וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

שער של משה בן לולו בדקה ה-89 סידר לקבוצה של רוני לוי ניצחון בית שני ברציפות. האדומים של שירזי עם הפסד שני רצוף

בית"ר ירושלים עדיין לא מרשימה, לא מציגה כדורגל איכותי, אבל לפחות מצליחה לנצח. לפחות במשחקי הבית שלה. הערב (שבת) רשמה הקבוצה של רוני לוי את ניצחון הבית השני ברציפות שלה, גם הפעם 0:1, מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל. דווקא משה בן לולו, שנכנס כמחליף, מצא את הרשת בדקה ה-89 ושלח את הבית"רים לחגוג ניצחון יקר מפז, ששיפר את מאזנה ל-32 נקודות, ארבע מעל מ.ס. אשדוד, שתשחק מחר מול הפועל תל אביב. מנגד, הפועל חיפה שספגה סטירה מורלית רק ביום שני האחרון כשהפסידה 2:0 למכבי חיפה בדרבי, לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות וספגה הפסד חוץ ראשון לאחר שלושה ניצחונות. האדומים של ניצן שירזי נותרו עם 37 נקודות גם אחרי המחזור.

משה בן לולו שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער (שני משמאל). קובי אליהו
לא כדורגל גדול, אבל שלוש נקודות כל כך יקרות/קובי אליהו

רוני לוי דיבר מאז שהגיע לבית"ר שהכוח הכי גדול ומשמעותי של הקבוצה זה הקהל. אמר, וכנראה שגם ידע מה הוא אמר. הערב טדי שוב היה ריק וכך גם נראו השחקנים של הקבוצה המקומית. לוי החליט לעלות עם חן עזריאל בשפיץ על חשבונו של סמואל יבואה, אך החלוץ הישראלי לא היה מספיק חד למרות משחק לא רע בסך הכל. שאר שחקני ההתקפה כמו עמית בן שושן, אבירם ברוכיאן פשוט לא סיפקו את הסחורה, כשהיחיד שהיה ברמה לא רעה היה שי חדד, שתמך הרבה בהתקפה והיה הכי מסוכן בהתקפה הבית"רית.

דווקא מי שהביא את השינוי היה משה בן לולו, שנכנס כמחליף, וניצל טעות קשה בהגנת חיפה. מנגד, הקבוצה של ניצן שירזי נעצרה לאחר שלושה ניצחונות חוץ רצופים, ויכולה בהחלט להרגיש מאוכזבת. האדומים לא הציגו משחק טוב במיוחד, אך תכנית המשחק של שירזי עבדה טוב כשהקבוצה הצליחה לסגור את בית"ר למעט מאוד הזדמנויות, אך לבן לולו הספיק מצב אחד כדי להכריע את המשחק בסיום.

במחצית הראשונה לא ראינו יותר מדי כדורגל, כששתי הקבוצות מתקשות לייצר מצבים מול טדי השומם. הקבוצה שהשתחררה ראשונה הייתה בית"ר, שהצליחה להגיע לכמה חצאי מצבים, אך לא למשהו שיכול באמת לסכן את קאלה דרשלר, שהיה מצוין ב-45 הדקות הראשונות. השחקן היחיד בהפועל חיפה שהיה מסוכן הוא מלך שערי הליגה עדן בן בסט, שהרבה להציק להגנת המארחת ואפילו ייצר לעצמו מצב מסוכן, אך אריאל הרוש הצליח למנוע ממנו את שערו ה-16 העונה. במחצית השנייה נמשכה המגמה מהראשונה כשהקבוצה המקומית ניסתה להכתיב את קצב המשחק, אך נכנעה לסגירה לא רעה של חיפה, שניסתה לעקוץ בעיקר בעזרת עדן בן בסט. רוני לוי עשה חילוף התקפי בדקה ה-78 כשהכניס את משה בן לולו במקום שי חדד, וקיבל ממנו תמורה מהירה מאוד כשהחלוץ הצעיר כבש בדקה ה-89 וסידר לבית"ר 0:1 יקר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

דקה 4: ברוכיאן פרץ והשאיר עקב מצוין לבן שושן, שהמשיך קדימה, אך התמהמה ואיבד.

דקה 10: בלדוט העביר מסירת רוחב לסטויאנוביץ', שבעט מ-18 מטר, אך הרוש קלט.

דקה 20: ברוכיאן הגביה קרן אל תוך הרחבה, חדד נגח לא רע, אך הכדור הלך החוצה.

דקה 34: חדד פרץ לתוך הרחבה, עבר בין שני שחקנים ונפל, אך השופט לא התרשם.

דקה 40: דורה איבד כדור שהגיע לעזריאל, החלוץ השאיר לבן שושן שבעט לא מספיק חזק מ-16 מטר, קאלה הדף.

דקה 42: חדד פרץ, הצליח לעבור שלושה שחקני הגנה ובעט חזק, אך קאלה שוב הצליח להדוף.

דקה 44: איבוד כדור בחצי המגרש של בית"ר הגיע לבן בסט, שפרץ קדימה, עבר שני שחקנים ובעט חזק מזווית קשה, הרוש הדף.

דקה 49: הגבהה של הפועל חיפה מצאה ערבוביה ברחבה, הכדור הגיע לדורה שבעט לא מספיק חזק והרוש קלט.

דקה 52: עזריאל ניצל טעות של ליפנייה, פרץ קדימה ובעט חזק לפינה הקרובה, קאלה הדף.

דקה 55: טעות קשה של טל גרמה לבן בסט להישאר לבד מול הרוש, אך החלוץ בעט מזווית קשה לא מספיק טוב.

דקה 60: בן שושן השאיר כדור לחדד, שבעט חזק מ-30 מטר, אך קאלה קלט.

דקה 62: קאז'ה קיבל כדור מרחק 28 מטר מהשער, התקדם ובעט לא מספיק חזק, קאלה קלט.

דקה 89: גול! טל מסר לריקן, שהעביר מסירת עומק לבן לולו, שניצל טעות קשה של ליפנייה וטרטצקי ובעט חזק פנימה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, משה מישאלוב (מתן בראשי, 82), אבי ריקן, הרווה קאז'ה, עידן טל, אבירם ברוכיאן, שי חדד (משה בן לולו, 78), עמית בן שושן (סטיבן כהן, 66), חן עזריאל.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט (רועי שוקרני, 65), אסי בלדוט, חנן ממן (הישאם כיוואן, 79), סשה סטויאנוביץ' (אמיר אבו ניל, 56), עדן בן בסט.

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה מאוכזב. קובי אליהו
הפסד שני ברציפות. בן בסט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully