וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: סכנין ניצחה את בית"ר ירושלים 0:1 ושרדה

בני סכנין גברה 0:1 על בית”ר משער של אבו ריא (85) והבטיחה עונה נוספת בליגה הבכירה. חזיז נזרק לעבר היציע, 12 פצועים

לא מעט הספיק שלומי דורה לעשות מאז הגעתו לסכנין. המאמן החדש רשם לא פחות משלושה ניצחונות בארבעת המשחקים שלו במועדון, בעקבותיהם עמדה הקבוצה בפני הבטחת מקומה בליגת העל גם לעונה הבאה. הערב (שבת) לעיני 7,000 אוהדים משולהבים שהגיעו לאיצטדיון בדוחא כדי לתמוך בקבוצתם, הגיע רגע השיא של דורה, כשקבוצתו גברה 0:1 על בית"ר ירושלים, היריבה השנואה, אחרי משחק סוער וגדוש באירועים.

סכנין כבר ראתה את עצמה הולכת למבחנים מול כפר סבא אחרי שלא מצאה את השער במשך 85 דקות, אבל אז הגיע שער של אבו ריא, האוהדים המקומיים לא ידעו את נפשם מרוב אושר, וסכנין חגגה ניצחון כפול: גם על בית"ר ירושלים, וגם הבטחה של עונה נוספת בליגת העל.

אחרי כיבוש השער נזרק מחוץ לאיצטדיון חזיז ליציע, דבר שגרם לפציעתם של 12 אוהדי בני סכנין, אחד מהם פצוע בינוני.

עוד בדקות שקדמו למשחק היה ברור שמעבר להתמודדות על הדשא, יש כאן לא מעט דם רע בין שני המועדונים. הקהל של סכנין חשף שלט ענק ובו נכתב שם הקבוצה, ולידו ציור של הר הבית, מה שהתסיס את הקהל הקטן שהגיע מירושלים.

אוהדי בני סכנין. קובי אליהו
חגיגה גדולה בדוחא. אוהדי סכנין/קובי אליהו

סכנין נראתה לחוצה מאוד בפתיחה, ובית"ר היתה קרובה מאוד לנצל זאת בתוך שתי דקות, אבל הנגיחה הפנויה לחלוטין של מישאלוב נהדפה מהקו על ידי אבו ריא. המארחים החלו לאט לאט להתעורר, אולי בזכות הממטרות שהחלו לפעול באמצע המשחק ושטפו מעט את השחקנים, והחלו לסכן את שערה של ירושלים. אזורוב החל להטריד את הרוש והגנת האורחים, חאמד גנאים קיבל הזדמנות פז כדי להעלות את סכנין ליתרון אבל הנגיחה שלו טסה ליד הקורה, ושתי הקבוצות ירדו אל חדרי ההלבשה ב-0:0 מאכזב.

בפתיחת המחצית השניה החלו זיקוקים לטוס מחוץ לאיצטדיון בזמן ששחקני סכנין נלחמו על הדשא, ונדמה היה שהדבר מדרבן אותם. שחקניו של רוני דורה הגיעו להזדמנות אחרי הזדמנות, אבל פשוט לא הצליחו להכניע את הרוש. אחת ההזדמנויות הטובות ביותר היתה דווקא מראשו של תומר בן יוסף, שניסה להרחיק הגבהה אל הרחבה, ונגח לשערו שלו, אך למזלו הכדור הלך אל המשקוף והחוצה. המשחק המשיך להתחמם, ודווקא כשהיה נדמה שסכנין לא תצליח להכניע את הרוש, הגיע הרגע המיוחל עבורה: אבו ריא ניצל הרחקה לא טובה של בית"ר, ירה מקרוב את שער הניצחון, ונתן את האות לפתיחת החגיגות באיצטדיון דוחא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מחצית ראשונה

דקה 2: איזו הזדמנות של בית"ר! עידן טל הרים כדור קרן נהדר שמצא את ראשו של מויאל, זה נגח מצויין אבל אבו ריא הציל מהקו. יבואה, שיניסה להגיע אל הכדור נכנס בשוערה של סכנין והרוחות התלהטו.

דקה 2: ואולי זה ירגיע קצת את העניינים: בזמן שמתנהלת מהומה ברחבת סכנין, החלו הממטרות שעל הדשא לעבוד. לא בדיוק מתאים לתפאורה הנהדרת של המשחק.

דקה 9: טעות בהגנת בית"ר שלא הרחיקה טוב את הכדור, אזורוב הגיע אליו כשהוא קרוב לקורה אבל לא הצליח למצוא זווית לנגוח והאורחים ניצלו.

דקה 19: עוד הזדמנות טובה לסכנין כשכהן השתחרר היטב והרים כדור טוב אל הרחבה, אבל צ'ה אל הצליח להגיע לנגיחה.

דקה 26: המשחק עד כה לא ממש מתעלה לרמה גבוהה, אבל אין ספק ששתי הקבוצות לחוצות, וזה מתבטא בעבירות חריפות. עד כה, יפת שלף רק כרטיס צהוב אחד, אבל זה עשוי להשתנות בקרוב.

דקה 29: איזו החמצה של סכנין! חאמד גנאים קיבל כדור מושלם מכהן, מצא את עצמו פנוי לחלוטין לנגיחה, אבל הכדור שלו טס ליד הרוש שנותר קפוא, ויצא החוצה.

דקה 32: חאמד גנאים התקדם באגף השמאלי, הרים את הראש והגביה טוב אל הרחבה, אבל הנגיחה של אזורוב לא היתה מדויקת.

דקה 35: עוד הזדמנות לאזורוב כשכדור ארוך נשלח אליו אל תוך הרחבה, והרוש יצא רע, אבל הצליח למנוע את הנגיחה של שחקנה של סכנין.

מחצית שניה

דקה 54: הרבה ניצוצות לא היו על המגרש, אבל בחוץ החלו לעוף ולהתפוצץ זיקוקים, להנאת הקהל המקומי.

דקה 55: סכנין קיבלה כדור חופשי, צ'ה ניסה לסובב אותו לרחבה ונגיעה של חלאיילה כמעט ושלחה אותו פנימה, אבל הכדור פגש את הרשת החיצונית.

דקה 56: צ'ה ניסה את כוחו בבעיטה מ-20 מטרים, אבל הרוש קלט היטב.

דקה 64: איזו הזדמנות של סכנין! הגבהה אל החלק האחורי של רחבת בית"ר תפס את האורחים ישנים, אבו ריא הגיע מאחור ונותר פנוי לגמרי, אבל ניסה לבעוט מהאוויר וזה לא התלבש לו.

דקה 65: לירן כהן הרים כדור אל הרחבה, תומר בן יוסף ניסה להרחיק אבל במקום זה כמעט והבקיע לשערו שלו, כשהכדור הכניע את הרוש ופגש את המשקוף.

דקה 72: חאמד גנאים השתחרר מהשמירה עליו וניסה בעיטה מ-20 מטרים, אבל זו טסה ליד העמוד והחוצה.

דקה 81: עוד עבירה ליד הרחבה של בית"ר. סכנין הגביהה את הכדור והרוש קלט בקושי, כשהוא על הקו. סכנין טענה לשער, אבל הכדור לא עבר את הקו.

דקה 82: בית"ר יצאה למתפרצת וכמעט הפתיעה את סכנין, אבל טל שהיה פנוי בדרכו אל הרחבה בעט מעל לשער בשלומיאליות.

דקה 85: שער! כמה שמגיע לה! הכדור הוגבה אל הרחבה, הורחק מעט, סכנין החזירה אותו אל הרחבה שם מצא אותו אבו ריא פנוי לגמרי, וירה מול הרוש חסר הישע פנימה, 0:1 לבני סכנין.

דקה 87: דווקא כשהחגיגה בסכנין במלואה, נהרסת המסיבה. אוהדי סכנין זרקו חזיז גדול שהתפוצץ ופגע בשני אוהדים. צוות רפואי טיפל בהם והם פונו לבית החולים שבאזור. כמה מיותר.

דקה 92: שריקת הסיום! שחקני סכנין פצחו בחגיגות ורצו אל הקהל, שסירב לעזוב את האיצטדיון וחגג במשך דקות ארוכות עם שחקני הקבוצה.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא, באסם גנאים (אחמד קאסום, 58), חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, לירן כהן, קוסטדין אזורוב.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, משה מישאלוב, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, שי חדד, עידן טל, הרווה קאז'ה (דן אייבינדר, 57), סמואל יבואה (סטיבן כהן, 72), משה בן לולו.

שחקן בני סכנין, מהראן אבו ריא חוגג הישארות בליגה בעונת 2010/11. קובי אליהו
חגיגות אל תוך הלילה. אבו ריא/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully