וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 1:1 בדרבי התל אביבי

מערכת וואלה! ספורט

6.2.2011 / 22:38

הפועל ומכבי ת"א הציגו משחק בינוני וחילקו ביניהן את הנקודות. באדיר כבש ראשון (30), רנגלוב איזן (48). חיפה בפסגה

ספורט 5

הדרבי התל אביבי הגדול הבטיח הרבה, אבל על הדשא התפתח משחק שלא התעלה לרמה גבוהה והסתיים ב-1:1. בהחלט מוצדק לאור מה שהתפתח על כר הדשא. בניגוד למפגשים קודמים, נדמה שהפעם המתח הגדול הכריע את שתי הקבוצות. על הדשא התפתח משחק איטי ובמשך דקות ארוכות היה נראה שהשתיים מעדיפות את הנקודה מאשר להסתכן ביציאה קדימה. גם מבחינת המחויבות והאינטנסיביות, כבר ראינו משחקי דרבי טובים יותר. ובכל זאת לדרבי הייתה מנצחת, קוראים לה מכבי חיפה ששמרה על המקום הראשון בפער של שתי נקודות מהאדומים ושש מהצהובים (לא כולל קיזוז). נתראה בפלייאוף העליון.

דימיטאר רנגלוב שחקן מכבי תל אביב. אורי לנץ
החזיר את הירוקים לפסגה. רנגלוב/אורי לנץ

הפתיחה הייתה מלאת עצבים. שתי הקבוצות ביצעו כמה עבירות גסות וחיפשו להשתחרר מהלחץ. ערן זהבי היה הראשון שאיים על השער ומן העבר השני, דימיטאר רנגלוב לא היה מספיק מרוכז. מוטי איוניר בחר לפתוח עם גיז'רמו ישראלביץ על חשבון גל אלברמן ואיבד את השליטה במרכז השדה לאדומים. הפועל השתלטה על המשחק ככל שהדקות חלפו וכבשה בדקה ה-30. זהבי התעלם מרנגלוב וסידיבה והגביה משמאל, וואליד באדיר הוותיק הסתנן ונגח מקרוב פנימה.

השער הימם את הצהובים, שנעלמו לחלוטין מהמשחק. בדקות האלה, הפועל הגבירה את הלחץ אבל לא השכילה להגדיל את היתרון וירדה להפסקה ב-0:1 נזיל. אלא שמכבי חזרה אחרת לגמרי מהמחצית השנייה ובאה על שכרה אחרי שלוש דקות. האריס מדוניאנין החל במהלך, מאור בוזגלו (בינוני) הכניס מסירת עומק נהדרת ורנגלוב לא התבלבל הפעם מול השער וקבע שוויון.

השער העיר את מכבי, אך לדקות ספורות בלבד. הצהובים לא הרימו את קצב המשחק ולא יצרו מומנטום. המשחק, שבמחצית השנייה התנהל תחת גשם שוטף, דעך והתעורר רק אחרי כניסתו של סלים טועמה כמחליף. האדומים יצרו כמה מצבים באזור הרחבה של לירן שטראובר, כשמהצד השני וינסנט אניימה סיפק הדיפה פנטסטית לבעיטה של סידיבה. בסיום, 1:1 מוצדק.

עבור מכבי, מדובר בדרבי ליגה שמיני ברציפות (מאז מרץ 2008) ללא ניצחון. הפועל סגרה משחק תשיעי ברציפות ללא הפסד, אבל איבדה את הפסגה. שתי הקבוצות אולי יוצאות מסופקות מהתוצאה, אבל מבחינת היכולת שתיהן מסוגלות ליותר. שחקני המפתח משני הצדדים לא הגיעו למשחק וכאמור, נראה היה ששני המאמנים (שניהלו דרבי ראשון כל אחד) פחדו יותר להפסיד מאשר חיפשו לנצח. השורה התחתונה: דרבי מאכזב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מחצית ראשונה

דקה 8: הזדמנות ראשונה במשחק. ידין הגביה לרחבה, זהבי המשיך מהאוויר והכדור חלף בסמוך לקורה.

דקה 12: כדור חופשי שהוגבה למרכז הרחבה היה קצת גבוה מדי עבור רנגלוב, שלא הצליח לנגוח.

דקה 13: מדוניאנין שלח את רנגלוב לעימות ישיר מול אניימה, אבל הבולגרי התמהמה והגנת הפועל הצליחה לחלץ.

דקה 21: תמוז הוריד כדור שמאלה לבן דיין, שניסה לכבוש מזווית אפס והכדור החזק שלו טס מעל השער.

דקה 22: סידיבה שלח כדור ארוך לעבר עטר, באדיר לא ראה את אניימה יוצא ונגח אחורה כדור שחלף ליד הקורה. באדיר עטר נפגעו בהתנגשות עם הניגרי וירדו לקבל טיפול.

דקה 29: פאביצ'ביץ' טעה בגדול והשאיר את ורמוט לבד מול השער. הקשר עבר את שטראובר ונפל ברחבה, אך מאיר לוי, בצדק, לא שרק לעונשין.

דקה 30: גול! כדור הקרן של האדומים הפך לשער יתרון. זהבי קיבל את הכדור בפינה השמאלית, עבר שני שחקנים והגביה לראשו של באדיר שנגח פנימה. 0:1 להפועל תל אביב

דקה 35: תמוז ניסה בעיטה בסיבוב מ-16 מטרים, אבל הכדור שלו היה חלש ונקלט ללא קושי על ידי שטראובר.

דקה 38: השליטה של האדומים נמשכת. הפעם תורו של ורמוט לנסות בבעיטה מפינת הרחבה, הכדור שלו פגש רק את הרשת החיצונית.

דקה 41: עטר השתלט על כדור ארוך לאחר טעות חמורה של באדיר, חדר לרחבה משמאל, אבל במקום למסור לרנגלוב בעט מזווית קשה לידיים של אניימה.

מחצית שנייה

דקה 48: גול! מדוניאנין החל במהלך עם מסירה לבוזגלו. הקשר הכניס כדור מצוין לרנגלוב בין שני בלמי הפועל והבולגרי גלגל מקרוב פנימה. 1:1

דקה 54: רנגלוב ניסה הקפצה מתוחכמת מהפינה השמאלית של הרחבה והכדור שלו חלף בסנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 67: ורמוט מצא את שהר פנוי בצד ימין של הרחבה, החלוץ בעט כדור שטוח לפינה הרחוקה ופספס במעט את המסגרת. הזדמנות גדולה לאדומים

דקה 73: הפועל ממשיכה להתקרב. בן דיין ותמוז ביצעו דאבל פס מרשים בסיומו החלוץ בעט ממצב נוח, אך סטרול היה בדרך כדי למנוע שער.

דקה 76: טועמה סובב כדור חופשי מ-25 מטרים, אך הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל השער.

דקה 79: סידיבה הפתיע עם פצצה מ-35 מטרים, אניימה התעופף והדף לקרן.

דקה 83: בונדר הגביה מצוין מימין היישר אל ראשו של זהבי, אבל הקשר לא פגש טוב את הכדור וההזדמנות הוחמצה.

דקה 86: ורמוט השתחרר לבעיטה מ-18 מטרים, שטראובר זינק נהדר והציל.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן (רוני גפני, 86), סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, גיז'רמו ישראלביץ' (גל אלברמן, 66), האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, אלירן עטר (רוברטו קולאוטי, 62), דימיטאר רנגלוב.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, שי אבוטבול (סלים טועמה, 63), אביחי ידין, גילי ורמוט, ערן זהבי, טוטו תמוז (ויקטור מרעי, 84), בן שהר.

השחקן המצטיין - אבי סטרול

לקח לו לזמן, לסטרול, להיכנס לעניינים העונה. אחרי עונה מאכזבת בלוקרן, הבלם שב לישראל והתקשה להציג את היכולת הטובה שהביאה אותו לאירופה. הוא איבד את מקומו לסאבו פאביצ'ביץ', אך לאחרונה הוחזר כדי להיכנס לנעליו הגדולות של ניבאלדו. בדרבי, סטרול הנהיג מצוין את החולייה האחורית, חיפה על לא מעט טענות של הבלם המונטנגרי וגלישה מצוינת שלו מנעה שער מגילי ורמוט במחצית הראשונה. בדקות האחרונות בהן הפועל לחצה, דאג סטרול למנוע אספקת כדורים מהחלוצים והוסיף עוד הצלה מבעיטה של תמוז. ברוכים השבים לליגת העל.

אוהדי מכבי תל אביב עם שלט לזכרו של אבי כהן. ברני ארדוב
לא שוכחים את אבי כהן ז"ל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully