וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה ניצחה את הפועל תל אביב 1:2

שמעון אבוחצירא (49) ו-ויאם עמאשה (90) כבשו למארחת, טוטו תמוז כבש את השער ה-21 שלו והשווה זמנית בדקה ה-85

עירוני קרית שמונה גברה הערב (שבת) על הפועל תל אביב 1:2 במחזור ה-35 והאחרון בליגת העל לעונת 2011/12. שמעון אבוחצירא כבש בדקה ה-49, טוטו תמוז השווה בפנדל בדקה ה-85 ו-ויאם עמאשה כבש שער ניצחון בדקה ה-90. למרות שהיא נכנעה לאדומים בחצי גמר גביע המדינה לפני כשבועיים, קרית שמונה סיימה את העונה ללא הפסד ליגה לקבוצה ממתחם חודורוב.

הפועל תל אביב פתחה בהרכב חסר למדי מתוך כוונה ברורה לתת לשחקני מפתח מנוחה לקראת גמר הגביע ביום רביעי. לפיכך שי אבוטבול, אביחי ידין, טוטו תמוז, בן שהר וערן זהבי לא שיחקו, כשמצד שני דדי בן דיין חוזר להרכב כדי להסיר חלודה. ועדיין, גם התירוץ הזה לא יכול להסתיר את העובדה שהאדומים נמצאים במשבר החמור ביותר שלהם בשלוש השנים האחרונות ולמעשה מאז שאלי גוטמן הגיע במקום גיא לוזון. המשחק הערב היה משחק הליגה הרביעי שלהם ברציפות בלי ניצחון.

עם הבעיות הבלתי נגמרות בגזרת הבעלים והצרות המקצועיות, הפועל תל אביב תיגש כעת לגמר הגביע כאנדרדוג גמור. אחר כך היא תצא לדרך חדשה שנכון להיום אף אחד לא יודע איך היא תיראה ולאן היא תוביל. מה שכן ברור זה שטוטו תמוז שכבש העונה 21 שערים, הוא השחקן הראשון של הקבוצה שזוכה בתואר מלך השערים מאז מיכאל מיכאלוב בעונת 1955/6. קשר הקבוצה, ערן זהבי, סיים את העונה כמלך הבישולים עם 12 כאלו.

קרית שמונה סיימה מבחינתה עונה טובה מאוד - בטח לאור העובדה שעד לפני שנה היא עוד שיחקה בליגת המשנה. הקבוצה של רן בן שמעון כבר החלה בהכנות לעונה הבאה, שעכשיו תכלנה לתפוס תאוצה. המטרה בוודאי תהיה לא להיפגע מ"משבר העונה השנייה" של העולות החדשות, שלעתים סובלות מירידת מתח אחרי עונה אחת מוצלחת. אבל עם בן שמעון ואיזי שרצקי קשה להאמין שזה יקרה לה.

המשחק נפתח עם כמה הזדמנויות, כשוואליד באדיר נגח למשקוף בצד אחד ואיתמר ניצן בלם את ויאם עמאשה במצב של אחד-על-אחד בצד השני. בהמשך גם עמאשה ולאלה הגיעו להזדמנויות טובות ובעטו החוצה ובסיום המחצית 0:0.

בדקה ה-49 קרית שמונה עלתה ליתרון אחרי שהאדומים איבדו כדור במרכז המגרש וברק בדש בישל לשמעון אבוחצירא המחליף את ה-0:1. מחליף אחר - טוטו תמוז - מלא כעבור מספר דקות את הרשת בעצמו, אבל שער הנגיחה שלו נפסל בטענה לנבדל.

בדקה ה-85 נגע איתן טיבי בכדור בידו בתוך הרחבה ותמוז כבש מהנקודה הלבנה שער חוקי להמדרין. ה-21 שלו העונה ו-1:1 במשחק בצפון. בהפועל היו מרוצים, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לוויאם עמאשה, שכבש בדקה ה-90 וקבע 1:2 בסיום.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, איתן טיבי, אורי שטרית, בראיין חרסיסיץ', בני בן זקן (שמעון אבוחצירא, 46), אדריאן רוצ'ט, ואיל מריסאת (עדי אלישע, 59), ויאם עמאשה, ברק בדש (סלאח חסארמה, 75).

הפועל תל אביב: איתמר ניצן, עמרי קנדה, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, שי רביבו (גל שיש, 64), יוסי שיבחון, אלרואי כהן, סלים טועמה (טוטו תמוז, 46), ויקטור מרעי, מהראן לאלה (כפיר איזנשטיין, 75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully