וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה סיימה ב-2:2 מול מכבי פתח תקוה

הקבוצה המארחת הובילה כבר פעמיים (ימפולסקי ומוגרבי), אך צמד של עומר דמארי סידר לקבוצה של פרדי דוד תיקו יקר

מכבי נתניה פספסה הערב (שבת) הזדמנות מצוינת לשפר עמדות במאבק על הפלייאוף העליון. הקבוצה של ראובן עטר סיימה ב-2:2 דרמטי מול מכבי פתח תקוה בקופסה במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל, לאחר ששמטה פעמיים יתרון מול 10 שחקנים של היריבה, שאיבדה את סבסטיאן סנסוני שספג כרטיס אדום כבר בדקה ה-30. הקבוצה הביתית שיפרה את מאזנה ל-40 נקודות, בעוד מכבי פתח תקוה עם נקודה אחת יותר. דלה ימפולסקי ופיראס מוגרבי כבשו למארחת, בעוד עומר דמארי ענה עם צמד.

לקבוצה הביתית, שבמחזור האחרון חגגה עם 0:3 ענק על מכבי תל אביב בבלומפילד, סגרה תיקו רביעי בחמשת המחזורים האחרונים ומשחק שמיני ברציפות ללא הפסד, מאז ההפסד 2:1 להפועל תל אביב ב-29 בינואר. למרות זאת, מהקבוצה של עטר, שהראתה לא פעם העונה שהיא אחת הקבוצות המוכשרות בליגת העל, צריך לצפות שבמשחק בית מול 10 שחקנים של מכבי פתח תקוה היא תצליח לעשות קצת יותר ובעיקר לגלות יותר אופי לאחר שהשיגה שני שערי יתרון.

מנגד, מכבי פתח תקוה בהחלט יכולה להיות מרוצה היום. הקבוצה של פרדי דוד נותרה ב-10 שחקנים במגרש חוץ קשה במיוחד, והצליחה לצאת עם תוצאה מכובדת, שמשרתת אותה במאבק על המקום בפלייאוף העליון. מי שהצליח לחזור לעצמו יותר מכולם אולי הוא עומר דמארי, שכבש צמד מצוין והוכיח שהוא בהחלט חלוץ ראוי לנבחרת ישראל, כשגם טל בן חיים המשיך את המומנטום מהשער שכבש מול גאורגיה עם בישול מצוין.

הקבוצה המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-18, לאחר שמוגרבי הכניס מסירה לימפולסקי, שהקפיץ מצוין מעל לבקוביץ' וקבע 0:1 למכבי נתניה. בדקה ה-30 נותרה פתח תקוה עם 10 שחקנים לאחר שסבסטיאן סנסוני ראה אדום ישיר בשל פגיעה בפניו של סבע. בדקה ה-45 הצליחה פתח תקוה להשיג את השוויון, כשדמארי קיבל מסירה מזנדברג, ניער מעליו את בן הרוש ובעט לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:1.

בדקה 56 הצליחה נתניה לכבוש את השני כשמאור אסור, שנכנס בפתיחת המחצית השנייה, מסר למוגרבי, שהצליח להכניע את לבקוביץ' ולקבוע 1:2. בדקה ה-66 טל בן חיים פרץ באגף ימין, עבר את מעבי ויישר למרכז, שם המתין דמארי שכבש את השער השני שלו וקבע 2:2.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום (מאור אסור, 46), דלה ימפולסקי (עומר פרץ, 81), פיראס מוגרבי (חן עזרא, 76), אחמד סבע, סרגיי טרטיאק.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, ג'ו ביזרה, ניצן דמארי, אלירן דנין, יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, רועי בקל, טל בן חיים (מוראד אבו ענזה, 81), מיכאל זנדברג (מוראד מגמאדוב, 68), עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully