וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את קרית שמונה

האורחים עשו את שלהם מול הרביעית עם שער ניצחון של מויאל (4), אבל סיימו בפלייאוף התחתון בעקבות ניצחונה של באר שבע

בית"ר ירושלים עדיין לא יכולה לנשום לרווחה. אחרי עונה קשה והימצאות תמידית בחלק התחתון של הטבלה, הירושלמים עשו את העבודה מבחינתם הערב (שבת) עם ניצחון חוץ 0:1 על עירוני קרית שמונה, אבל בעקבות ה-0:2 של הפועל באר שבע על מכבי תל אביב ירדו למקום ה-11 ונותרו מחוץ לפלייאוף האמצעי. הפרש השערים של שתי הקבוצות זהה (2-) אולם באר שבע כבשה יותר ולכן קיבלה את המקום הפלייאוף האמצעי. לירושלמים עוד יהיו דפיקות לב עד תום העונה.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם קובי מויאל. אדריאן הרבשטיין
ניצחון די עצוב. מויאל/אדריאן הרבשטיין

רוני לוי עלה שוב בהרכב התקפי וקיבל תמורה מהירה, כשקרן של עידן טל בדקה הרביעית הסתיימה בנגיחה מדויקת של מויאל. האורחים עשו ככל העולה על רוחם, בעיקר דרך טל המצוין באגף השמאלי, אבל משה בן לולו היה המחמיצן העיקרי עם החטאות מקרוב וכדור אחד לקורה, עליהם יכול היה רק להצטער בסיום. מנגד, קרית שמונה נראתה אדישה מתמיד, ורק ויאם עמאשה היווה איום על העורף הבית"רי בהיעדרם של שמעון אבוחצירא (חזר אחרי פציעה ועלה כמחליף) וברק בדש.

אנשי משרד החקירות האזרחי שהגיעו לעקוב אחר התפתחות המשחק בעקבות האהדה הרבה לה זוכה בית"ר בקרית שמונה, ראו במחצית השנייה את המארחים מפעילים לחץ בניסיון להשיג את השוויון. רן בן שמעון דחף את שחקניו קדימה והכניס את הצעירים כדי להוסיף רעננות, אבל בית"ר הייתה טובה יותר, ההגנה הציגה משחק סולידי והרשת של אריאל הרוש נותרה מיותמת. הכל עבד לפני התכנית מבחינת רוני לוי, מלבד השער השני שכבשה הפועל באר שבע. קרית שמונה הרביעית תמשיך להיאבק על הכרטיס לאירופה, בית"ר המאוכזבת תילחם בכל זאת בפלייאוף התחתון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מהלך המשחק

דקה 4: גול! טל הגביה כדור קרן קצרה, מויאל הקדים את חמו ועם נגיחה אחורית הכניע את עמוס. שער שני רצוף לקשר, 0:1 מהיר לבית"ר ירושלים.

דקה 7: קרית שמונה יצאה להתקפה טובה מצד שמאל, בסיומה סוויסה נגח חלש מחמישה מטרים.

דקה 18: טל העביר כדור נהדר משמאל, בן שושן השאיר לבן לולו, שהשתלט ובעט החוצה משמונה מטרים. החמצה גדולה של בית"ר.

דקה 26: שוב בן לולו תופס את הראש. יבואה פרץ מצד שמאל והכניס כדור עומק נפלא לבן לולו, שמול עמוס גלגל לפינה הרחוקה אבל רק לקורה. בית"ר עוד עלולה להצטער.

דקה 29: בית"ר חוגגת בצד שמאל, בן לולו ממשיך להחמיץ. הפעם טל הגביה מצוין והחלוץ ירה מהאוויר מזווית אלכסונית, אך החטיא במעט את המסגרת.

דקה 35: בית"ר מגיעה בקלות למצבים. הפעם בן שושן בעט החוצה מ-10 מטרים.

דקה 36: סוויסה הגביה קרן משמאל לפינה הרחוקה, עמאשה נגח טוב והכדור הורחק מהקו מרגלי דסה.

דקה 59: עמאשה קיבל כדור ברחבה, הסתובב והעביר לחמו, שבעט חזק מ-14 מטרים וסחט הצלה גדולה מהרוש.

דקה 72: בית"ר יצאה למתפרצת, יבואה פרץ לרחבה וסיים עם בעיטה לידיים של עמוס מזווית אלכסונית.

דקה 75: אבוחצירא רק נכנס וניסה את מזלו מרחוק, אך הכדור הלך החוצה.

דקה 90+3: בית"ר יצאה להתקפה טובה, הקפטן ברוכיאן מצא עצמו לבד ברחבה מול עמוס, אבל בעט ברשלנות החוצה. אין מנוס מהפלייאוף התחתון.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, יניב לביא (שיר צדק, 46), סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו (אביב דדו, 63), אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו (שמעון אבוחצירא, 74), תומר סוויסה, ויאם עמאשה.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, כריסטיאן גונזאלס, אבי ריקן, דן איינבינדר, קובי מויאל, עידן טל, עמית בן שושן (סטיבן כהן, 76), משה בן לולו (חן עזריאל, 58), סמואל יבואה (אבירם ברוכיאן, 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully