמאו (61). עודד אלקיים המקומי הורחק בדקה ה-76, אבל השליטה של המקומיים נמשכה גם בחיסרון מספרי ומהראן ראדי בישל לאזורוב של השלישי חמש דקות לסיום. סכנין בדרך למעלה, בית"ר בדרך למטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מהלך המשחק

דקה 7: גול! ברוכיאן איבד כדור במרכז המגרש, שטרית חטף והכניס כדור עומק מצוין לקדוסי שבעט לקורה הקרובה ופנימה. להרוש חלק בשער. 0:1 לסכנין.

דקה 10: חאמד גנאים שחרר בעיטה שטוחה מ-20 מטרים, הרוש ירד וקלט.

דקה 12: אזורוב דחק פנימה לאחר כדור רוחב מימין, אך השער נפסל בצדק בטענת נבדל.

דקה 14: הזדמנות ראשונה לבית"ר. סטיבן כהן ניסה מזווית קשה והכדור שלו לא מצא את המסגרת.

דקה 26: סטיבן כהן טיווח את השער מחוץ לרחבה, קנדיל עצר ללא קושי.

דקה 35: ראדי הוכשל על ידי מוטאי 20 מטרים מהשער וירה בעצמו טיל אדיר שזעזע את המשקוף של הרוש.

דקה 49: ראדי התנהל ללא הפרעה במרכז המגרש, התקדם ובעט מ-25 מטרים ליד הקורה.

דקה 56: סכנין קרובה לשני. גנאים הגביה משמאל, הרוש הדף רע והכדור הגיע לקדוסי שעבר את השוער ובעט חלש, איינבינדר הרחיק מהקו וראדי המשיך מעל השער.

דקה 61: גול! חלאליה פרץ מצוין ומצא את דמאו. הצרפתי הטעה את דסה ומ-16 מטרים ירה לקורה ופנימה. 0:2 לסכנין

דקה 76: כרטיס אדום! אלקיים נכנס בפראות בקריאף המחליף וספג בצדק אדום מהשופט מאיר לוי.

דקה 79: דמאו ורול החליפו מסירות, האחרון הוציא רוחב מימין וקדוסי בעט לשמיים ממרכז הרחבה.

דקה 81: ראדי הכניס מצוין לרול, שחדר לרחבה מימין ובעט החוצה.

דקה 83: ברוכיאן הגביה כדור חופשי מצוין, פורטיז'ו נגח וקנדיל הציל שער בטוח באינסטינקט נהדר.

דקה 85: גול! ראדי העביר רוחב מימין, אזורוב גלש לכדור ושלח אותו פנימה 0:3

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, עודד אלקיים (הורחק, 76), פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה (רן רול, 74), מהראן ראדי (מוחמד זבידאת, 90), חאמד גנאים, אוהד קדוסי (באסם גנאים, 81), קוסטדין אזורוב.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן איינבינדר, שי מוטאי (אופיר קריאף, 74), שי חדד (עומר נחמני, 79), אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן (צחי אליחן, 65), לירון דיאמנט.

בני סכנין בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

השחקן המצטיין: מהראן ראדי

מה לא נאמר על הקשר הפנטסטי הזה מתחילת העונה? ראדי מצא בית חם בסכנין, הפך לבעל הבית במרכז השדה וכל הופעה שלו מעלה את השאלה: כמה שנים הוא התבזבז והתפספס בקבוצות קטנות בעמדת הקשר האחורי. הערב (שבת), כל מהלך התקפי של סכנין עבר דרך הרגליים של מספר 10. הוא ניווט את ההתקפה, העביר את כובד המשחק מצד לצד, ירה כדור חופשי אימתני למשקוף וקינח משחק נפלא עם בישול לשער השלישי של אזורוב. כששלומי דורה החליף אותו בדקה ה-90, כל אוהדי סכנין קמו להריע למלך החדש של סכנין. גם אתם בבית יכולים לקום ולמחוא כף.

לדף המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully