וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה והפועל עכו נפרדו ב-2:2

הדס גרינברג

20.2.2011 / 21:19

כנפו העלה את האורחים ליתרון אחרי שתי דקות, אבל רוצ'ט (20) ונג'ובו (22) הפכו את התוצאה. המחליף פלצ'וק (59) השווה

ספורט 5

בסיבוב הראשון הגיעה עירוני קרית שמונה לאצטדיון גרין כקבוצה הלוהטת של הליגה, אך הפועל עכו עצרה אותה עם 0:3 גדול והצטרפה אליה כמפתיעה השנייה. מאז שתי הקבוצות נרגעו מעט בקצב צבירת הנקודות, אך לפחות המשחקים שלהם עדיין מסקרנים ומספקים שערים. הקבוצה של רן בן שמעון קיוותה לנקום הערב (ראשון) ביריבתה על ההפסד הקודם וכבר נחלצה מפיגור, אך ספגה במחצית השנייה וסיימה ב-2:2 מהנה שמותיר אותה במרחק חמש נקודות מהמקום השלישי. אבי כנפו (2) העלה את עכו ליתרון מוקדם, אדריאן רוצ'ט (20) ו-וויליאם נג'ובו (22) הפכו את התוצאה, אך ניקולאס פלצ'וק (59) עלה מהספסל והשווה.

ללא שמעון הרוש וג'קו ערפאת הפצועים, הציגה עכו בהרכב לראשונה את אלכסנדר זהבי. הקשר המושאל ממכבי חיפה נכנס לעניינים כבר אחרי שתי דקוץ, כשבישל לכנפו את שערו הראשון מאז המעבר מהפועל רעננה. אלא שהמארחים לא נבהלו מהפיגור המוקדם. אדריאן רוצ'ט לקח אחריות במרכז השדה, איים על השער ובדקה ה-20 גם הצליח להשוות עם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה. שחקני עכו עדיין היו בהלם מהשער, וכיסוי לקוי בהגנה עלה להם בספיגה נוספת, הפעם מרגלי נג'ובו הזמבי.

ויאם עמאשה, שפתח בקרית שמונה לראשונה מאז הפציעה שהשביתה אותו למשך חודשים ארוכים, היה רחוק מלהזכיר את כושרו מפתיחת העונה, וגם שמעון אבוחצירא סבל מחוסר ריכוז ליד השער. קרית שמונה לא הצליחה להגדיל את התוצאה, ומנגד עכו הגבירה את הלחץ וקיבלה את שער השוויון מהמחליף פלצ'וק בדקה ה-59, אחרי שלוש דקות בלבד על המגרש. המשחק הקצבי בגשם הבלתי פוסק נמשך, כששתי הקבוצות היו קרובות להכריע את המשחק והחמיצו (דימקאו פידליס בעט למשקוף, ולאחר דקה הציל מהקו את עכו). חלוקת נקודות בסיום, שמותירה את קרית שמונה רביעית עם 40 נקודות ואת עכו שישית עם 34.

מהלך המשחק

דקה 2: גול! פתיחה נהדרת של עכו ובעיקר של זהבי. המושאל ממכבי חיפה פרץ מאגף ימין על פני 30 מטרים והעביר כדור עומק מצוין לכנפו, שעבר את חיימוב וכבש מקרוב את שער הבכורה שלו בקבוצה. 0:1 מהיר לעכו.

דקה 7: רוצ'ט קיבל כדור על סף הרחבה ובעט שטוח, אך השיג רק קרן.

דקה 20: גול! הפעם רוצ'ט פגע. הקשר המוכשר קיבל כדור מאבוחצירא מחוץ לרחבה, ובעט שטוח לרשת של גורש. 1:1.

דקה 22: גול! קרית שמונה משלימה מהפך מהיר. קרן קצרה נמסרה לרוצ'ט שהגביה מצד שמאל, הכדור פגע בראשו של פידליס והגיע בסופו של דבר לנג'ובו, שהסתובב בצד ימין של הרחבה ובעט מ-10 מטרים לרשת הגבוהה. 1:2 לקרית שמונה.

דקה 31: רוצ'ט חטף כדור ועבר בקלות את שחקני ההגנה של עכו, אך ניסה למסור לאבוחצירא שהחטיא את הכדור.

דקה 36: כנפו מצא את דיין ברחבה, החלוץ בעט מהאוויר החוצה.

דקה 55: אחרי חילופי מסירות טובים נותר עמאשה חופשי ברחבה, אך בעט חלש החוצה.

דקה 59: גול! חילוף מוצלח של האורחים. פלצ'וק, שנכנס שלוש דקות קודם לכן, נהנה מבישול של קוז'וך וטעות של חיימוב, וכבש מקרוב תחת הגשם הכבד. 2:2.

דקה 68: פלצ'וק הגביה לעברו של דיין, שנגח חלש לידיים של חיימוב.

דקה 70: בדש מצא את אבוחצירא, שמקרוב בעט לגופו של גורש.

דקה 72: ערבוביה ברחבת קרית שמונה, בסיומה בעט הבלם פידליס למשקוף והחוצה.

דקה 73: נג'ובו שלח את בדש שכבר הכניע את גורש, אך פידליס גלש והציל מהקו.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סאלח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, תומר סוויסה (בני בן זקן, 75), ויאם עמאשה (ברק בדש, 69), שמעון אבוחצירא.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, דימקאו פידליס, איציק כהן, חנא נאסר, בן בנימין, ליעד אלמליח, מהראן ראדי (שגיב כהן, 82), אבי כנפו (רועי לוי, 89), אלסנדר זהבי (ניקולאס פלצ'וק, 56), רועי דיין.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully