וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את הפועל רמת גן 0:2

שערים של ניר נחום וסרגיי טרטיאק החזירו את ראובן עטר ושחקניו למסלול הניצחונות. ר"ג עדיין דוהרת לליגה הלאומית

מכבי נתניה השיגה הערב (שבת) ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים, 0:2 על הפועל רמת גן בקופסה. נתניה הציגה יכולת התקפית טובה בשבועות האחרונים, אבל החמיצה שוב ושוב. באמצע השבוע היא כבר התפוצצה עם 1:4 על בני יהודה בגביע והערב היא המתינה למחצית השנייה כדי לשבור את הבצורת.

אחרי שורה ארוכה של החמצות וכמה הצלות של השוער האורח איתי ארקין, היה זה ניר נחום שכבש את הראשון בדקה ה-63. שש דקות חלפו וזה כבר 0:2, כשהפעם סרגיי טרטיאק הוא הכובש. אגב טרטיאק, לאוקראיני הצעיר היה זה השער השלישי בשלושה משחקים ונראה שראובן עטר ביצע רכש מצוין לחולייה הקדמית.

הפועל רמת גן הופיעה לראשונה תחת המאמן החדש ירון הוכנבוים ועם כמה משחקני הרכש השגיעו לארחונה דוגמת טל חן, עודד אלקיים, אובודו אוקוצ'ה ואחרים. אבל היא שוב הייתה רחוקה מלהיראות כמו קבוצת ליגת העל. בעוד כמה חודשים היא גם תיפרד ממנה.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, פיראס מוגרבי (מאור אסור, 83), דלה ימפולסקי, ניר נחום (עומר פרץ, 71), סרגיי טרטיאק, אחמד סבע (חסיב אבו רוקון, 86).

הפועל ר"ג: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, טל חן, דודי פדלון, ג'ונתן אסוס, דן רומן (עידן סרור, 79), קרלוס צ'קאנה (שלומי אדרי, 65), דימיטאר טלקיסקי, ציון צמח, אובודו אוקוצ'ה (אורליוס סטאפונקה, 75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully