וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד נפרדו ב-0:0

בית"ר ירושלים המשיכה להציג יכולת חלשה ונפרדה ממ.ס אשדוד ב-0:0 ביתי. רוני לוי ושחקניו בדרך למאבק עיקש על ההישארות

בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד נפרדו הערב ב-0:0 במחזור ה-23 בליגת העל ונתרו שתיהן עמוק בחצי התחתון של הטבלה. אשדוד הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה, בית"ר הגיעה לכמה הזדמנויות במחצית השנייה, אבל בסיכומן של 90 דקות לא טובות שתיהן הסתפקו בנקודה ללא שערים.

שחקן בית"ר ירושלים סמואל יבואה לפני שחקן מ.ס אשדוד אפה אמברוז. מגד גוזני
בצורת הכיבושים נמשכת. יבואה/מגד גוזני

בדקות הראשונות בית"ר נראתה נלהבת והרכבת סטיבן כהן סייעה לאבירם ברוכיאן להוריד מעצמו לחץ בהולכת הכדור בחלק הקדמי, אבל מנגד כמעט כל התקפה מתפרצת של אשדוד הפכה למסוכנת, כשמשה מישאלוב, כריסטיאן גונזאלס ותומר בן יוסף מתקשים להתמודד עם המהירות של עמנואל סארקי ועידן שריקי. התוצאה: בית"ר פיתחה חשש מיציאה קדימה עם הרבה שחקנים וככל שהדקות נקפו, התפתח משחק שקול ושווה כוחות.

גם במחצית השנייה נרשם משחק ברמה לא גבוהה וגם כשבית"ר סופסוף הגיעה להזדמנות טובה, של סטיבן כהן בדקה ה-52, היא החמיצה. אשדוד המשיכה לבנות על מסירות העומק המדויקות של משה אוחיון ועל המהירות המסחררת של סארקי, ואלו עוד יביאו לה הרבה נקודות בהמשך העונה, אבל הערב לא הספיק רק לתיקו שעשה שירות רע בעיקר למארחת.

בית"ר, כפי שרוני לוי כבר ציין בשבועות האחרונים, נמצאת בצרות. זה מתחיל בהגנה איטית וכבדה, נמשך בחוליית קישור שלא צליחה לשמור על רמה אחידה של המשחק לאורך כל 90 הדקות ומסתיים בסמואל יבואה, שלא כבש כבר 18 משחקים ברציפות ושוב הראה שאולי המאמן צריך להוריד אותו קצת לספסל. בזמן שהיריבות שמתחתיה צוברות נקודות בזמן האחרון, הקבוצה מהבירה בהחלט נמצאת עמוק בתוך המאבק נגד הירידה.

הרווה קאז'ה שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
בכורה במדי הקבוצה מהבירה. הרווה קאז'ה/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 11: שריקי נשלח לבדו לחלק המגרש של בית"ר, בעט בלי לעצור ברגל שמאל והכדור הקשתי חלף על פני הרוש, אבל פגע במשקוף ויצא החוצה.

דקה 31: התקפה מהירה של אשדוד הגיעה מצ'קול למגבו, זה העלה מדויק לרחבה, אבל שריקי נגח מעל המשקוף מעמדה נוחה.

דקה 41: סארקי חילץ כדור סמוך למחצית המגרש, דהר באין מפריע לכיוון הרוש ובעט שטוח מ-16 מטרים, השוער ירד היטב להדף לקרן.

דקה 53: עזריאל שיחרר בעיטה שטוחה ומפתיעה מחוץ לרחבה, שפגשה את הקורה, הכדור הגיע היישר לסטיבן כהן שהיה חייב לכבוש, אבל בעט שטוח וחלש למרכז השער ויוסי שקל, שכבר היה על הקרקע, עצר. החמצה גדולה של כהן.

דקה 69: משה מישאלוב הגיע ראשון לכדור חופשי, אבל הנגיחה שלו חלפה סמוך לקורה והחוצה.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, משה מישאלוב, הרווה קאז'ה (גל לוי, 46), אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן (שי חדד, 84), חן עזריאל, סמואל יבואה (משה בן לולו, 79).

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו (ישראל ראש, 90), אורי מגבו (בן בוטבול, 75), סטפן קינגווה, משה אוחיון, רחמים צ'קול, אמיר לביא (עידן שדה, 76), עמנואל סארקי, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully