וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:1 את אשדוד

קוסטדין אזורוב כבש שער חשוב בדקה ה-77 והמארחת מתקרבת מרחק נקודה מהפועל פתח תקוה שבחוף מבטחים

בני סכנין עשתה הערב (שבת) צעד משמעותי במאבק ההישרדות. שער ניצחון דרמטי של קוסטדין אזורוב הבולגרי בדקה ה-77 סידר לשלומי דורה ניצחון 0:1 על מ.ס אשדוד. בעקבות הפסדה של אשקלון, סכנין רחוקה ארבע נקודות מהקו האדום ורק נקודה מהפועל פתח תקוה שבמקום ממנו נמנעים מהמבחנים. אשדוד מצידה עדיין לא יכולה ללכת לחוף היום והיא תמשיך להיאבק בשלושת המחזורים האחרונים.

המשחק בדוחא לא התעלה לרמה גבוהה. שתי הקבוצות מיעטו לסכן את השער ואולי היו מרוכזות יותר בבשורות הטובות שהגיעו מאצטדיון וינטר. סכנין הייתה מסוכנת יותר ובסופו של דבר באה על שכרה עם השער החשוב. אשדוד, שחסרה מאוד את מלך השערים שלה הקפטן משה אוחיון, סופגת הפסד ראשון בעידן יוסי מזרחי.

שתי הקבוצות פתחו רע את המשחק שהיה דל באירועים. בדקה ה-29 הגביה צ'ה כדור קרן, אזורוב נגח ומרציאנו הדף מצוין. סכנין עלתה עם יותר התלהבות למחצית השנייה ובדקה ה-47 בעיטה של חאמד גנאים חלפה מעט מעל השער. מוחמד קנדיל עצר בעיטה חזקה של ביטון לפני שהמארחים כבשו בדקה ה-77. מבצע אישי מרהיב של מהראן אבו ריא הסתיים בבישול לאזורוב. 0:1 חשוב חשוב לבני סכנין.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עידן ויצמן, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה (אתנאס בורנוסוזוב, 90), באסם גנאים, נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, לירן כהן (קני סייף, 66), קוסטדין אזורוב (עובדה זבידאת, 90).

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו, רחמים צ'קול (עידן שדה, 83), ניר ביטון, סטפן קינגווה, בן בוטבול (עידן סרור, 78), עמנואל סארקי (נבו מזרחי, 58), עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully