וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה 1:3 את עירוני קרית שמונה

מכבי תל אביב שמרה על המקום השלישי אחרי 1:3 על עירוני קרית שמונה, ורשמה ניצחון ביתי ראשון אחרי שלושה חודשים. גיז’רמו ישראלביץ’ (16) ואלירן עטר (51 ו-89) כבשו לצהובים, אבוחצירא (30) השווה זמנית

אחרי שבעה מחזורים ללא ניצחון ושלושה חודשים ללא ניצחון ביתי, מכבי תל אביב סיפקה הערב (שבת) נחת לאוהדיה אחרי שגברה בבלומפילד 1:3 על עירוני קרית שמונה. למרות הדרך הקשה, בעיקר במחצית השניה, לא היתה דרך טובה יותר עבור מוטי איוניר ושחקניו לפתוח את הפלייאוף העליון, במיוחד שהקבוצה היריבה, שכבר ניצחה אותם פעמיים העונה, איימה על המקום השלישי שמוביל לאירופה.

גיז'רמו ישראלביץ' העלה את הצהובים ליתרון ראשון בדקה ה-16 אבל פנדל מוצלח של שמעון אבוחצירא קבע בדקה ה-30 את תוצאת המחצית הראשונה. אלירן עטר החזיר את מכבי תל אביב ליתרון בדקה ה-51, והשלים צמד בדקה ה-89 כדי לסגור עניין. בזכות הניצחון שלה מכבי תל אביב פתחה פער של ארבע נקודות על פני קרית שמונה.

גיז'רמו ישראלביץ' ומאור בוזגלו שחקני מכבי תל אביב חוגגים שער. קובי אליהו
איך נראה ניצחון? ישראלביץ' ומאור בוזגלו חוגגים את שער היתרון של מכבי תל אביב/קובי אליהו

אלירן עטר סבל במשך השבוע מכאבי גב, ואיזה מזל גדול היה למכבי תל אביב שבסופו של דבר החלוץ שלה הוכשר למשחק בבלומפילד. עטר, שבלט בעיקר במחצית השניה, כבש בה צמד שעשה את ההבדל בין שתי הקבוצות במחצית שקולה יחסית עם לא מעט הזדמנויות מסוכנות לקבוצה מהצפון. ב-30 הדקות הראשונות של המשחק הזה המארחים שלטו, למרות ששער היתרון של גיז'רמו ישראלביץ' נבע מטעות נוראית של סלאח חסארמה. טעות מיותרת מהצד השני של גל אלברמן (נגיעת יד) הביאה לפנדל לזכות קרית שמונה שהשוותה וגרמה למכבי תל אביב לאבד מומנטום במשחק.

למרות שער היתרון השני של אלירן עטר בדקה ה-51 קרית שמונה המשיכה לתקוף ולסכן את השער של ברק לוי. השוער הצעיר שאמור להיות שוער העתיד של הצהובים עבר בשלום את הבכורה שלו, אבל לא היתה לו עבודה מסובכת מדי.

בשלב מסוים הוא שמט כדור קרן אבל ניצל בזכות יואב זיו שהציל מהקו שער שוויון של קרית שמונה. בסופו של דבר, זה לא רק היה משחק סביר של מכבי תל אביב כמו חוסר המזל של הקבוצה מהצפון שהוכיחה שיש לה יומרות גם בפלייאוף העליון. ובכל זאת, היא הפסידה במשחק חשוב מאוד ובמקום לעלות למקום השלישי, ועלולה לאבד גם את המקום הרביעי.

מהלך המשחק

דקה 8 - בעיטה ראשונה לכיוון השער, כשמשה לוגסי ממכבי תל אביב השתלט על כדור תועה ובעט מהאוויר ממרחק של 18 מטרים החוצה.

דקה 16 - שער! מאור בוזגלו הרים כדור מצד ימין, סאלח חסארמה ניסה לבלום אבל במקום להשתלט על הכדור סיפק בישול עצמי לגיז'רמו ישראלביץ', שכל שנותר לו היה לדחוק מקרוב. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 20 - משה לוגסי קיבל מסירה מאלירן עטר ושלח כדור נהדר מ-16 מטרים ברגל שמאל לפינה הרחוקה, דני עמוס נגע בכדור שהמשיך לקורה והחוצה.

דקה 25 - עוד מהלך יפה של מכבי תל אביב כשאלירן עטר ומאור בוזגלו החליפו מסירות ובסופו של דבר האחרון פרץ מצד שמאל לרחבה ובעט לרשת החיצונית.

דקה 30 - השופט לירן ליאני פסק לפנדל אחרי נגיעת יד ברורה של גל אלברמן ברחבה בניסיון הרחקה כושל. שמעון אבוחצירא הפציץ לפינה הימנית של ברק לוי. קרית שמונה השוותה ל-1:1.

דקה 45 - שחקני קרית שמונה נהנו מטעות חמורה של הגנת מכבי תל אביב אלא שאדריאן רוצ'ט החמיץ מתוך הרחבה ופספס הזדמנות למהפך.

דקה 51 - שער! יואב זיו השתלט על כדור עומק בצד שמאל, פרץ לכיוון השער והכניס כדור לישראלביץ' שהשאיר אותו לעטר. האחרון המשיך בבעיטה מתוך הרחבה לשער. 1:2 למכבי תל אביב.

דקה 63 - הזדמנות לקרית שמונה כאשר כדור קרן מצד שמאל מצא את ראשו של חסארמה, שנגח החוצה.

דקה 82 - עוד הזדמנות מסוכנת לקרית שמונה ששוב התחילה מקרן מצד שמאל. הפעם ברק לוי שמט לא טוב והכדור הגיע בסופו של דבר לחסארמה, שנגח משנימטרים, אלא שיואב זיו הציל בנגיחה מקו השער.

דקה 87 - מתפרצת למכבי תל אביב כאשר אלירן עטר הצליח לעבור את השוער דני עמוס אבל גילגל את הכדור ברשלנות לעמוד והחוצה.

דקה 89 - שער! שרן ייני שלח כדור עומק לכיוון השער. אלירן עטר השתלט עליו ועבר בהקפצה את דני עמוס כדי לכבוש. 1:3 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, דור מלול, סאבו פאביצ'ביץ', ריף פרץ, שרן ייני, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי (האריס מדוניאנין, 77), גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, אלירן עטר (דור מיכה, 90).

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי (אסעד עמאשה, 65), סאלח חסארמה, שיר צדק, אורי שטרית (אופיר חמו, 77), בריאן חרסיסיץ', בני בן זקן (תומר סוויסה, 57), ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, ויאם עמאשה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully