וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל רמת גן

הקבוצה של שלומי דורה עלתה למקום ה-13 ותהיה תלויה בעצמה במחזור האחרון. האורדונים נעצרו אחרי שני ניצחונות

ההפסד הכואב באשקלון בשבוע שעבר סיבך את סכנין כהוגן אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד, אבל בניגוד ליריבותיה בתחתית היא נמנעה ממפלה נוספת מול נועלת הטבלה הפועל רמת גן, השיגה את שלוש הנקודות עם ניצחון 1:2 באצטדיון וינטר ועלתה למקום ה-13 המבטיח הישארות. סכנין עם 20 נקודות תלויה בעצמה, אלא שכדי לא ליפול למשחקי המבחן (במקרה שלא תיקח נקודות ואילו הפועל פתח תקוה תנצח באשקלון) היא תצטרך להשיג נקודות בשבוע הבא בדוחא נגד... לא אחרת מאשר בית"ר ירושלים. יהיה חם.

שלומי דורה, שהחל את העונה כמאמן הפועל רמת גן, השלים את הנקמה שלו והמשיך את סיפור ההינצלות של סכנין. לירן כהן בישל כבר בדקה ה-11 לקוסטדין אזורוב את שער היתרון, ובניגוד לשבועיים הקודמים בהם ניצחה, הפעם להפועל רמת גן לא הייתה תשובה. שער עצמי של עודד אלקיים בדקה ה-52 הפך את סיכויי הקאמבק של האודונים לקלושים, כשציון צמח רק צימק בכדור חופשי יפה בדקה ה-80. פרדי דוד צפה מהיציע בקבוצה אותה ינסה לעלות בחזרה לליגת העל בעונה הבאה וניסה לראות מי יהיו השחקנים שיתאימו למאבקים. אין סיבה שסכנין תצטרף אליהם.

11 דקות לקח לסכנין כדי למצוא את הרשת ולעלות ליתרון חשוב. התקפה שהחלה אצל באסם גנאים בשמאל נמשכה עם מסירה של לירן כהן לקוסטדין אזורוב, שמול איתי ארקין בעט כדור שטוח ואלכסוני לרשת. 0:1 לסכנין. רמת גן החלה לתקוף לאחר שספגה, אבל סכנין נלחמת על חייה ויודעת שבמצב הנוכחי היא עולה למקום המבטיח הישארות ללא צורך במשחק מבחן.

המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו הראשונה - עם שער של סכנין. בדקה ה-52 ארקין הדף רע, חאמד גנאים בעט לעבר השער מ-16 מטרים והכדור נכנס פנימה בעקבות נגיעה של קרלוס צ'קאנה, שחתום על שער עצמי. בדקה ה-80 הצליחה רמת גן לצמק, כשציון צמח סובב כדור חופשי מ-20 מטרים לקורה ופנימה.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים (שלומי אדרי, 67), טל חן, יקיר שינה (אורי ביבי, 90), דודי פדלון, דן רומן (וובה בראון, 62), קרלוס צ'קאנה, שחר סימנטוב, ציון צמח, עומר בוקסנבוים, לירון דיאמנט.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא, באסם גנאים, חאלד חלאיילה (עידן ויצמן, 73), חאמד גנאים, נסטיה צ'ה (אתנאס בורנוסוזוב, 90), לירן כהן (אחמד קאסום, 60), קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully