וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס אשדוד ניצחה 0:1 את הפועל רמת גן

הקבוצה של יוסי מזרחי, שהייתה זקוקה לנקודה כדי להבטיח את ההישארות, נעזרה בפנדל מוצלח של משה אוחיון בדקה ה-29

מ.ס אשדוד סיימה הערב (שבת) את עונת 2010/11 עם עוד משחק מגומגם, שהספיק לה להבטיח עוד עונה בליגת העל עם 0:1 ביתי על הפועל רמת גן. הקבוצה של יוסי מזרחי הייתה זקוקה לנקודה כדי להימנע מנשירה אפשרית למבחנים, ועשתה את העבודה עם ניצחון שלישי בלבד ב-16 משחקיה האחרונים, למרות עוד משחק לא מרשים שחתם עונה שכולם בעיר הנמל ירצו לשכוח.

אוהדי אשדוד, ששוב נהנו מכניסה חופשית לאצטדיון, ניצלו את ההזדמנות כדי להיפרד מדימיטאר מקרייב, שסיכם את תנאיו בקיריליה סובייטוב הרוסית. מי שבסופו של דבר מנע מהקהל המקומי דפיקות לב מיותרות היה משה אוחיון, שהיה בספק למשחק אך עלה בהרכב והיה אחראי לשער הניצחון בפנדל מוצלח בדקה ה-29, אחרי שהוכשל בעצמו ברחבה על ידי טל חן.

באשדוד החלו את העונה עם ציפיות רבות בעקבות הגעתו של ג'ון גרגורי, אבל לצד הבלחות כמו ה-0:3 הביתי על בית"ר ירושלים במחזור השמיני או ה-0:2 על הפועל תל אביב בלומפילד במחזור ה-12, גילתה הקבוצה חוסר יציבות בולט, ותבוסה משפילה באשקלון (4:1) במחזור ה-30 גרם לה לסיים במקום ה-13, ויוסי מזרחי הוזעק להציל את המועדון במשחקי הפלייאוף התחתון, בו גמלה במהירות לאשקלון עם 1:4 משלה, אך נאלצה לחכות עד מחזור הנעילה כדי להבטיח סופית את ההישארות.

עבור רמת גן העונה הסתיימה כבר לפני שבועות ארוכים, והסיוט המתמשך של האורדונים הגיע סוף סוף לסיומו. הקבוצה האומללה שניצחה פעם אחת בלבד ב-30 מחזורי העונה הרגילה וגם הקיזוז לא איפשר לה לחלום על הינצלות דרמטית, הראתה סימני התאוששות במשחקי הפלייאוף, אך כשבמאזנה 10 נקודות בלבד ולא פחות מ-65 שערי חובה, היא תיזכר כאחת הקבוצות החלשות ביותר שאי פעם שיחקו בליגה הבכירה.

מהלך המשחק

דקה 10 - האורחים רשמו את ההזדמנות הראשונה במשחק, כשקרלוס צ'קאנה בחן את אופיר מרציאנו מחוץ לרחבה ומצא את השוער עירני.

דקה 13 - האורדונים המשיכו ללחוץ, והפעם היה תורו של וובה בראון לנגוח מקרוב, מרציאנו הדף לקרן.

דקה 29 - גול! מתפרצת מהירה של אשדוד הסתיימה בהכשלתו של משה אוחיון על ידי טל חן בתוך הרחבה, והקפטן לקח אחריות וכבש מהנקודה - 0:1 לאשדוד.

דקה 54 - טימור אביטן פרץ לרחבה וניסה להכניע את אלירן אוחיון, אך שיחרר בעיטה חלשה למרכז השער.

דקה 66 - דימיטאר מקרייב היה יכול להיפרד מאשדוד עם שער שהיה מבטיח את הניצחון, אבל הבולגרי בזבז את ההזדמנות שסידר לו רחמים צ'קול והחמיץ מחמישה מטר.

דקה 84 - גם בסיום המשיכו האשדודים ללחוץ בניסיון להשיג את השני, אבל הפעם היה תורו של צ'קול להחמיץ אחרי בישול של עידן שריקי.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, טימור אביטן (עמנואל סארקי 61), עידן שריקי (נבו מזרחי 85), דמיטאר מקרייב (אורי מגבו 76).

הפועל רמת גן: אלירן אוחיון, עודד אלקיים, טל חן, אלי לוי, יקיר שינה, דן רומן, וובה בראון (שחר סימנטוב 71), קרלוס צ'קאנה, עומר בוקסנבוים, אורי ביבי (עמית קמחזי 60), שלומי אדרי (תמיר רבאח 83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully