וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: אשדוד והפועל חיפה נפרדו ב-0:0

לעיני יציעים ריקים, שתי הקבוצות הציגו משחק עלוב ונטול אירועים. המארחת בדרך לפלייאוף התחתון, האורחת לאמצעי

הסיפור המרכזי של ההתמודדות אירע עוד לפני השריקה. עיריית אשדוד החליטה שבשל המצב הביטחוני ומטח הטילים והפצמ"רים שנחתו באזור הדרום, המשחק יתקיים ללא קהל. האווירה הייתה עצובה וגם על הדשא התפתח משחק כדורגל משמים. מ.ס אשדוד והפועל חיפה נפרדו ב-0:0 חלש וככל נראה חרצו את גורלן - אשדוד לפלייאוף התחתון, חיפה לאמצעי.

המארחת הייתה מעט יותר מסוכנת. ניסו קפילוטו היה קרוב מאוד בנגיחה לאחר כדור קרן ושער של עידן שריקי נפסל בטענת נבדל. ההמשך היה משמים ובאשדוד יכולים להיות מודאגים. תשע נקודות הפרש מהקו האדום לפני הקיזוז ולקבוצה עוד צפויים מאבקי הישרדות מתישים בפלייאוף התחתון. הפועל חיפה לא תהיה תלויה בעצמה במחזור האחרון והיא כבר יכולה להתכונן לעונה הבאה.

שתי דקות מהפתיחה ניסה בן בסט לכבוש בבעיטה ממרחק, אבל הכדור לא מצא את המסגרת. מן העבר השני היה זה שריקי שירה מ-20 מטרים החוצה. המחצית הראשונה הייתה חלשה, לא מדויקת ועם מעט מאוד אירועים. בדקה ה-25 ניסה סטויאנוביץ' ממרחק ושוב לא פגע במסגרת. שש דקות מאוחר יותר אשדוד קרובה לשער, קפילוטו התרומם לכדור קרן ונגח החוצה מקרוב. לפני ההפסקה שריקי כבר חגג שער, אבל השופט איתן שמואלביץ' פסל בטענת נבדל.


היכולת החלשה נמשכה במחצית השנייה. שני המאמנים ביצעו מספר חילופים, אבל אירועים מסוכנים ליד השערים כמעט ולא נרשמו. בדקה ה-80 ניסו שריקי ומקרייב לכבוש מתוך ערבוביה ברחבה, אבל הגנת חיפה הצליחה להרחיק.

הרכב מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו (ישראל ראש, 73), אורי מגבו, ניר ביטון, רחמים צ'קול (בן בוטבול, 48), משה אוחיון, עמנואל סארקי (עידן שדה, 77), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, יוסי דורה, חנן ממן (אמיר אבו ניל, 63), אסי בלדוט, סשה סטויאנוביץ' (הישאם כיוואן, 70), עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully