וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את הפועל רמת גן

מכבי תל אביב שוב לא הרשימה, אבל ניצחה בקלילות 0:3 את הפועל רמת גן, כשדור מיכה הצעיר כובש (88) ומבשל בהופעת הבכורה שלו. אלירן עטר הוסיף צמד (50 ו-63), והצהובים נצמדים לצמרת

מכבי תל אביב המשיכה היום (שבת) את מאזנה החלק בליגה בתחת מוטי איוניר, כשגברה 0:3 על הפועל רמת גן במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל. הצהובים אומנם היו רחוקים מלהרשים מול האחרונה בטבלה, אבל אחרי מחצית ראשונה חלשה מאוד, אלירן עטר כבש צמד מהיר (50 ו-63) אחרי בישולים של רנגלוב ודור מיכה הצעיר (שעלה מקבוצת הנוער), ובהמשך אותו דור מיכה השלים הופעת בכורה מושלמת, כשכבש בדקה ה-88 את שערו הראשון בליגת העל, שקבע 0:3 קליל.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב עם דימיטאר רנגלוב. קובי אליהו
העסק חייב להתרומם. דמיטאר רנגלוב/קובי אליהו

אז מה יהיה עם מכבי תל אביב? בינתיים, דבר אחד ברור: עם 11 שערים העונה, אלירן עטר הוא ללא ספק הרכש היעיל ביותר העונה של מיטש גולדהאר. למרות זאת, הבשורה הכי חיובית היום מגיעה משילובו של השחקן הצעיר, שמזכיר כי יש גם מחלקת נוער בקרית שלום, ושלא צריך להתבסס רק על רכש וחיזוק. מכבי תל אביב עדיין ללא הפסד ליגה תחת מאמנה החדש, וגם אם היא עדיין מקרטעת, היא בהחלט צמודה לצמרת העליונה, ועד למשחקה של הפועל תל אביב ביום שני מול מכבי פתח תקוה, היא רחוקה רק נקודה אחת מהאלופה.

רק לפני שבוע האריס מדוניאנין ציין כי "מכבי תל אביב לא בשלה מספיק לאליפות". על פי איך שחבריו עלו היום למשחק, יכול להיות שהוא צודק. הגעתו של איוניר לקרית שלום אמורה הייתה לשנות את הרוח בקבוצה, ואומנם קשה היה לצפות שהמאמן החדש יצליח לעשות מהפך מקצועי ולשדרג את הקבוצה מבחינת יכולת, אך הציפייה הייתה שלפחות מעכשיו הצהובים יעלו עם תשוקה גדולה יותר, עם מוטיבציה מוגדלת ועם הרבה גאווה ורצון.

קשה היה להבחין במוטיבציה מיוחדת בשורות מכבי במחצית הראשונה, כשנראה היה שהשחקנים סובלים מנפילת מתח אחרי הדרבי. למזלו של איוניר, השנה אלירן עטר מצליח להשכיח את חוסר התיאום בהתקפה, ומול קבוצות כמו רמת גן, לא נדרשת יכולת קבוצתית מרשימה, ומספיק להתאזר בכישרון.

כשמוסיפים לזה את ההתלהבות ששילובו של דור מיכה יכול להכניס לקבוצה, יש מקום לאופטימיות זהירה בקרית שלום.

מחצית ראשונה

דקה 3 - ציון צמח פרץ באגף שמאל, חלף על פני פאביצ'ביץ' ובעט חזק מ-20 מטר אלכסונית מהשער, שטראובר הדף יפה לקרן.

דקה 5 - קלמי סבן העביר כדור רוחב, מיכה הצעיר הגיע מאחור והבעיטה שלו נהדפה, רנגלוב השתלט על הריבאונד אך בעט מעל לשער.

דקה 10 - אלירן עטר השתלט על כדור קרן שנהדף, בעט חזק מ-20 מטר, אבל ארקין קלט.

דקה 14 - אלירן עטר השאיר קטנה בעקב, ישראלביץ' הגיח מאחור ובעט חזק מ-25 מטר, הכדור חמק לקרן.

דקה 20 - ניסיון הרחקה פרוע של פאביצ'ביץ' הסתיים בפגיעה בראשו של שטראובר, שנזקק לטיפול ממושך בטרם התאושש.

דקה 28 - ציון צמח הגביה מאגף שמאל, הכדור חלף מעל זיו, צ'קאנה בעט מהאוויר, אך לרשת החיצונית.

דקה 40 - עטר שלח את רנגלוב לתוך הרחבה, החלוץ התקשה להשתלט על הכדור מול אלקיים, וארקין הרחיק החוצה.

דקה 43 - עוד מצב מסוכן למכבי: בוזגלו הגביה למרכז הרחבה, רנגלוב התרומם, אך אלקיים שוב הקדים אותו והרחיק החוצה.

מחצית שנייה

דקה 50 - גול! התקפת מעבר מהירה של מכבי תל אביב מצאה את ההגנה של המארחת מופתעת. רנגלוב מצא יפה את אלירן עטר, והאחרון גלגל יפה מול ארקין. 0:1 למכבי תל אביב, שער עשירי העונה לעטר.

דקה 52 - דיאמנט עשה סיבוב מהיר ובעט טיל מתוך הרחבה, אבל שטראובר שוב היה במקום והדף לקרן.

דקה 62 - עוד התקפה מהירה של מכבי תל אביב הסתיימה במצב נוח של רנגלוב, שהפעם לא מצא שום שחקן חופשי, על אף ששלושה מחבריו היו פנויים ברבה.

דקה 63 - גול! דור מיכה התנהל יפה עם כדור באגף, מסר רוחב ומצא את אלירן עטר, והחלוץ חלף בזריזות על פני דיאמנט ובעט חזק לפינה הרחוקה והשלים צמד. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 87 - גול! איזו בכורה לדור מיכה. אחרי שבישל בהופעת הבכורה שלו, הילד גם כובש, כשבעט מקרוב אחרי בישול של זיו.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, טל חן, אלין טופוזקוב, יקיר שינה (שחר סמינטוב, 61), תמיר בן עמי, ג'ונתן אסוס, קרלוס צ'קאנה (דן רומן, 46, אורליוס סטאפונקה, 78), ציון צמח, לירון דיאמנט, אובודו אוקוצ'ה.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, גיז'רמו ישראלביץ' (האריס מדוניאנין, 59), דור מיכה, מאור בוזגלו (גל אלברמן, 69), דמיטאר רנגלוב (רוברטו קולאוטי, 71), אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully