וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פתח תקוה הביסה 0:4 את הפועל אשקלון

אשקלון מעולם לא ניצחה את מכבי פ"ת, ויצאה בשן ועין גם מהמפגש בר"ג. גולן, אוזן, בן חיים ואבו ענזה כבשו למלאבסים

שלוש פעמים בלבד נפגשו בעבר מכבי פתח תקוה והפועל אשקלון, ובכל המקרים היו אלה המלאבסים שזכו בשלוש הנקודות. הערב (שבת), ההיסטוריה חזרה על עצמה. מכבי פתח תקוה ניצחה באיצטדיון רמת גן את אשקלון בתוצאה 0:4.

אשקלון הגיעה אחרי חמישה משחקים ללא הפסד, כאשר היא במקום ה-14 ומקדימה בנקודה בלבד את הקו האדום, אבל המומנטום החיובי הזה התנפץ מול שחקניו של פרדי דוד, שבהילוך שני הביסו את האורחים.

המארחים חסרים את ג'ו ביזרה המורחק, כשמי שפתח במקומו במרכז ההגנה היה ניצן דמארי. באשקלון חזר להרכב איליה יברויאן, שריצה עונש הרחקה במשחק הגביע ושב לחוד על חשבון אושרי גיטא. אמייה טגה שמר על מקומו כמגן ימני, כשבצד שמאל של ההגנה החליף דניאל היידמן את אדיר טובול המוצהב.

הדקות הראשונות היו דווקא של האורחים, אבל ההזדמנות הראשונה הייתה של מכבי פתח תקוה. אחד משחקניה הוכשל בדקה ה-12 ברחבת אשקלון, ומאיר לוי פסק בעיטת 11 מטרים לזכות המלאבסים. לדאבון לבו של פרדי דוד, חלוצו טל בן חיים שלח את הכדור החוצה והתוצאה נותרה מאופסת. בדקה ה-24 המארחים עלו ל-0:1, אחרי שמיכאל זנדברג שלח כדור עומק לעומר גולן, שבעט פנימה וקבע את תוצאת המחצית.

בתחילת המחצית השנייה אשקלון שוב הניעה כדור היטב, אבל מי שהייתה מסוכנת היא מכבי פתח תקוה, שכמעט והכפילה את יתרונה בדקה ה-53, כשכדור שבעט זנדברג הורחק מהקו. מספר דקות לאחר מכן הכשיל שוער אשקלון סטיבן אהורלו את עומר דמארי, מאיר לוי שלף לעברו כרטיס אדום והאורחים נותרו בעשרה שחקנים. צחי גיגי נכנ לשער אשקלון, אורי אוזן בעט היטב את הפנדל, והעלה את מכבי פתח תקוה ל-0:2 בדקה ה-60. בשלב הזה אשקלון נשברה, והשליטה של פתח תקוה הייתה מוחלטת. טל בן חיים בדקה ה-70 ומוראד אבו ענזה בדקה ה-83 קבעו 0:4 מוחץ לכות מכבי פתח תקוה.

מהלך המשחק

דקה 12 - זנדברג הרים כדור לעבר רחבת אשקלון, ואחד משחקני מכבי פתח תקוה הוכשל. מאיר לוי הורה מיד על פנדל, וטל בן חיים בעט שמאלה, אך הכדור טס מחוץ למסגרת. החמצה גדולה למארחים.

דקה 24 - גול! אשקלון איבדה כדור במרכז השדה, עומר גולן קיבל כדור עומק ממיכאל זנדברג ומול אהורלו שלח את הכדור פנימה, והעלה את מכבי פתח תקוה ל-0:1.

דקה 53 - עומר דמארי מסר לזנדברג, שבעט פצצה לכיוון שער אשקלון, אבל אחד משחקני ההגנה של האורחים הרחיק מהקו לקרן.

דקה 57 - גול! מאיר לוי שרק לפנדל לזכות מכבי פתח תקוה, לאחר שאהורלו הכשיל את עומר דמארי ברחבת ה-11. לוי לף כרטיס אדום לשוער אשקלון, ומחליפו צחי גיגי נכנס פנימה במקום יברויאן. אורי אוזן בעט את הכדור שטוח ופנימה, וקבע 0:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 70 - גול! הגנת אשקלון המחוררת לא הצליחה למנוע מטל בן חיים לכבוש ולקבוע 0:3 למכבי פתח תקוה. עכשיו זאת כבר תבוסה.

דקה 83 - גול! מוראד אבו ענזה, שנכנס כמחליף בשורות מכבי פתח תקווה, העלה אותה ל-0:4 אחרי שהקפיץ מעל גיגי. אשקלון מפורקת בשלב הזה.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, אלירן דנין, יוסי אופיר, רועי בקל, מיכאל זנדברג, טל בן חיים, עומר דמארי, עומר גולן.

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, אמייה טגה, סואד פילקוביץ', דרקו לובריץ', דניאל היידמן, רביד גזל, יניב אלול, מחמוד עבאס, שניר גואטה, איליה יברויאן, אושרי גיטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully