וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

בסיט (46) ונאסר (66) כבשו לאורחים, שרשמו ניצחון שני רצוף, בן בסט (68) צימק. חנן ממן כעס שהוחלף, הכה בשמשה, ונפצע

הפלייאוף האמצעי, פלייאוף חוף הים, יצא לדרך היום (שבת) כשהוא טומן בחובו בעיקר מאבקי מיקום על המענקים שמציעה ההתאחדות לכדורגל. הפועל באר שבע, שהתברגה לפלייאוף הזה ממש ברגע האחרון בזכות הפרש שערים, השתוותה להפועל חיפה עם 22 נקודות, כשגברה עליה 1:2 ורשמה ניצחון חוץ שני ברציפות.

היה זה ניצחונה הראשון של באר שבע בקרית אליעזר מאז נובמבר 2006, וגם היא רוצה את הצ'ק על סך 600 אלף שקלים, למרות השינויים בהרכב והתחלת תהליך ההצערה. המארחים עדיין לא התאוששו מהשבוע בו הודחו מהפלייאוף העליון ומגביע המדינה, והיחיד שיכול להיות מרוצה הוא עדן בן בסט, שהפך למלך השערים עם ה-18 שלו העונה כשצימק בדקה ה-68. זה לא הספיק מול השערים של איברהים בסיט (46) וסיראז' נאסר (66).

המארחים פתחו מצוין את המשחק, וכבר בדקה השנייה אמיר אבו ניל חטף כדור מהגנת באר שבע וסחט הדיפה טובה מאוהד כהן, שעצר גם את הריבאונד של עדן בן בסט. ההזדמנות הגדולה של באר שבע הגיעה בדקה ה-18, כשסיראז' נאסר הטעה את גולן חרמון ובעט כדור חזק בימין, אותו הצליח גד עמוס להדוף לקרן. בצד השני, אבו ניל הגיע לעוד מצב נהדר והחמיץ מקרוב מול כהן. השליטה של הפועל חיפה נמשכה, אבל עד השריקה להפסקה לא נפלו שערים.

20 שניות בתוך המחצית השנייה הספיקו לבאר שבע. המחליף איברהים עבדול ראזאק התחיל במהלך, דובב גבאי ביצע דאבל פס עם איברהים בסיט והגנאי ירה פנימה. 0:1 לבאר שבע. ושימו לב מה קרה בהפסקה: חנן ממן שהבין כי הוא מוחלף, הלם בחוזקה בשמשה, נפגע בידו ופונה לבית החולים דווקא במשחק בו הגיע סקאוט בלגי לחזות בביצועיו.

השער השני של באר שבע הובקע בדקה ה-66, כשהמחליף ערן לוי הזכיר לניצן שירזי על מה הוא ויתר, לא התחשב בהגנה המקומית והעביר כדור רוחב אותו נאסר גלגל מקרוב לרשת. שתי דקות לאחר מכן נקבע כדור חופשי לזכות הפועל חיפה, ובן בסט סובב מעל החומה לרשת את ה-18 שלו העונה ועלה לראש טבלת מלך השערים. האדומים חיפשו את השוויון, אבל אבו ניל ובן בסט החמיצו לקראת הסיום.

"אנחנו צריכים להקרין רצינות ולהקרין ווינריות ככל האפשר, גם אם המשחקים האלה לא קובעים שום דבר", הסביר בסיום ניר קלינגר, מאמן הפועל באר שבע. "היה חשוב לנו לנצח וגם לשחק לפרקים כדורגל יפה. חבל שלא סגרנו את המשחק קודם, אבל טוב שניצחנו". על העונה הבאה אמר: "הפועל באר שבע זה מועדון ששחקנים רוצים לבוא אליו. תהיה קבוצה צעירה ותוססת".

המאמן המנוצחה ניצן שירזי: "פלייאוף אמצעי זה פלייאוף די מורכב מבחינת מחויבות. נכון שזה משחק רשמי ואנחנו רוצים לנצח, אבל קרה משהו טבעי אחרי השבוע האחרון בו היינו כמעט בפלייאוף העליון ובדרבי בגביע. הייתה נפילת מתח, אבל מה שעשה את ההבדל זה האיכויות של באר שבע בחלק הקדמי. כל החילופים שלי היו מאולצים, לא יכולנו לתכנן את החילופים כמו שרצינו, אבל לא זאת הסיבה שהפסדנו. בשנה שעברה ננסה ללכת עוד צעד קדימה". על חנן ממן הוסיף: "אני אטפל בתגובה שלו במסגרת המועדון".

הרכב הפועל חיפה: גד עמוס, עומר ורד, רועי שוקרני, גולן חרמון, אסי בלדוט, יוסי דורה (אושרי רואש, 61), רן אבוקרט, חנן ממן (סשה סטויאנוביץ', 46), הישאם כיוואן (ניקולה גרוביישיץ', 59), אמיר אבו ניל, עדן בן בסט.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, אבי יחיאל, וויליאם סוארס, שי לוק, משה אסולין, ריאן אדלי (איברהים עבדול ראזאק, 46), דוד רביבו, סיראז' נאסר (נדב קידר, 76), איברהים בסיט, דובב גבאי (ערן לוי, 64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully