וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 1:4 את מכבי נתניה

הצהובים סיימו את העונה במקום השלישי, בתום משחק מהנה בו רשמו אלברמן, ייני ויצחקי שערי בכורה העונה. נתניה חמישית

מכבי תל אביב החלה את עונת 2010/11 עם ציפיות גבוהות ורצון עז להחזיר את תואר האליפות למועדון אחרי שמונה שנים. מיטש גולדהאר פתח את הכיס והוציא כ-120 מיליון שקלים, אבל סוללת הכוכבים שצורפה לא הצדיקה את ההשקעה ולא הביאה שום תואר למועדון. היום (שבת) הצליחו לפחות הצהובים לסיים את העונה עם טעם טוב, כשניצחו 1:4 את מכבי נתניה במשחק מהנה ותפסו את המקום השלישי ואיתו הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. נתניה, מצידה, נותרה ללא אוויר במחזורים האחרונים וסיימה במקום השישי, אך זה לא גורע מהעונה הנפלאה של ראובן עטר ושחקניו.

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב חוגג עם משה לוגסי. ברני ארדוב
שער ליגה ראשון מאז ה-20 במאי 2008. אלברמן עם החברים/ברני ארדוב

הצהובים פתחו בהתלהבות את המשחק השישי ברציפות שלהם בבלומפילד, כשגל אלברמן (8) ושרן ייני (11) חגגו שערי בכורה העונה. עבור אלברמן, שבמחזורים האחרונים עונד על זרועו את סרט, זהו שער ליגה ראשון מאז מאי 2008, אז שיחק עדיין בבית"ר ירושלים. מכבי תל אביב המשיכה להציג יכולת טובה, אף על פי שנתניה בכמה דקות טובות הצליחה לצמק מרגלי אחמד סבע (25) ולסכן מספר פעמים את לירן שטראובר ששוב הצטיין בין הקורות. בצד השני, גיא סאלם ערך בכורה בליגת העל כמחליפו של קרלוס אריאס שעזב את הארץ, אבל ספג ארבעה שערים כשלפחות בשני היה לו חלק מכריע.

גולדהאר ישב ביציע, ראה את רוברטו קולאוטי (44) נוגח פנימה ונהנה במחצית השנייה מביצועיהם של צעירים דוגמת דור מלול ומשה לוגסי, כשגם גאל מרגוליס עלה כמחליף וערך הופעת בכורה מוצלחת בליגה בקבוצה הבוגרת עם סחיטת פנדל. הבשורה הגדולה לה מצפים האוהדים בעונה הבאה היא לקבל את ברק יצחקי בכושרו האמיתי, אחרי הפציעה הקשה והחזרה למגרשים לאחרונה. החלוץ התכבד בפנדל המסיים, שהיה שער הבכורה שלו במכבי תל אביב, וסביבו תיבנה הקבוצה בעונה הבאה. נתניה תנסה להשאיר את ראובן עטר, שערך היום את משחקו ה-200 כמאמן בליגת העל, ואיתו כמה שיותר מכוכבי העונה המפתיעה. נתראה באוגוסט.

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק החל בעיכוב בגלל דרישת השופט מהשוער האורח סאלם להחליף את הגרביים שלו לצבע לבן. אחרי שבע דקות, נשמעה שריקת הפתיחה.

דקה 8: גול! מלול ובוזגלו ביצעו דאבל פס בסיומו סחט בוזגלו הדיפה יפה מסאלם. הריבאונד הגיע לקולאוטי שהחזיר לבוזגלו, הפעם מעבי הציל מהקו ואלברמן עט על המציאה וירה לרשת. שער ראשון לקפטן במדים הצהובים וראשון בליגה אחרי שלוש שנים, 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 11: גול! מוגרבי ירד לעזרת ההגנה, אבל הרחיק את הכדור בצורה איומה. ייני המתין על קו ה-16 ומהאוויר בעט כדור חלש שעבר בין כולם והכניע את סאלם הרדום. שער בכורה לייני העונה, 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 18: מדוניאנין ניסה לבעוט ממרחק, אך החטיא את המסגרת.

דקה 25: גול! מוגרבי חטף כדור מבוזגלו בחצי המגרש של נתניה, התקדם ושלח כדור עומק מצוין לסבע, שלא התבלבל מול שטראובר וגלגל לרשת. נתניה מצמקת ל-2:1.

דקה 28: שוב מוגרבי עם מהלך טוב בצד ימין השאיר לנחום, שהשתחרר ובעט כדור שחמק סמוך לקורה.

דקה 31: מוגרבי הגביה מימין, סבע הגיע לכדור ונגח טוב, אבל שטראובר קלט.

דקה 32: ימפולסקי הפציץ מ-20 מטרים, שטראובר הדף וסבע בעט את הריבאונד החוצה.

דקה 35: מלול עשה מבצע נהדר בצד ימין, נכנס לרחבה וסיים בבעיטה תוך כדי נפילה שסאלם עצר.

דקה 44: גול! מדוניאנין הגביה כדור קרן ברגל שמאל, קולאוטי נותר חופשי ונגח פנימה את התשיעי שלו העונה. 1:3 למכבי תל אביב.

דקה 51: דג'אני שלח כדור ארוך למחליף אסור, שחיפש את הפינה הקרובה ומצא את שטראובר מוכן.

דקה 61: בעיטה של בן הרוש אחרי כדור קרן נבלמה בגופו של אלברמן, את הריבאונד נגח נחום לידי שטראובר.

דקה 66: מכבי תל אביב יצאה להתקפה יפה עם מספר רב של שחקנים, אבל קולאוטי סיים עם בעיטה מעל השער מ-14 מטרים.

דקה 67: מלול המצוין הגביה מצד ימין, קולאוטי נגח משישה מטרים מעל המשקוף.

דקה 70: מוגרבי פרץ נהדר לרחבה, אבל בעט חלש ושטראובר עצר את הכדור.

דקה 77: דג'אני שלח כדור נהדר לאסור, שנגח לפינה הקרובה וסחט עוד הצלה גדולה משטראובר.

דקה 87: גול! מדוניאנין מסר כדור עומק נהדר למרגוליס הצעיר, שבבכורה שלו סחט פנדל ואדום מקפוראלה. יצחקי קיבל את הזכות לבועט והקפיץ באלגנטיות מהנקודה הלבנה לרשת. שנה אחרי השער שלו לרשת הפועל תל אביב במחזור הסיום, יצחקי כובש את הראשון שלו במכבי תל אביב. 1:4 לצהובים.

דקה 89: יצחקי עם עוד מהלך יפה ניסה להקפיץ מעל סאלם, השוער חזר בזמן וקלט.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, סאבו פאביצ'ביץ' (ריף פרץ, 78), קלמי סבן, שרן ייני, רוני גפני, משה לוגסי (ברק יצחקי, 63), גל אלברמן, מאור בוזגלו (גאל מרגוליס, 76), האריס מדוניאנין, רוברטו קולאוטי.

הרכב מכבי נתניה: גיא סאלם, אוראל דגני, עמרי בן הרוש, מריאנו קפוראלה (הורחק, 86), טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום (מתן בלסטרה, 81), דלה ימפולסקי (מאור אסור, 46), פיראס מוגרבי, סרגיי טרטיאק, אחמד סבע (חן עזרא, 46).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully