וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0

השחקנים של ראובן עטר קיוו להמשיך במומנטום למרות ההרכב החסר, אבל נעצרו בגרין אצל עכו, ששמרה על המקום השישי

הפועל עכו ומכבי נתניה יילחמו עד הרגע האחרון כדי להשתלב בשישייה הראשונה לפני שנפתח הקיזוז, אבל היום (שבת) איכזבו השתיים עם 0:0 באיצטדיון גרין שלא הועיל הרבה לאף אחת מהן. שחקניו של אלי כהן, שאיבדו הרבה נקודות במחזורים האחרונים, סיימו שוב בתיקו, הרביעי שלהם בששת המחזורים האחרונים, מה שגורם לעוד צניחה בטבלה.

דווקא מכבי נתניה הייתה במומנטום מצוין והגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות על הפועל רמת גן, הפועל חיפה והפועל אשקלון, אבל לא הצליחה להמשיך בקו הזה והציגה את אחד המשחקים הפחות טובים שלה העונה. ראובן עטר אמנם עלה לשחק ללא ארבעה שחקני הרכב, ביניהם דלה ימפולסקי, לאוניד קרופניק, עדי נמני וחן עזרא, אבל גם בלעדיהם הוא יכול היה לקוות ליותר.

דקה 10 - אבי כנפו קיבל כדור מרן קוז'וך מהאגף הימני, אבל הכדור שלו נבעט חוצה.

דקה 26 - בעיטה חופשית מסוכנת של מכבי נתניה נשלחה על ידי קובי דג'אני, ששיגר כדור שעבר את החומה אבל יצא החוצה.

דקה 56 - אוראל דגני ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק אחרי שזיהה שדודו גורש לא עומד במקומו, אבל הניסיון הזה הורחק על ידי השוער החוצה.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, גבע ברקאי, חנא נאסר, בן בנימין, ליעד אלמליח, מהראן ראדי, אלכסנדר זהבי (ניקולס פאלצ'וק 46), אבי כנפו (שגיב כהן 72), רועי דיין.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, ניר נחום, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, גיא גומברג, עומר פרץ, פיראס מוגרבי, סרגיי טרטיאק (מאור אסור 74), אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully