וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל באר שבע 0:3

כשבוע לפני את מכבי חיפה, הציגה הפועל ת"א את אחד ממשחקיה הטובים העונה והביסה את הפועל ב"ש 0:3

הפועל תל אביב חזרה הערב (שבת) מרוצה למדי מבאר שבע, שם ניצחה 0:3 את הפועל המקומית ועלתה זמנית למקום הראשון בטבלה. משחקים בווסרמיל מסומנים דרך קבע כמוקשים מבחינת כל קבוצות הליגה, אבל הערב האורחים הראו עליונות על יריבתם כבר מהדקה הראשונה וניצחו הודות לשערים של צמד הסקוררים טוטו תמוז, שכבש בדקה ה-4 ובן שהר שהכפיל בדקה ה-26. בדקה ה-60 השניים שיתפו פעולה ובישול של תמוז לשהר הפך את הניצחון לעובדה מוגמרת. לשני החלוצים יש כעת 11 שערי ליגה, כשמבחינת שהר, הערב הוא כבש את שערו העשירי בתשעת המשחקים האחרונים.

בן שהר חלוץ הפועל תל אביב (אמצע) מול הפועל באר שבע. קובי אליהו
שער מספר 10 בתשעת משחקי הליגה האחרונים. שהר/קובי אליהו

הדאבליסטית הציגה הערב את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה. היו שם כדורגל נהדר, שקט בהגנה, משחק צירופים מהיר והרבה תחכום. בדיוק בזמן לקראת המשחק הביתי נגד מכבי חיפה בשבוע הבא.

טוטו תמוז נעזר בתגובה איטית של אוהד כהן כדי לכבוש כבר בדקה הרביעית ובן שהר, שלפני כן החמיץ לבדו מול אוהד כהן, הכפיל עם שער יפה בדקה ה-26. 0:2 במחצית ואילולא עוד כמה החמצות של ערן זהבי, זה גם היה יכול להיגמר גרוע יותר מבחינת הקבוצה המארחת.

באר שבע נראתה קצת יותר טוב בתחילת המחצית השנייה, אבל בדקה ה-60 זה היה גמור כשמתפרצת אחת מיני רבות של הפועל תל אביב התחילה בגילי ורמוט, נמשכה בטוטו תמוז והסתיימה עם שערו השני של בן שהר. במצב של 0:3 המשחק כבר היה גמור. קלינגר התפנה לניסויים שונים ומשונים לחזור למשחק, אבוקסיס העניק דקות משחק לאלרואי כהן ו-ויקטור מרעי ועד הסיום הרשת לא נעה פעם נוספת.

הכל עבד היום להפועל תל אביב. הציוות של שי אבוטבול ואביחי ידין זכה להרבה ביקורות העונה ובצדק, אבל היום ההחלטה של לפתוח עם שניהם השתלמה והם השתלטו על מרכז המגרש. ערן זהבי, שהתפנה למשימות התקפיות, הבריק בחלק הקדמי ועזר לגילי ורמוט וגם החולייה האחורית הראתה יציבות לאורך כל המשחק. וכשהכל מתחבר כמו היום, זו כנראה הקבוצה הטובה בישראל.

הפועל באר שבע שוב פגשה יריבה מהשלישייה המוליכה את הליגה ושוב לא ניצחה אותה. הפועל תל אביב תפגוש בשבוע הבא את מכבי חיפה ושם זה בוודאי כבר יהיה יותר קשה, אם כי אם לשפוט על פי היכולת שהדאבליסטית הציגה היום, גם הירוקים לא ילקקו דבש.

שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא הופיעו למחצית הראשונה. שחקני באר שבע/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 4: גול! שי אבוטבול חילץ במרכז המגרש, הכדור הגיע לטוטו תמוז שהתגבר על עודד גביש ושיחרר בעיטה שטוחה ולא חזקה מחוץ לרחבה, אוהד כהן איחר בתגובה וראה את הכדור מתגלגל לרשת שלו. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 14: בן שהר אסף כדור ליד הרחבה של הפועל תל אביב, רץ לכל אורך המגרש, התגבר בקלות על אביתר אילוז, אבל במקום לכבוש, ניסה להקפיץ מעל כהן שלקח בקלות.

דקה 17: תמוז הגביה חזק מימין, כהן הדף רע לרגלי ורמוט, אבל זה נבלם לפני שהוא כובש את השני.

דקה 26: גול! באר שבע הוציאה עוד כדור קרן, אניימה קלט והוציא מהר קדימה, הכדור הגיע לערן זהבי ששלח כדור ארוך ופנטסטי לשהר, זה השתלט בצד שמאל, חתך למרכז, התעלם מאביתר אילוז והפציץ מתוך הרחבה פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 35: דאבל פס בין שהר לזהבי הסתיים בבעיטה של האחרון מזווית קשה ובהדיפה של אוהד כהן לקרן.

מחצית שנייה

דקה 49: בן דיין הקדים את אוהד כהן בכדור קרן, אבל בנגיחה שלו הלכה מעט מעל המשקוף.

דקה 52: ערן לוי הפציץ מ-19 מטרים, סמוך לקורה של אניימה.

דקה 60: גול! ורמוט הוציא את הפועל תל אביב למתפרצת מהירה ומסר לטוטו תמוז באגף השמאלי, האחרון המתין לכניסה של בן שהר לרחבה ומצא אותו בדיוק ברגע המתאים, כששהר כובש מקרוב את השני שלו. מתפרצת לתפארת ו-0:3 להפועל תל אביב.

דקה 81: זהבי לקח בעיטה חופשית מ-20 מטרים, כהן הצליח להגיע ולהדוף לקורה, והכדור הורחק לקרן. בן דיין הגיע להגבהה אחרי הקרן ונגח, אבל הכדור נעצר במשקוף.

דקה 88: אסולין שלח כדור עומק לדובב גבאי המהיר, שנכנס לרחבה ובעט היטב, אבל אניימה הדף.

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז (ריאן אדליי, 46), עודד גביש (דוד רביבו, 72), אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, משה אסולין, איברהים עבדול ראזאק, סיראז' נאסר (דובב גבאי, 63), ערן לוי, ליאור אסולין.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אביחי ידין (אלרואי כהן, 63), שי אבוטבול, גיל ורמוט, ערן זהבי, בן שהר (ויקטור מרעי, 77), טוטו תמוז (סלים טועמה, 83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully