וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה 1:5 את הפועל רמת גן

הירושלמים חזרו מפיגור עם חמישייה (ברוכיאן, עזריאל, טל, יבואה וחדד). ברוכיאן התעמת עם הקהל, וספג קללות מאוהדיו

נושא השיחה בבית"ר ירושלים היה השבוע אלי חכמון. אוהדי הקבוצה, השחקנים וההנהלה התעסקו כמעט רק בפרשת הגביע לאחר שהשופט העניק להפועל תל אביב פנדל שגוי שהדיח את הצהובים-שחורים. לזכותה של בית"ר ירושלים ייאמר שהיא הצליחה לשכוח מזה ואפילו להתאושש מפיגור מוקדם בדרך ל-1:5 ענק על הפועל רמת גן, במסגרת המחזור ה-31 בליגת העל והראשון בפלייאוף התחתון. הקבוצה של רוני לוי שמרה על המקום ה-11 והראשון בפלייאוף התחתון עם 22 נקודות וקיבלה מעט אוויר לנשימה, בעוד האורדונים נותרו במקום האחרון עם 4 נקודות בלבד.

ציון צמח כבש ראשון (5), אבירם ברוכיאן השווה (32), חן עזריאל (62), עידן טל (65, פנדל), סמואל יבואה (78) ושי חדד (82) השלימו את החגיגה.

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
עובר תקופה לא קלה עם אוהדי הקבוצה, אך יכול לחייך. ברוכיאן/מגד גוזני

אמרנו חגיגה? לא בדיוק. אבירם ברוכיאן התעמת עם אוהדי הקבוצה, כשלאחר כיבוש השער שלו סימן "שקט" לקהל, ומאז ספג קללות מהיציעים בכל פעם שנגע בכדור. יפה לראות ששחקני הקבוצה תיעלו את העצבים מאמצע השבוע לצד הנכון והמקצועי של הדברים והציגו היום את אחד המשחקים הטובים שלהם העונה, חבל רק שתקרית ברוכיאן העיבה על החגיגה, מכיוון שהקבוצה של רוני לוי נראית לא רע לאחרונה, והיום השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות.

ברוכיאן (32) היה זה שאיזן לאחר שער מוקדם של ציון צמח (5), בית"ר ניצלה את חוסר הביטחון של האחרונה בטבלה וכבשה גם את השני אחרי מהלך כדורגל נפלא, אותו סיים עזריאל וקבע 1:2.

החגיגה של בית"ר לא נעצרה ובדקה ה-65 הצליחה המארחת לקבוע 1:3 לאחר שטל חן הכשיל ברחבה את עזריאל וספג כרטיס אדום. טל בעט את הפנדל מעולה. יבואה וחדד השלימו עם שניים נוספים עד הסיום ובית"ר חוגגת את הניצחון הכי גדול שלה העונה, ביחד עם ה-1:5 על הפועל באר שבע בתחילת העונה.

מהלך המשחק

דקה 5: גול! צמח בעט כדור חופשי מרחק 20 מטר מצד שמאל, הכדור הסתובב, הטעה את הרוש וחדר לפינה הרחוקה. 0:1 להפועל רמת גן.

דקה 6: בעקבות השער המוקדם, רוני לוי שלח את שחקני הספסל של בית"ר ירושלים להתחמם.

דקה 17: ברוכיאן שלח כדור רוחב למויאל, שבעט מ-20 מטר, אך מעל המשקוף.

דקה 21: עזריאל הוכשל מרחק 20 מטר מהשער. טל בעט את הכדור החופשי, ארקין הדף לקרן.

דקה 32: גול! עזריאל הוכשל 20 מטר מהשער. ברוכיאן בעט בעיטה חופשית מצוינת מ-20 מטר, הכדור עבר את החומה וחדר פנימה. 1:1 בין בית"ר ירושלים להפועל רמת גן. אחרי השער, סימן ברוכיאן שקט לאוהדי בית"ר.

דקה 53: ריקן מסר כדור רוחב משמאל ליבואה, שמחמישה מטר בעט החוצה.

דקה 62: גול! מהלך קבוצתי מצוין של בית"ר ירושלים נגמר במסירה של איינבינדר לעזריאל, שבעט מקרוב פנימה. 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 65: גול! חן הכשיל ברחבה את עזריאל וראה את הכרטיס האדום. טל בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 78: גול! ראובן הגביה מאגף ימין, יבואה נגח מקרוב פנימה. 1:4 לבית"ר ירושלים.

דקה 82: גול! עזריאל פרץ מאגף ימין, העביר לחדד שבעט מקרוב פנימה. 1:5 לבית"ר ירושלים.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל (שי חדד, 77), דן איינבינדר, עידן טל (עמית בן שושן, 73), אבירם ברוכיאן (סטיבן כהן, 64), חן עזריאל, סמואל יבואה.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, טל חן (הורחק, 65), אלי לוי, דודי פדלון, יקיר שינה, קרלוס צ'קאנה, דן רומן, ציון צמח (וובה בראון, 85), עומר בוקסנבוים, לירון דיאמנט (אופיר חיים, 77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully