וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

פנדל של בדש סידר לאורחת ניצחון חוץ במשחק חם ולוהט, בו הורחקו טרטצקי ורואש אצל האדומים ורן בן שמעון מאמן האורחת

אומרים שקשה לנצח את אותה הקבוצה פעמיים תוך שבוע. כנראה שעירוני קרית שמונה לא שמעה על הקלישאה הזו והצליחה לנצח הערב (שבת) 0:1 את הפועל חיפה, במחזור הפתיחה בליגת העל, שבוע בלבד לאחר שגברה עליה 1:2 בגביע הטוטו. הקבוצה של רן בן שמעון כבשה את השער היחיד בדקה ה-39 מפנדל מוצלח של ברק בדש, לאחר שיובל אבידור הוכשל ברחבה. למרות זאת, מאמן האורחת לא היה רגוע והורחק בדקה ה-90. אצל חיפה גם אושרי רואש וגם אייל טרטצקי הורחקו במשחק חם מאוד, בו התפתחה תגרה המונית בסיום.

האדומים של ניצן שירזי, פתחו את שלוש העונות האחרונות עם ניצחון, והיום הם שברו מעין מסורת עם ההפסד לקרית שמונה. מבחינת הפועל חיפה מדובר בפתיחה רעה, במיוחד לנוכח לוח המשחקים, שזימן לה מפגש חוץ לא פשוט מול מכבי פתח תקוה כבר במחזור הבא. ערן לוי חזר להרכב של האדומים, בדיוק עונה לאחר שעזב את הכרמל לטובת בית"ר ירושלים, הפועל אשקלון והפועל באר שבע. אך גם הוא לא הצליח להושיע את האדומים, שלא ניצחו את קרית שמונה בבית מאז 2002/3. הפועל חיפה איבדה את הראש לקראת הסיום ואיבדה את אייל טרטצקי ואושרי רואש, שספגו כרטיסים אדומים.

מנגד, רן בן שמעון יכול בהחלט להיות מבסוט מהניצחון על הקבוצה בה כיכב כקפטן לאורך רוב שנות הקריירה שלו כשחקן. קרית שמונה, שעברה בקיץ מתיחת פנים משמעותית כשויאם עמאשה עזב למכבי חיפה, גיא חיימוב למכבי תל אביב ואורי שטרית, שחזר מהשאלה למכבי תל אביב, אותה עזב לבני סכנין. בן שמעון פתח בהרכב התקפי מאוד, עם שלושה חלוצים בדמותם של שמעון אבוחצירא, יובל אבידור וברק בדש, וקיבל מהם תרומה משמעותית כשהקבוצה הצפונית הייתה דומיננטית יותר מהדקות הראשונות וגם הצליחה לכבוש את השער היחיד במשחק.

מהלך המשחק

דקה 10: אבוחצירא פרץ, מסר לבדש, שבעט מ-12 מטר כדור שעלה מעט מעל השער.

דקה 19: אבו ניל הוכשל מרחק 30 מטר מהשער. לוי בעט את הכדור החופשי, אך הכדור עלה מעט מעל המשקוף.

דקה 39: גול! אבידור פרץ לרחבה מול רואש ושוקרני והאחרון הכשיל אותו. בדש בעט פנימה. 0:1 לעירוני קרית שמונה.

דקה 64: גזל איבד ללוי, שהתקדם עם הכדור, חדר לרחבה ובעט, אך עמוס הצליח להדוף.

דקה 68: כרטיס אדום! טרטצקי ספג כרטיס צהוב שני לאחר דיבורים מיותרים עם אלון יפת. הפועל חיפה ב-10 שחקנים.

דקה 87: השופט אלון יפת שרק לפנדל לטובת קרית שמונה, אך שינה את החלטתו ופסק על בעיטה חופשית בשל העובדה שהעבירה בוצעה מחוץ לרחבה.

דקה 90: כרטיס אדום! רואש רב עם שחקני קרית שמונה וספג כרטיס אדום.

הרכב הפועל חיפה: רן קדוש, מועין חלאילה, אושרי רואש (הורחק, 90), ליאור ז'אן (גולן חרמון, 46), אייל טרטצקי (הורחק, 68), יוסי דורה, רועי שוקרני, חנן ממן (הישאם כיוואן, 62), ערן לוי, אמיר אבו ניל (סטפן דנקוביץ', 44), משה ביטון.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, איתן טיבי, דושאן מטוביץ', בריאן חרסיסיץ', ווילאן נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, ברק בדש (ואיל מריסאת, 80), יובל אבידור (רביד גזל, 63).

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully