וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ובני יהודה נפרדו ב-1:1

בני יהודה היתה טובה יותר לאורך רוב המשחק בטדי ונהנתה משער יתרון של אמסיס (17), אבל ברוכיאן השווה בפנדל (87)

בית"ר ירושלים ובני יהודה נפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 באיצטדיון טדי במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל, כשהיא משווה רק בדקות הסיום ומצילה נקודה אבודה. רוני לוי ניצל מהפסד ראשון מאז שמונה למאמנה של בית"ר ירושלים, אחרי שקבוצתו זכתה בפנדל בדקה ה-87 ואבירם ברוכיאן השווה מהנקודה הלבנה. ג'ורג' אמסיס העלה את בני יהודה ליתרון בדקה ה-17, אך האורחים לא הצליחו לשמור על היתרון.

בכל מקרה, מלבד ליכולת הלא מרשימה של בית"ר, זה היה משחקה הרביעי ברציפות של הירושלמים ללא ניצחון באיצטדיונם הביתי, מה שצריך להדליק לא מעט נורות במועדון. קבוצתו של רוני לוי נותרה במקום ה-12 בעוד שבני יהודה עלתה למקום העשירי על חשבונה של מ.ס אשדוד בזכות יחס שערים.

ג'ורג' אמסיס שחקן בני יהודה חוגג שער. מגד גוזני
השקיט את היציעים בטדי אחרי 17 דקות. ג'ורג' אמסיס/מגד גוזני

בית"ר ירושלים הייתה רחוקה מלשכנע במשחק הניצחון שלה (0:1) על הפועל רמת גן בדרך לשמינית גמר גביע המדינה. אין ספק שרוני לוי ידע כי יכולת כזאת לא תוכל להספיק לו במאבק מרכז-תחתית חשוב בליגה, ולצורך העניין הוא החזיר את חן עזריאל להרכב על חשבונו של סמואל יבואה. בפועל, מסתבר שעדיין שום חלוץ לא ממש פורח בבית"ר הנוכחית כשהוא פותח בהרכב. עזריאל לא הורגש, ומי שהוביל את המהלך שהביא לפנדל לזכותה של בית"ר היה שוב חלוץ מחליף, משה בן לולו שנכנס בדקה ה-74. אבירם ברוכיאן ניצל את המתנה של בן לולו והשווה מהנקודה הלבנה לזכות בית"ר.

חוץ מזה, במשחקה של בית"ר היה אפשר למצוא בקלות יותר חסרונות וגם כמה טעויות קריטיות שעל הנייר עולות בהפסדים במשחקי כדורגל. מהצד השני, בני יהודה נראתה מסודרת ומאורגנת יותר. בכלל, היא נראתה כמו קבוצה שהיתה בדרך לניצחון שלישי בארבעה משחקים, והעובדה ששחקניו של דרור קשטן יצאו מאוכזבים אחרי נקודה בטדי אומרת הכל. כובש השער ג'ורג' אמסיס, כמו גם עוז ראלי, לירוי צעירי וגם דלה איינוגבה שהוכנע רק מהנקודה הלבנה, הציגו יכולת ששווה יותר ממקום עשירי בליגת העל, ונראה שיש להם עוד זמן לשפר את התדמית שנוצרה להם השנה.

מהלך המשחק

דקה 1 - עידן טל התכוון לחמם את איינוגבה ושחרר כדור ממרחק של יותר מ-30 מטרים, אבל זה היה רחוק מהשער.

דקה 5 - עוז ראלי רשם נסיון בעיטה ראשון לבני יהודה, אבל גם הכדור שלו שנבעט מכ-25 מטרים עלה מעל למשקוף.

דקה 17 - שער! הוצאת חוץ מרושלת של בית"ר ירושלים בחלק המגרש של היריבה אפשרה לבני יהודה לצאת למתפרצת. פיני בלילי שלח מסירה נהדרת בעקב לעברו של עוז ראלי, שהרים כדור מימין ומצא את ג'ורג' אמסיס שהמשיך בבעיטה לשער. 0:1 לבני יהודה.

דקה 33 - בית"ר ירושלים היתה קרובה לטעות קריטית נוספת כשאריאל הרוש עלה להגבהה של בני יהודה ושמט את הכדור. למזלו, דין מורי שהיה קרוב אליו לא הצליח להשתלט על הריבאונד והכדור הורחק.

דקה 47 - מצב מסוכן לבית"ר כשעמית בן שושן פרץ לרחבה מצד שמאל והחליף מסירות עם חן עזריאל לפני שהופל ברגע האחרון ולא הספיק לבעוט לשער.

דקה 50 - התקפה מסוכנת של בני יהודה הסתיימה בהרמה לרחבה של כפיר אדרי מצד שמאל ובחצי מספרת של ג'ורג' אמסיס, שהחמיץ משבעה מטרים.

דקה 63 - משה מישאלוב עבר שחקן הגנה של בני יהודה ושחרר בעיטה מ-20 מטרים, הכדור חלף ליד הקורה ויצא החוצה.

דקה 77 - המחליף משה בן לולו התמקם טוב ברחבה וחיכה למסירת רוחב, אבל נגח חלש לידיים של איינוגבה.

דקה 82 - מצב מסוכן לבית"ר, כשעידן טל הכניס כדור עומק, אבי ריקן המשיך לכיוונו של משה בן לולו שבעט ממרכז הרחבה החוצה.

דקה 86 - השופט איתן שמואלביץ' פסק לפנדל אחרי שדין מורי דחף את משה בן לולו ברחבה.

דקה 87 - גול! אבירם ברוכיאן בעט מהנקודה הלבנה ימינה והכניע את דלה איינוגבה. בית"ר ירושלים השוותה ל-1:1.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל (סטיבן כהן, 46), משה מישאלוב, עמית בן שושן (סמואל יבואה, 62), עידן טל, אבירם ברוכיאן, חן עזריאל (משה בן לולו, 74).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, עוז ראלי, שלומי לוי, ג'ורג' אמסיס (פדרו גלבאן, 79), פיני בלילי (משה ביטון, 66).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully