וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה גברה 1:2 על קרית שמונה

הזהובים נצמדו למקום הרביעי בזכות צמד של לירוי צעירי (63 ו-83), הצפוניים במקום השישי. בן שמעון: "הראש שלנו כבר בגביע"

בני יהודה התאוששה הערב (שבת) מההפסד למכבי תל אביב במחזור הקודם עם ניצחון 1:2 נאה בקרית שמונה, שהעלה את הכתומים למקום החמישי. כעת השתוותה קבוצתו של דרור קשטן למכבי נתניה שבמקום הרביעי, והיא מפגרת אחרי ראובן עטר וחבורתו רק בהפרש שערים.

קרית שמונה, שהתאכזבה מה-3:3 הדרמטי שלה מול נתניה בשבוע שעבר, צנחה למקום השישי. שחקניו של רן בן שמעון היו טובים יותר במשך מרבית שלבי המשחק, ואף היו קרובים לעלות ליתרון בדקה ה-44 כשזכו בפנדל, אבל שמעון אבוחצירא בזבז את ההזדמנות ואיפשר לדלה איינוגבה להדוף.

במחצית השנייה העניש לירוי צעירי את המקומיים על ההחמצות כשכבש צמד בדקות 63 ו-83. אורי שטרית רק צימק עבור קרית שמונה במספרת אדירה בדקה ה-84, אבל שחקניו של רן בן שמעון שוב נשארו רק עם המחמאות, ארבעה ימים לפני חצי גמר הגביע מול הפועל תל אביב.

מהלך המשחק

דקה 14 - קרית שמונה טענה לנגיעת יד של בן צעירי בתוך הרחבה, אבל השופט איתן שמואלביץ' סימן להמשיך.

דקה 21 - פדרו גלבאן הרים כדור חופשי מאגף שמאל לעברו של אביב חדד, שהיה יכול לנגוח מקרוב פנימה אך החמיץ את הכדור.

דקה 44 - אדריאן רוצ'ט החליף מסירות עם וויליאם נג'ובו בתוך הרחבה והוכשל על ידי איציק עזוז. שמואלביץ' הצביע על הנקודה הלבנה, אבל שמעון אבוחצירא בעט חלש ודלה איינוגבה הדף.

דקה 60 - הפעם הגיעה תורה של בני יהודה לדרוש פנדל, כשגלבאן נפל ברחבה אחרי תיקול של אורי שטרית, אבל שמואלביץ' התעלם.

דקה 63 - גול! לירן צעירי השתלט על כדור אבוד בקצה הרחבה ובעט כדור חלש למרכז השער, איתו לא הצליח גיא חיימוב להסתדר - 0:1 לבני יהודה.

דקה 83 - גול! בלילי הזין בכדור עומק את פדרו גלבאן ששלח רוחב מצוין ללירוי צעירי שמתוך תיבת החמש כבש את השני שלו - 0:2 לבני יהודה.

דקה 84 - גול! אורי שטרית צימק במספרת מרהיבה מ-11 מטר אחרי הרמה של רוצ'ט והשאיר את קרית שמונה בתמונה.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי (ברק בדש 69), סלאח חסארמה (איתן טיבי 46), שיר צדק, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו, אופיר חמו (שלומי אביסדריס 69), תומר סוויסה, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, לירוי צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, בן צעירי (חסן אבו זיאד 78), שלו מנשה, פדרו גלבאן, פיני בלילי (שלומי לוי 89).

בן שמעון: "הגולים לא היו קשורים למשחק" (הדס גרינברג, וואלה! ספורט)

רן בן שמעון אמר בסיום: "הגולים לא היו קשורים למשחק, הגיע לנו יותר מהמשחק הזה. השחקנים עלו עם ביטחון ושיחקו בסדר. פספסנו מומנטום בחצי הראשון, שלטנו רוב המשחק, השחקנים רצו לנצח ובסך הכל היה בסדר גמור. השחקנים שלנו טובים, יש משחקים שהם משחקים טוב ומנצחים ויש משחקים שהם משחקים טוב ומפסידים. הראש כבר ביום רביעי, צריך לבוא לרמת גן ולתת הצגה טובה, לסיים את העונה הזאת בצורה מדהימה, כמו שהיא התחילה".

דרור קשטן היה מרוצה: "גם במשחק הקודם וגם במחצית הראשונה לא היטבנו לשחק. במחצית השניה כבר חזרנו לעצמנו, למה שאפיין את הקבוצה שלנו למשך כל הסיבוב השני. השחקנים שיחקו הרבה יותר אחראי, ועובדה היא שקרית שמונה שיחקה רק על כדורים ארוכים. בסך הכל אני שבע רצון, אלה שלוש נקודות ראשונות עבורנו בפלייאוף העליון וזה היה משחק מאוד חשוב, גם לאור התוצאה של מכבי נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully