וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את מכבי תל אביב 0:3

אוהדי מכבי תל אביב נופפו בסמרטוטים לפני המשחק נגד מכבי נתניה והשחקנים שלהם נתנו אישור למחאה עם תבוסה 3:0 משפילה בבלומפילד. המיליונרים של גולדהאר מושפלים שבוע שני ברציפות

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שבת) בפעם השנייה ברציפות. אם מישהו חשב שהתבוסה 4:0 לעירוני קרית שמונה בשבוע שעבר הייתה שיא השפל, חטפו היום הצהובים סטירת לחי וירדו לשפל חדש. מכבי תל אביב הובסה בבית 3:0 על ידי מכבי נתניה. ניר נחום (21), אחמד סבע (84) וקובי דג'אני (89) כבשו לאורחת והמיליונרים של מיטש גולדהאר מציינים שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. גם ההיעדרויות של אלירן עטר וסאבו פאביצ'יביץ' בגלל צבירת כרטיסים צהובים לא יכולים לשמש כתירוץ. גם ביציעים ממש לא שקט והקהל שרק בוז לשחקנים וגם נופף בסמרטוטים.

אוהדי מכבי תל אביב מניפים שלט לעבר השחקנים: "חבורה של סמרטוטים". ברני ארדוב
השחקנים בצהוב לא הוכיחו אחרת. אוהדי מכבי מתוסכלים/ברני ארדוב

פחד, חרדה, אימה. רק תבחרו את אחת מהמילים הללו ולא תמצאו טובה ממנה לתאר את מכבי תל אביב מודל אמצע מרץ 2011. קשה היה לראות את מכבי תל אביב היום על כר הדשא בבלומפילד ולהאמין שיותר מ-100 מיליון שקל הושקעו בקבוצה הזו בקיץ.

השחקנים של מוטי איוניר נבהלו ממכבי נתניה, הלכו אחורה, אפשרו ליריבה נחותה בהרבה מבחינת חומר שחקנים לשלוט ולא העזו לצאת קדימה. במחצית הראשונה נראה היה כאילו העיקרון המנחה של מכבי תל אביב הוא קודם כל לא לספוג, אבל נתניה הבינה מהר מאוד באיזה מצב שברירי נמצאת היריבה שלה ובדקה ה-21 ניצלה את השליטה כדי לכבוש מרגלי ניר נחום, שערו השמיני בכל המסגרות ב-2011.

למחצית השנייה נראה היה שעלתה מכבי תל אביב אחרת. יובל אבידור החליף את מאור בוזגלו למרות שהאחרון דווקא היה מהפחות חלשים בקבוצה, והקבוצה הביתית החלה ליטול יוזמה, ללחוץ על נתניה ולשלוט במגרש. אבל גם זה נגמר אחרי 10 דקות, כשטעות של סטרול הביאה להזדמנות פז של פיראס מוגרבי (שהחמיץ) והעלתה שוב את מפלס הלחץ.

בהמשך התפתח משחק שקול ללא הזדמנויות גדולות, עד שאחמד סבע ניער את אבי סטרול בדקה ה-84 וקובי דג'אני נעץ את הכדור בחיבורים, בדרך ל-0:3. ניצחון גדול של מכבי נתניה, הפסד ענק של מכבי תל אביב.

זר שהיה נקלע הערב לבלומפילד היה מתקשה להאמין שגל אלברמן ורוברטו קולאוטי, ולא קובי דג'אני וניר נחום שיחקו בשנתיים האחרונות בבונדסליגה, מתקשה להאמין שהאריס מדוניאנין ומאור בוזגלו מקבלים שכר הגבוה בעשרות אחוזים מזה של פיראס מוגרבי או סרגיי טרטיאק, מתקשה להאמין שאבי סטרול היה הבלם הישראלי המבוקש בקיץ האחרון. השבוע, אפשר להניח, מאור בוזגלו וחבריו כבר לא ייצאו בהצהרות שבעזרת הקיזוז הם עדיין במאבק על האליפות.

מוטי איוניר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקבוצה שלו הציגה כדורגל מפוחד. איוניר/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 1: המשחק יצא לדרך. כ-8,000 צופים בלבד הגיעו, מספר נמוך מהרגיל במשחקי בית של מכבי תל אביב. לפני שריקת הפתיחה האוהדים הניפו שלט שכוון לשחקנים ועליו נכתב "חבורה של סמרטוטים".

דקה 7: הצהובים יצרו למתפרצת, בוזגלו קיבל ממדוניאנין ובעט מ-18 מטרים מעל המשקוף.

דקה 12: מכבי תל אביב בונה בינתיים על מתפרצות ומירב המשחק מתנהל בחלק המגרש שלה, אלא שנתניה לא מתרגמת את השליטה למצבים מסוכנים.

דקה 21: גול! קובי דג'אני מסר לניר נחום שהחל לרוץ עם הכדור מימין לשמאל, התגבר בקלות על גל אלברמן ובעט כדור חזק ברגל שמאל ובחצי גובה, היישר לרשת של סולומון. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 27: מוגרבי טייל ברחבה הצהובה והוציא כדור טוב לניר נחום, אבל הפעם הבעיטה שלו מ-16 מטרים הייתה שטוחה וחלשה, לידיים של סולומון.

דקה 35: כדור חופשי של בוזגלו חתך את הרחבה ונחת ברגליו של קולאוטי, שבעט מהאוויר בלי לעצור, לידיים של אריאס. הזדמנות אמיתית ראשונה לצהובים. אולי מכאן הם ישאבו ביטחון?

דקה 45: מאיר לוי שולח את הקבוצות לחדרי ההלבשה. האוהדים של מכבי תל אביב מלווים את שחקניהם בשריקות בוז.

לירן שטראובר שוער מכבי תל אביב על הספסל (ימין) לצד יובל אבידור. ברני ארדוב
ירד לספסל אחרי משחק חלש בקרית שמונה וראה את המחליף שלו סופג שלישייה. שטראובר/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 50: מכבי תל אביב עלתה בצורה אחרת למחצית השניה ועכשיו היא נוטלת את היוזמה ושולטת במגרש. האם היא תצליח גם למצוא שער שוויון?

דקה 52: רנגלוב העלה כדור חופשי סמוך לקו הרוחב של המגרש, קולאוטי התרומם היטב אבל נגח החוצה.

דקה 56: אבי סטרול לא הצליח להרחיק, מוגרבי השתלט על הכדור והגיע לבדו מול סולומון שיצא לעברו, אבל בעט מ-13 מטרים לשמיים. החמצה גדולה של הקשר הצעיר.

דקה 67: אבידור נלחם באגף, חטף כדור והגביע לרחבה, קולאוטי נגח חלש ואריאס ירד וקלט.

דקה 80: מכבי תל אביב מגבירה את הלחץ במטרה למצוא שוויון, יואב זיו הוציא כדור משמאל, אבידור השאיר לרנגלוב וזה בעט מתוך הרחבה סמוך לקורה והחוצה.

דקה 84: גול! מאור אסור שלח כדור עומק לכיוון אחמד סבע, זה התגבר בקלות על אבי סטרול החלש ומול סולומון גילגל פנימה. 0:2 למכבי נתניה.

דקה 89: גול! מאור אסור מסר כדור קצר לדג'אני וזה הניף את הרגל ומ-20 מטרים שלח כדור שנעצר רק בחיבור של סולומון. 0:3 למכבי נתניה.

הרכב מכבי תל אביב: גיא סולומון, קלמי סבן, אבי סטרול, ריף פרץ, אורי כהן (יואב זיו, 65), גל אלברמן, ג'יבריל סידיבה, האריס מדוניאנין (דור מלול, 59), מאור בוזגלו (יובל אבידור, 46), דימיטאר רנגלוב, רוברטו קולאוטי.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני (מריאנו קפוראלה, 83), ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום (מאור אסור, 75), פיראס מוגרבי, דלה ימפולסקי (עומר פרץ, 90), סרגיי טרטיאק, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully