וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ניצחה את מכבי פתח תקוה 2:3

בן חיים וזנדברג קבעו 0:2 למכבי, אבל זגורי, אקסברד ודיין השלימו מהפך גדול והעלו את קבוצתם מעל הקו האדום

משחקי הדרבי של פתח תקוה התאפיינו בשנים האחרונות בהרבה מאוד עצבים, כרטיסים צהובים ואדומים ועימותים מכוערים. הערב (שבת) הציגו שתי הקבוצות משחק רב שערים, דרמטי ומותח, בסיומו ניצחה הפועל 2:3 תוך שבדרך היא מוחקת פיגור 2:0.

מכבי עלתה בהרכב מאוד התקפי, עם שלושת החלוצים טל בן חיים, עומר דמארי ועומר גולן, וגם עם מיכאל זנדברג. הפתיחה נראתה בהתאם וכבר אחרי שבע דקות הורה לוח התוצאות על 0:2 לזכותה, משערים של בן חיים (פנדל, 5) וזנדברג (7).

במצב הזה ניתן היה לשער שהפועל תישבר, אבל הקבוצה של יובל נעים צברה הרבה ביטחון מהניצחון על מכבי תל אביב בגביע ובדקה ה-18 זה כבר 2:2, כשאת שער השוויון כובש עידו אקסברד, שהמשיך שבוע נפלא אחרי הצמד נגד הצהובים. אותו אקסברד בישל לגיא דיין את השער שקבע מהפך ובסיום חגיגות גדולות של הפועל.

מכבי סוגרת שבוע קשה ומאכזב, במסגרתו גם הודחה מגביע המדינה עם הפסד 1:0 למ.ס אשדוד הבינונית. בהפועל המגמה כמובן הפוכה. ימים שהתחילו עם ניצחון על מכבי התל אביבית, הסתיימו עם ניצחון יוקרתי על מכבי הפתח תקוואית. כתוספת, הקבוצה עלתה מעל הקו האדום ונראה שיש חיים חדשים בקבוצה של יובל נעים.

גל חצור הבעלים של הפועל פתח תקוה (במרכז) מפריד בקטטה. ברני ארדוב
ככה זה נגמר. קטטה בסיום המשחק/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 5 : גול! טל בן חיים הוכשל ברחבה על ידי חוטבא, בעט בעצמו את הפנדל ודייק. 0:1 למכבי.

דקה 7 : גול! זנדברג ניצל חטיפה של עומר דמארי כדי לעבור את פביאן סטולר וגל כהן, ולקבוע 0:2 למכבי.

דקה 13: גול! זגורי ניצל טעות בהגנה של מכבי פתח תקוה ומול מאנצה צימק מזווית קשה. עכשיו זה רק 2:1.

דקה 18 גול! זגורי שוב התנהל עם הכדור בצד שמאל, העביר כדור רוחב אותו בעט גיא דיין היטב, אבל מאנצה הדף. הכדור הגיע לאקסברד שמול שער חשוף השווה את התוצאה. 2:2.

דקה 63: גול! אקסברד הוריד כדור בראש לגיא דיין בתוך הרחבה וזה כבש והשלים מהפך גדול. 2:3 להפועל.

מכבי פתח תקוה: איבן מאנצה, אסי משיח (אורי אוזן, 37), ניצן דמארי, ג'ו ביזרה, קובי גנון, סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר (דני פרדה, 69), מיכאל זנדברג (נבוישה מרינקוביץ', 53), טל בן חיים, עומר דמארי, עומר גולן

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, גל כהן, פביאן סטולר, עמירן שקלים, אייל שן, יניב לוזון (רועי גורדנה, 72), רפי דהאן, ישראל זגורי, גיא דיין, עידו אקסברד (אוהד קדוסי, 74).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully