וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה את בני יהודה 0:2

מישאלוב וקפילוטו נדבקו מהרוח של האקסית מכבי ת"א, כבשו פעמיים והוליכו את הפועל עכו ל-0:2 על בני יהודה ואבוקסיס

לא ככה רצה יוסי אבוקסיס לפתוח את קריירת האימון שלו בליגת העל. בני יהודה אמנם יצאה הערב (שבת) למשחק נוח על הנייר נגד הפועל עכו, אבל חזרה הביתה אחרי הפסד 2:0 ורשמה פתיחה רעה לעונת 2011/12. משה מישאלוב כבש ראשון בדקה ה-18 וניסו קפילוטו הכפיל בדקה ה-45 ואם הימים האחרונים היו בגדר פסטיבל מכבי תל אביב, הרי ששני האקסים הללו גם ידעו לחגוג.

פדרו גלבאן ניסה לעשות משהו אצל הזהובים, אבל גם כשהתקרב מצא את דודו גורש עירני בשער של עכו. אבוקסיס ניסה להוציא משהו מהמשחק והכניס את ישראל זגורי במקום ניצן אהרונוביץ' עם פתיחת המחצית השנייה, אלירן דנין המארח הורחק בדקה ה-78, אבל דבר לא סייע לזהובים לחזור למשחק.

הקבוצה של אלי כהן הגיעה אחרי שהובסה 4:0 על ידי הזהובים בגביע הטוטו ועם שבעה שחקנים חדשים בהרכב נראה היה שהיא האנדרדוג במשחק הזה. אלא שכפי שהיא הוכיחה בשנה שעברה, עכו יודעת להפתיע והיא עשתה את זה הערב ואספה שלוש נקודות.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, ניסו קפילוטו, דמאקו פידליס, אלירן דנין (הורחק, 78), משה מישאלוב, יובל שבתאי, רפי עמוס (אבי כנפו, 56), נבוישה מרינקוביץ' (עבד מורג'אן, 80), סינטאיהו סולליך (ניקולה סימיץ', 85), לואיס זומא.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, ניצן אהרונוביץ' (ישראל זגורי, 46), כפיר אדרי, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס (חסן אבו זייד, 66), אמיר עגיוב (דינו אנדלובו, 56), שלו מנשה, פדרו גלבאן, פיני בלילי.

בני יהודה בוואלה! ספורט
הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully