וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

האלופה שוב סיימה ב-1:1 מול המדורגת רביעית בבלומפילד, אבל בניגוד לטראומה מאשתקד הפעם זה היה לפרוטוקול בלבד

שנה ושבוע אחרי אותו ערב טראומטי בו איבדה מכבי חיפה את תואר האליפות בבלומפילד במשחק מול בני יהודה, נפגשו שתי הקבוצות פעם נוספת במחזור האחרון של הליגה, אלא שהפעם זה היה משחק לפרוטוקול בלבד, באווירה שונה לגמרי אך עם תוצאה זהה. האוהדים בירוק עשו את הדרך מהכרל בשיירה חגיגית, מכבי חיפה הגיעה כאלופה הגאה לאחר הזכייה בשבוע שעבר, ושוב סיימה ב-1:1 מול בני יהודה, שמצידה נפרדה מחזי מגן וחגגה את המקום הרביעי והבטחת הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

מוחמד גדיר שחקן מכבי חיפה חוגג שער, מאחוריו סארי פלאח. נמרוד סונדרס
שער אחרי בצורת של שלושה חודשים. גדיר עם פלאח/נמרוד סונדרס

אלישע לוי העניק מנוחה לשחקניו הבכירים והציב לראשונה בהרכב את סארי פלאח הצעיר. שי מימון שימש הפעם כמגן ימני בהיעדרם של אייל משומר ועלי עוסמאן הפצועים, כשבחוד פתחו שלושה: שלומי אזולאי, ולדימיר דבאלישווילי ותומר חמד. למרות זאת, בני יהודה הייתה דומיננטית בפתיחה וכמעט כבשה כשקסטוטיס איבשקביצ'יוס הפציץ למשקוף בדקה ה-17. האלופה, הפעם בתלבושת שחורה, השתחררה והגיעה למספר מצבים, אבל אזולאי וחמד לא היו מדויקים.

קצב המשחק הפך איטי מאוד בתחילת המחצית השנייה, כשהאורחים דאגו להישמר לקראת גמר הגביע. בני יהודה, ולא בפעם הראשונה העונה, חסרה מחץ בחלק הקדמי ביום חלש של פדרו גלבאן, וכך שתי הקבוצות העבירו את הזמן עד הדקה ה-69. אז מוחמד גדיר, שנכנס בתחילת המחצית והיה להוט לכבוש, מצא את הרשת בניסיון שני וחגג אחרי בצורת של שלושה חודשים. בני יהודה לא רצתה לסיים עונה עם הפסד, ושלו מנשה הכניע את אמיר אדרי כדי להשוות בדקה ה-77.

בני יהודה, שהחלה את העונה בעצלתיים, הוכיחה בחציה השניה של הליגה הרבה אופי וכישרון ובעיקר שלדרור קשטן יש עדיין מה להציע. המקום הרביעי והכרטיס למוקדמות הליגה האירופית מהווים פרס הולם וגם שי צנוע מחזי מגן הפורש למחליפיו העתידיים. מכבי חיפה חותמת עונה מרשימה מבחינתה, בה זכתה באליפות בניגוד לכל התחזיות שניבאו לה שנה קשה תחת טראומת אובדן האליפות. עכשיו הירוקים ינסו להפוך את העונה לחלומית עם דאבל ראשון זה 20 שנה, כשיפגשו בגמר גביע המדינה את הפועל תל אביב ביום רביעי.

מהלך המשחק

דקה 11: גלבאן בעט כדור חופשי שטוח וחד מ-25 מטרים, אדרי הצליח להדוף לקרן.

דקה 17: איבשקביצ'יוס הפציץ מ-20 מטרים, הכדור פגע ביאיא וטס אל המשקוף. בני יהודה מתקרבת.

דקה 19: מסיללה הגביה מצד שמאל לעבר חמד, שנגח מ-10 מטרים החוצה.

דקה 22: חמד השאיר לאזולאי, שעבר את מורי ובעט החוצה מזווית אלכסונית.

דקה 31: אזולאי עבר בקלות את ראלי בצד שמאל, נכנס לרחבה ובמקום למסור בעט לעבר השער ונבלם לקרן.

דקה 47: ורד נכנס מצד ימין לרחבה וסיים עם בעיטה חלשה לידיו של איינוגבה.

דקה 61: גדיר נשלח לרחבה כשהוא לבד מול איינוגבה, אבל בעט באוויר והשוער הרחיק את הסכנה.

דקה 69: גול! גדיר הקדים את איינוגבה שיצא רע ונגח לעבר השער. חדד הציל מהקו וגדיר שהיה על הקרקע בעט מהאוויר אל הרשת. השישי של גדיר העונה, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 76: רפאלוב החליף מסירות עם גדיר, שסיים בבעיטה חלשה לידיו של איינוגבה.

דקה 77: גול! אבו זייד בעט מרחוק, אדרי הדף לא טוב לעבר מנשה, שבניסיון ראשון בעט לקורה ובשני כבר מצא את הרשת. בני יהודה משווה ל-1:1.

דקה 79: צעירי בעט מקצה הרחבה, אדרי שוב הדף לעבר שחקן בלבן, וגלבאן היה האיש שהחמיץ מעמדה נוחה.

דקה 84: רפאלוב בעט חזק מ-14 מטרים, איינוגבה הדף לקרן.

דקה 85: איבשקביצ'יוס הפציץ מ-25 מטרים, אדרי הדף בקצות האצבעות.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, דין מורי, אביב חדד (ניצן אהרונוביץ', 75), כפיר אדרי, לירוי צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, שלו מנשה, פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ'.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, שי מימון, סארי פלאח, אנדריי פיליאבסקי, פיטר מסיללה (טאלב טואטחה, 58), סיידו יאיא, עידן ורד, גוסטבו בוקולי, שלומי אזולאי, ולדימיר דבאלישווילי (מוחמד גדיר, 46), תומר חמד (ליאור רפאלוב, 71).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully