וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הביסה את מ.ס אשדוד 0:5

הפועל באר שבע חבטה ללא רחמים במ.ס אשדוד והביסה אותה 0:5. דובב גבאי ערך בכורה חלומית עם שלושער, לוי כבש ובישל

הפועל באר שבע הביסה הערב (שבת) 0:5 את מ.ס אשדוד במחזור ה-21 בליגת העל וקטעה רצף לא מחמיא של ארבעה משחקים ללא ניצחון. במשחק הראשון בין השתיים היה מרתק והפכפך, ורגע לפני שהוא פוצץ בגלל פגיעה בקוון אורן בורנשטיין, הורה לוח התוצאות על 3:3. המשחק בוורסמיל לעומת זאת, לא היה דומה ברמת המתח על כר הדשא ומחוצה לו.

ערן לוי, שכיכב ב-1:4 של הפועל באר שבע על הפועל עפולה בגביע המדינה באמצע השבוע כשכבש צמד ובישל שער נוסף, והיום הוא המשיך במומנטום החיובי כשכבש כבר בדקה השישית שער אופייני - בעיטה חזקה ומדויקת מחוץ לרחבה שנעצרה רק ברשת. השער השלישי של לוי בארבעה משחקי ליגה בקבוצתו החדשה והחמישי בחמישה משחקים בכל המסגרות.

לוי הוסיף בישול חכם בדקה ה-32 לדובב גבאי ועודד גביש חתם מחצית ראשונה של 0:3 עם נגיחה בדקה ה-43 והפועל באר שבע סגרה את הסיפור עוד לפני הירידה להפסקה. הקבוצה של ניר קלינגר הוסיפה עוד אחד אחרי כדור קרן, הפעם השני של גבאי בנגיעה מקו השער והרכש ממכבי פתח תקוה השלים בכורה חלומית כשהשלים שלושער בדקה ה-54.

באר שבע אשדוד אמנם עלתה השבוע לשמינית גמר גביע המדינה אחרי 0:1 על מכבי פתח תקוה, אבל הניצחון הזה לא יכול להסתיר את העובדה שהיא לא מציגה כדורגל טוב כבר תקופה ארוכה ונראית לא מחוברת וחלשה באופן כללי. ההפסד שלה היום לא הגיע במקרה.

מהלך המשחק

דקה 6: גול! דוד רביבו שלח כדור קרן לערן לוי כ-23 מטרים מהשער וזה הפציץ מהמקום, בחצי גובה, לפינה השמאלית של שקל. שער יפהפה של הקשר ו-0:1 לבאר שבע.

דקה 25: מהלך דומה לשער של באר שבע, הפעם בצד השני. סארקי קיבל ריבאונד מההגנה האדומה אחרי כדור קרן והפציץ ברגל שמאל מ-25 מטרים, הכדור עשה דרכו לחיבור, אבל כהן התעופף והדף לקרן.

דקה 32: גול! עבדול ראזאק מיהר לחדש את המשחק אחרי שריקה לעבירה ומסר ללוי, זה זיהה תנועה טובה לעומק מצידו של דובב גבאי ומצא אותו בכדור מדוד, והחלוץ הקפיץ פנימה מול שקל שיצא לעברו. 0:2 להפועל באר שבע.

דקה 43: גול! דוד רביבו העלה כדור קרן מצד שמאל, עודד גביש הגיע בעיתוי מושלם ונגח חזק פנימה. 0:3 לביתיים.

דקה 51: גול! ערן לוי שלח כדור קרן לרחבה, הגנת אשדוד לא הצליחה להרחיק ואחרי ערבובייה גבאי כבש בנגיעה מקו השער. 0:4 לבאר שבע וגבאי משלים שלושער.

דקה 54: גול! סוארס שלח כדור ארוך לחלק המגרש העזוב של אשדוד, ההגנה האורחת יצאה לא טוב לתרגיל נבדל ודובב גבאי כבש את השני שלו בבעיטה שטוחה מ-16 מטרים. 0:5 גדול.

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס (משה אסולין, 68), איברהים עבדול ראזאק, דוד רביבו, ערן לוי (יוסי תורג'מן, 74), סיראז' נאסר, דובב גבאי (איברהים בסיט, 63).

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ישראל ראש, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה (אמיר לביא, 46), משה אוחיון, עמנואל סארקי (נבו מזרחי, 46), עידן שריקי, איציק כהן (בן בוטבול, 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully