וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-הפועל אשקלון 0:1, הרוש ייעדר חודש

הקבוצה של אלי כהן התאוששה מההדחה לג'ת בגביע הודות לשער דרמטי של רועי דיין (87). הרוש מתח שריר ושבר אצבע

כאשר לא פחות משלושה מתוך חמשת המפגשים ביניהן עד כה הסתיימו ב-0:0, כבר ראינו כיצד הפועל אשקלון והפועל עכו מסיימות הערב (שבת) משחק נוסף ללא שערים. אלא שאז הגיע רועי דיין, ועם שער ניצחון גדול בדקה ה-87 עזר לעכו למחוק את חרפת הגביע מול ג'ת באמצע השבוע, וכך גם את הרצף הלא מחמיא של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון. עכו לא הרשימה הערב, אבל אולי שלוש הנקודות יסייעו לה לצאת סוף סוף לדרך חדשה.

ג'קו ערפאת אמנם חזר לחוד של הצפוניים (במה שעשוי להיות משחקו האחרון בעכו לפני מעבר אפשרי להפועל תל אביב), אך הוא נפצע כעבור חצי שעה והוחלף. המארחת היתה טובה ומעט מסוכנת יותר, ולבסוף, כאמור, גם באה על שכרה. מנגד, אשקלון קיבלה את אושרי גיטא בהופעת בכורה לא רעה מול האקסית, אך ההתקפה שלה שוב נראתה בינונית ללא איליה יברויאן המוצהב, והערב סגרה קבוצתו של גיא עזורי משחק שלישי רצוף ללא שער זכות. לפתע, כל ההילולה סביב הגעתם של יברויאן וסרג' איילי קצת דעכה והשכיחה את העובדה כי בסופו של דבר, אשקלון היא קבוצת תחתית שצריכה להיזהר מאוד מירידה.

בסיום המשחק עכו קיבלה כמה בשורות לא נעימות. שמעון הרוש סובל משני שברים באצבע, ומעבר לכך ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי, והוא צפוי להיעדר חודש. ליעד אלמליח שבר את האף, והוא עלול להחמיץ את המשחק הבא, או לפחות לשחק עם מסכה שתגן על פרצופו (סיכוי קלוש). ג'קו ערפאת, שחש במתיחה, נטש את המשחק, אך ייתכן שההיעדרות שלו תהיה כבר בקבוצה הבאה.

מהלך המשחק:

דקה 30 - ג'קו ערפאת, שחזר אחרי מספר מחזורים להרכב לאחר התאוששותו מהפציעה בכתף, מתח שריר ברגלו והוחלף על ידי אבי כנפו.

דקה 32 - רן קוז'וך הכניס כדור לרועי דיין, שנכנס לרחבה, עקף את סטיבן אהורלו וגלגל אל עבר המסגרת, אלא שדניאל היידמן הציל ברגע האחרון מקו השער.

דקה 83 - כדור רוחב של פלצ'וק מצא את רועי דיין שנותר לבד לגמרי מול השער, אך רשם החמצה ענקית.

דקה 87 - גול! שיתוף הפעולה בין פלצ'וק ודיין שוב נשא פרי, הפעם החלוץ היה מפוקס יותר, מצא את הרשת ופיצה על ההחמצה מלפני כמה דקות. 0:1 להפועל עכו.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, דימקאו פידליס, שמעון הרוש (רועי לוי, 46), בן בנימין, ליעד אלמליח, מהראן ראדי, ניקולאס פלצ'וק (אלי ארליך, 90), רועי דיין, ג'קו ערפאת (אבי כנפו, 30).

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', אדיר טובול, אמייה טגה (שי בירוק, 89), דניאל היידמן (יניב אלול, 76), רביד גזל, אריק גאוו (שניר גואטה, 65), אושרי גיטא , סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully