וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את מכבי תל אביב

הצהובים המשיכו להתבזות וספגו הפסד רביעי בחמישה משחקים. גביש ורביבו כבשו לאורחת, שתשחק בפלייאוף האמצעי

מכבי תל אביב של מוטי איוניר היא כישלון חרוץ, לא פחות מזה. הצהובים הציגו הערב (שבת) עוד משחק מביש, בשרשת ארוכה של משחקים מביכים, הפסידו 2:0 בבית להפועל באר שבע משערים של עודד גביש ודוד רביבו בפנדל ונוצחו בפעם הרביעית בחמשת המחזורים האחרונים. הצהובים, שעלו ללא אף שחקן זר בהרכב, נראים כחבורה מפורקת לחלוטין שלא מסוגלת להתמודד אפילו מול עשרה שחקנים של הפועל באר שבע. פלא שהקהל קרא לקראת הסיום למוטי איוניר להתפטר?

עודד גביש שחקן הפועל באר שבע (שמאל) עם אביתר אילוז. ברני ארדוב
ניצחו במשחק הכי קל בליגה. גביש/ברני ארדוב

זה לא כבוד גדול להפסיד בבית להפועל באר שבע, שרשמה ניצחון בודד בשמונת המשחקים האחרונים. אבל היום הקבוצה מבירת הנגב עלתה לפלייאוף האמצעי, בזכות הפרש שערים עדיף על פני בית"ר ירושלים, וניר קלינגר יכול לרשום חיוך נדיר.

מכבי האומללה, שספגה את ההפסד העשירי שלה העונה, נותרה במקום השלישי בזכות ההפסד של עירוני קרית שמונה, אבל זה בוודאי שלא מנחם את האוהדים הזועמים בבלומפילד. הקבוצה התקשתה להניע כדור, לא הגיעה למצבים, נראתה לא מתואמת, ולא הצליחה לעצור את ההידרדרות מהשבועות האחרונים. ספק אם מיטש גולדהאר סבור כרגע שההחתמה של מוטי איוניר לעונה נוספת היא החלטה נכונה.

הצהובים פתחו דווקא לא רע את המשחק והצליחו לסכן מספר פעמים את שערו של אוהד כהן, אך באר שבע הייתה זו שהצליחה לכבוש ראשונה בדקה התשיעית בנגיחה של עודד גביש אחרי עוד טעות של לירן שטראובר, שיצא לכדור גובה ותפס רק את הראש של אחד משחקני ההגנה של מכבי. הצהובים, כהרגלם, איבדו את הביטחון לחלוטין והתחילו להראות הרבה עצבים וחוסר סבלנות. בלט בכך: אלירן עטר, שאם לא היו מפרידים בינו לבין גביש, היה רואה את הכרטיס האדום.

במחצית השנייה ניסה איוניר לשנות מעט כשהכניס את דימיטאר רנגלוב, רוברטו קולאוטי והאריס מדוניאנין, שלא תרמו כמעט כלום למשחק של הצהובים. מכבי המשיכה לשחק בצורה אומללה גם במחצית השנייה ולא ייצרה כמעט הזדמנויות, אפילו לאחר שבאר שבע נותרה ב-10 שחקנים לאחר ההרחקה של אופיר דוידזאדה. דווקא מי שהייתה מסוכנת זו הקבוצה של ניר קלינגר, שנותרה רק עם איברהים בסיט בחוד אחרי החילופים שביצע המאמן, שיצאה למתפרצות מהירות, וגם הצליחה לכבוש בפנדל של רביבו לאחר ששטראובר הכשיל ברחבה את בסיט.

מהלך המשחק

דקה 5: ישראלביץ' קיבל מסירה באגף ימין, עבר את השומר שלו וניסה ליישר למרכז, אך נבלם. מלול הגיע לכדור החוזר ובעט חזק, כהן הדף.

דקה 9: גול! רביבו הגביה קרן, גביש הגיע ראשון ונגח פנימה אחרי עוד יציאה אומללה של שטראובר. 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 22: בוזגלו ניסה לבעוט מ-28 מטר, הכדור פגע באחד ממגני באר שבע ויצא לקרן.

דקה 39: מסירת רוחב של ישראלביץ' הגיעה לעטר, אחרי טעות של אילוז, אך החלוץ בעט ממצב מצוין גבוה מעל השער.

דקה 44: עטר שיחרר בעיטה חופשית טובה מ-22 מטר, אך כהן התעופף והדף נפלא.

דקה 50: באר שבע יצאה למתפרצת כשגבאי הכניס מסירת עומק ללוי, שבעט חזק מזווית קשה, אך הכדור עלה מעל השער.

דקה 55: כדור ארוך של מכבי תל אביב מצא את עטר, שהגיע ראשון אך הוכשל מאחור על ידי דוידזאדה, שראה את הכרטיס האדום.

דקה 75: מדוניאנין בעט כדור חופשי מ-18 מטר, אך בעט אותו בצורה אומללה מעל השער. אולי בעיטה שמסמלת את כל המשחק של מכבי תל אביב.

דקה 86: פנדל! רביבו הכניס מסירת עומק לבסיט, שעבר את שטראובר, שהכשיל אותו וראה את הכרטיס האדום. רביבו בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:2 להפועל באר שבע.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר (הורחק, 85), דור מלול, קלמי סבן, ריף פרץ, יואב זיו, גיז'רמו ישראלביץ' (דימיטאר רנגלוב, 46), שרן ייני, משה לוגסי (האריס מדוניאנין, 52), דור מיכה (רוברטו קולאוטי, 65), מאור בוזגלו, אלירן עטר.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה (הורחק, 55), וויליאם סוארס, ריאן אדלי, איברהים בסיט, דוד רביבו (נדב קידר, 89), ערן לוי (משה אסולין, 58), דובב גבאי (סיראז' נאסר, 58).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully